Küçük bir teşekkür

@midefelç / @yaklasansaat ve diger yardimci olan arkadaşlar teşekkürlerimi borc bilirim . Güçlü olun stres olmayın , onumuzde kocaman hayat var yasayın allah kimseye boyle bir streste yasatmasin ayni hatalara düşmeyelim . Yarin son 45 lik testimi olu...

Batucefann 13 saat önce 5 Cevap 96 okunma

Neden 3 ay deniliyor ( Daha net açıklama olamaz )

Foruma Hoş Geldiniz ve sorunuz için teşekkürler. Yardım etmeye çalışacağım. Bu forumda çok sık sorulan bir soruyu açıklığa kavuşturma fırsatı için teşekkür ederiz. Gelecekteki sorulara cevap olarak kullanabileceğim blog benzeri bir cevap fırsatı alıy...

midefelç 13 saat önce 11 Cevap 188 okunma

Sonuc cikti!!

Arkadaslar cok gecikmeli de olsa az once sonuc yazildi yazildiktan sonra epey bi uzman onayi olmsi beklendi sonunda cikti. Oncelikle gereksiz telas korku yarattigim icin cok cok ozur dilerim asla isteyerek yqpmadigimi bilin beni taniyan tanir. Mid...

Bazz 14 saat önce 17 Cevap 220 okunma

30.gün hiv ag/ab testi

Arkadaşlar merhaba hepinize sağlıklı günler şüpheli ilişkimden 30 gün sonra özel bi hastanenin laboratuar bölümünü aradım combo combi test yapıyormusunuz diye sordum evet dediler gittim hiv testi olmak istiyorum dedim rapor için mi dedi evet dedim he...

Kafakarışık 14 saat önce 1 Cevap 73 okunma

#ZAMANI OLAN TUM SITE SAKINLERI OKUSUN#

Burda takılan gezen dolaşan hatta dalga geçen bilgi sahibi olan herkesin okumasını tavsiye ediyorum..bakin arkadaşlar ben kendi hikayemi anlatayım.. tahmini 8 ay önce şüpheli bir ilişki gerçekleşti herkes gibi benim de aklımda deli deli sorular Bilgi...

Demogorgan 14 saat önce 2 Cevap 110 okunma

Arkadaşlar bilgisi olandan bilgi rica etsem

Merhaba arkadaşlar p24 test sonucum 15. Günde 0,05 çıktı değer yüksek yazıyor bazı sitelerde geçerliliği nedir yüzde kaç güven verir? Güvenebilir miyim Ve son olarak şuan 20. Gün deyim hangi testi yapmamı önerirsiniz. Medicana ya da medikalpark gib...

Barbar 15 saat önce 12 Cevap 165 okunma

TESTLERİNİZE GÜVENİN

Biliyorum inanmıcaksınız ama Yinede yazayım arkadaşlar ben hep pozitif yaşamla hemde bir çok doktorla görüştüm 55 gün noktayı koydum şuanda kaçıncı günlerdeyim bilmiyorum bile baya zaman geçti çünkü başka teste gerek duymuyorum 50 den sonra testlerin...

sıyırdım2 15 saat önce 3 Cevap 104 okunma

Bazı Gereksiz Fobi Yarattın !!

Bazz 10 tane test olmuşsun bunları yarısı combo test, bilmem kaç gün geçmiş.Bide pozitif olmaktan mı korktun???Daha dün millete 90 diyordun bugün test olmuşsun.Bak adım gibi eminim %100000000 negatif insanlar üç buçuk atıyor.Arkadaşlar bakın fazla te...

midefelç 15 saat önce 9 Cevap 162 okunma

Bazz telaş etme çıkmadıysa sonuç lab a git

Bazz kardeşim sonucun negatif yani 90 dan sonra değişmeyen bişey sende çıkmaz da eğer sonuç çıkmadıysa lab ı ara ya da git kafan rahat etsin. Ya da özel bi hastaneye git kan ver tekrar yaptır kafayı çok taktığın için söylyorum takma yani makineden ka...

Haydarlı 17 saat önce 63 Cevap 445 okunma