yasadığım belirtileri yazmak istiyorum fobik arkadaslara yardımcı olmazk için

bakın arkadaslar . 1. dilde pamukcuk ama gecmeyen bi pamukcuk 2. lenf bezleri sismesi inmeyen sisliker 3. yutkunmakta zorluk cekme 4. vucuta yanma hissi 10 ay sonra tek test ve pozitif. wb bekliyorum.

hh
hhakan
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

52 Cevap
#51
AI
AIDSfobi56 10 yıl önce

Hatta senden daha çok belirti yaşadım Ve bunların

#52
ne
necip1233 10 yıl önce

Kardes pamukcuk dedign nasil yani tüylümü ve kokuyormu