3.nesil mi 4.nesil mi?
56.günde aile hekimliğinde yaptırdığım testi doktor “ben onu iki kere çalıştırmıştım o sebepten 2 kez sonuç girdi” dedi. Ben halk sağlığı laboratuvarını aradığımda açan olmuyor. Sonuç kısmında sadece anti-hiv yazıyor. Bu test kaçıncı nesil...