HIV Pozitifim ve hiç bir sorunum yok.

Merhaba, soruları ve cevapları 400. sayfaya kadar okudum ve inanılmaz ilginç yazılar okudum ehehe. Ben bir işadamıyım 60 personele istihdam sağlıyorum, Avrupa'da 1 üniverite ve 1 kolej bitirdim, evliyim, çocuğum var. Hobilerime düşkün sosyal bir kişiyim. İşlerim, sporum, ev hayatım vs. hersey oldukça yoğun. Bir ameliyat sonrasında doktorum test sonuçlarında şans eseri HIV+ olduğum söylendi. 1 gram duygu bile yaşamadım ve hemen eşime söyledim, neden saklayayım ki, ilacı olan bir vakadan bahsediyoruz. Istanbul'da doktora gittik, doktor yaklaşık 2 senedir HIV+ olduğumu söyledi ve ben de ona evet hatırlıyorum tatilde 1 kadın ile kaçamak yaptım dedim. Kan testlerimi gösterdim, STRIBILD ilacımı yazdı. İlaçın 30 günlük pakedi 3000 küsür TL ancak sigortam olduğu için 0 TL ye aldım, BEDAVA. Hergün akşam aynı saatte 1 hap alıyorum. Vücudumda değişen hiç birşey yok, hiç bir yan etki olmadı. 45 günde NEGATİF testlerimi aldım. Artık doktora gitmiyorum çünkü testleri her ay email atıyorum ve doktorum reçetemi bana her ay email atıyor, bende eczaneye whatsapptan iletiyorum ve kargoyla bana İzmir'e yolluyorlar. HIV+ iseniz tek ihtiyacınız sigortalı veya bağkurlu olmak o kadar. Merak etmeyin ÖLMEYECEKSİNİZ. Ehehe, o kadar çok tribe girmiş üyeler var ki hahaha. Ben 1 gün hap kullanmazsamda ölmeyeceğim ancak şeker veya kalp hastası 1 gün kullanmazsa büyük ihtimal ölebilir yada zarar görebilir. HAYATIMDA DEĞİŞEN HİÇ BİR Ş E Y Y O K! Bu arada eşimde HIV+ o da hap kullanıyor, onda da hiç bir problem yok. Şimdi 3. çocuğumuzu TÜP BEBEK yöntemi ile yapacağız, ve çocuk HIV+olma riski %1 bile değil bunu ben söylemiyorum DOKTORUM haydi ne zaman çocuk geliyor diyor zaten ehehe. KAN TESTİ 500TL, eee bu poku yersen bu lab test parasını vereceksin. Dedim ya hiç üzülmedim ama 1 şeye kafayı takıyorum, birlikte olduğum kadın, öyle kariyerli, kültürlü, yüksek mevkili, modern vsvs. süper biri ki ondan bana bulaşması ilginç yaaa ehehe. Bu yazıyı okuyanın HIV+ olası gelmesi lazım, sorusu olan sorsun. Sitenin en reel en zengin en yakışıklı HİV+'inden selamlar :)
1 hafta önce 600 okunma Pozitifimhiv Şikayet

Cevaplar

  1. antihivvvv
    1 hafta önce

    Öncelikle geçmiş olsun kardeşim, bu hastalığa rağmen hayata umutla bakman mutluluk verici. Aslında bizlerin korkusu hiv değil, toplumun tepkisi, yadırgamasıdır yoksa günlük 1 ilaçla hayatına kaldığın yerden devam edebiliyorsun, toplumdaki bu algıyı yıkmadıkça insanlardaki bu korkuda devam edicek sonuçta yüzde 97 98i müslüman olan bir toplumda yaşıyoruz. Senin etrafında anlayışlı insanların olması güzel birşey.

  2. korkanıncocuguolmaz
    1 hafta önce

    Adam trolluyor burayi inanmayın gavata

  3. antihivvvv
    1 hafta önce

    Trollük bir cümle göremedim şu an.

