yasadığım belirtileri yazmak istiyorum fobik arkadaslara yardımcı olmazk için

bakın arkadaslar . 1. dilde pamukcuk ama gecmeyen bi pamukcuk 2. lenf bezleri sismesi inmeyen sisliker 3. yutkunmakta zorluk cekme 4. vucuta yanma hissi 10 ay sonra tek test ve pozitif. wb bekliyorum.

hh
hhakan
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

52 Cevap
#41
Ke
Kenan 10 yıl önce

Hakan Allah yardimcin olsun kardesimm sen milletin dedigine bakma benimde agzimda pamukcuk var ilk gunlerde cikti hala dewam ediyor ve bi suru belirti yasiyorum ha bu paylasimi yaptin diyede sana kizmiyorum kardesimm yasin kac senin

#42
hh
hhakan 10 yıl önce

26 yasında bi insanım adam gelmiş em posta istiyo gonder diyo ya saka gibi ya evet benimde halen gecmeyen pamukcuk var .

#43
hh
hhakan 10 yıl önce

benim işim yok gucm yok su saatte uyumam gerekirken amanımı burda harcıcam mantıgınız alıyorsa inanın arkadaşlar sinirleirm gerildi iyice basımda boyle dertler varken dafa fazla ugrasamıcam

#44
Ke
Kenan 10 yıl önce

Kardedimm agizdaki pamukcuk koku yapiyormu dislerde saralma oluyormu

#45
Ke
Kenan 10 yıl önce

Adresimi vereyim gel bende kal kardesim elimde ne gelirse yaparimm yardimci olurum sana

#46
Ke
Kenan 10 yıl önce

Gel tedavine baslariz ben istanbuldayim benim testler negatif doktor garantisini vardi degismez dedi ama cok sey ogrendim

#47
he
hermes 10 yıl önce

Kenan kardeş tebrik ederim arkadaşa desteğin icin .

#48
Ke
Kenan 10 yıl önce

Herzaman kardesimm eyw saol

#49
AI
AIDSfobi56 10 yıl önce

Aynı belirtiler bnde var 95.gün Negatif Aldım halende var aynı şikayet

#50
Ke
Kenan 10 yıl önce

Aynisi bendede var kardes canin skma bnde 50 gunumdeyim