MAVİ LABARATUVARLA KONUŞMAM..

Beyler 56. gün ab ag elisa testi oldugumu söyledim lab yetkilisine yeterlımı dedim.. Cevap olarak HİV DUO ULTRA Testi olamam gerektigini söyledi... FİYAT 250 TL Ne dersiniz 75 . gündeyim şuan ??

Cevap ( 18 )

  1. i am simyaci
    6 ay önce

    Bak 42 den sonra bu gibi testlerde hassasiyet farkı yoktur..paran varsa sen bilirsin..ama gereksiz.4 nesil bir test ag-ab igm ve igg antikoruna bakar..56 da olduğun test yeterli bile..

  2. SS666
    6 ay önce

    Bu labaratuvarlar tam kaşar 250 TL çok reis zaten veremem .. bana diyoki hiv duo ultra ol sana kesin sonuç veririm negatif alırsan.. 80 de devlette elisa olurum daha mantıklı ucuzda..

  3. i am simyaci
    6 ay önce

    Yani hiç gerek yok..tmm mavi lab elit lablardan..ama sonuçta ticarethane dua et gel pcr yapalım dememiş.bi pcr ve hiv duo..1000 lik olursun gerek yok..ztn sen 90 görmeden rahatlamıyacaksın biraz daha bekle devlette ol..ztn dönmez

  4. SS666
    6 ay önce

    ALLAH sorar valla insanların ayarlarıyla oynuyolar bellı yanı .. şuan 75. gün illa 90 olması gerekmi 80 -85 de olsam olurmu ..Bu arada bu siteye bir doktor lazım kardeşim bilinçli egitimli kendini yenilemiş bir insan gerek artık...

  5. i am simyaci
    6 ay önce

    Ben sendeki psikolojiyi bildiğim için yazdım..yoksa ben 4 nesil bir test ile 42 den dönmez diyorum..ama sende o taş..k varmı?kapatıcak..görüyorum hep yorumlardasın..o yüzden 90 nı gör dedim..biliyorum 75 de yetmicek sana

  6. i am simyaci
    6 ay önce

    Bak Avrupa yakasındamısın..bende beşiktaşta oturuyorum..hatta git beşiktaş sağlık yaşam merkezine ücretsiz test var..cihannüma mahallesinde..google yap bul..75 de orda ücretsiz ol..90 da final devlette kapat

  7. SS666
    6 ay önce

    Usta kime inanıcagımızı şaşırdık ...Herkes birşey tutturmuş belirti denen illet bir ufak hala var sen olsan ne yaparsın ..

  8. judge5
    6 ay önce

    Cihangir abi eski hesabımı banladılar senin banlandığın gün senin sabrından istiyorum sıkılmadan dararlmadan yardımcı oluyorsun burda bir sırrı varmı bunun tavsiye edermisin :)

  9. i am simyaci
    6 ay önce

    Ya adam değil diyorum sana dönmez testin..bi çıksan şu psiklojiden herşey yavas yavas eskiye döncek inan bana

  10. judge5
    6 ay önce

    Cihangir abi senin mail kapandı galiba seninle özel görüşebilirmiyiz birşey demek istiyorum sana

  11. i am simyaci
    6 ay önce

    Bi sıırı yok..empati işte Allah vergisi..beni siz varettiniz :))

  12. i am simyaci
    6 ay önce

    Ya judge kardeş gecen verdik..sıkıntı oldu..yaz burdan ztn günler belli ilişki tipi belli..elimizden geldiğnce yorumlarız..

  13. judge5
    6 ay önce

    Doğru diyorsun abi neyse konuşuruz sonra bu arada bende beşiktaş tarafındayım genellikle çarşıda takılıyorum :))

  14. SS666
    6 ay önce

    REİS Senin yaş kaç ?

  15. i am simyaci
    6 ay önce

    aha bi çaşılı daha..tmm kardeşim..

  16. judge5
    6 ay önce

    Oralarda oturmuyorum ama arkadaşın okulu oralarda vakit geçiririm arada orda

  17. Hangi Şubesi? Kesin hasekidir

  18. erayfobi
    6 ay önce

    Mavinin yapacagi test oldugun test ile ayni bosuna para zaman harcama. 90da herhangi bir test ol kapa. 56 testi donmez! Judge denen kisi de 10 ay ile ayni ortak bu numaralari once de gorduk. Kizilaya verdim pozitife dondu vs. zihni karanlik fobik kisilikler

Cevap yazmak için yapınız.