  4. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    Bu nasıl terbiye yoksunu bir cevap. Cevabınızdan şu 2 cevap çok net ortaya çıkıyor. 1) HIV+ değilsiniz. 2) HIV+ biri ile tanışmamışsınız.

  5. antihivvvv
    1 hafta önce

    ozzzy bu sekilde hiv bulasmaz, işine bak negatifsin.

  6. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    ozzzy, test olmaya gerek var mı sorusu yersiz. Gidip test olursun ve gerekli miymiş anlarsın doğru mu? Diyelim ki HIV+ oldun, bak yukarıya yazdım. Yazdıklarımda korkutucu birşey var mı? Ben 15 senedir her sabah vitamin hapı içiyordum, şimdi akşam da başka bir hap içiyorum. Hiç sorun yok, yaşamaya devam!

  7. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Sen nasıl bi terbiye yoksunusun pişmiş kelle gibi bide gülücük atıyorsun buradaki hiç kimse hiç pozitif değil doğru ama gerçekten pozitif olanlar lada acıyı paylaşıyorlar utanmaz bide eşim de pozitif diyorsun adi yalancı inanmayın yav soru sormayın böyle bişey yok yalan konuşuyor

  8. antihivvvv
    1 hafta önce

    Kardeş bakma sen o arkadaşın öyle yazdığina, son zamanlarda pozitifim deyipte insanları korkutan troller çoğaldı ondan dolayi şüphelendi demekki arkadaş.

  9. antihivvvv
    1 hafta önce

    La adam yanlis birsey mi soyledide adama tepki gosteriyorsunuz?

  10. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Eşine bulaştırmış ne kadar normal bi durum ne kadar basit bi durum hiç vicdani bi durum yok nolacak ki eşine de bulaşmışsa lan burda ki insanların korkusu kendi değil eşi çocuğu be

  11. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    hastalik hastasi, grip olabilirim, başım ağrıyabilir, HIV+ olabilirim. Herkese ne kadar cevap yazacağım bilemiyorum ancak az önce korkanıncocuguolmaz'a yazdığım gibi sizin için de aynı şeyi yazacağım, siz HIV+ değilsiniz ve + olan birini tanımıyorsunuz.

  12. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Eşi de pozitif miş kendinden bulaşmış nolacak ki

  13. Samsungj7
    1 hafta önce

    Ya arkadaşlsr burada herkes masummuş gibi davranmayın masum olsaydık emin olun şuan bu sitelerde şu saatlerde gezmiyor olurduk hepimiz aynı haltı yedik...

  14. antihivvvv
    1 hafta önce

    İnsanlar hataya düşebiliyor, nerden bilicekti hiv kaptığını, insan hiv olduğunu bilirde bilerek birine bulaştırır mı? Nice kişiler var hiv olduğunu bilmeyipte başkalarına bulaştıran.

  15. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Artık senin hasta olup olmaman önemli değil inş troll dur ben buna inanıyorum çünkü insan oğlu hata yapar yanlış yapar şaşar beşer rabbim eğer hiv+ sen eğer bu dalga alay konusu değil bu bir sınav Allah’ın verdiği bir sınav ama eşine bulaştırıp da bu kadar rahatını görmedim

  16. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    Bu sitenin adı AIDSREHBERİ. Ben HIV+ bir kişiyim. Ben buna nasıl sahip oldum, nasıl çözdüm, buraya yazıyorum. Benim mesajıma yorum yazan bazı üyeler ve onlar gibi yorum yapacak üyelere sesleniyorum: SİZ SALAK MISINIZ yoksa SALAK MISINIZ? Eğer değilim diyorsanız derdiniz nedir? Size ilaç gibi bu işin ne olduğunu paket halde yazdım.

  17. antihivvvv
    1 hafta önce

    Başkalarını eleştiriceksek ilk önce kendimizi yargılayalım eleştirelim eskortlara, genelevlere gittiğimiz için dolayısıyla akıllıca yorumlar yapın.

  18. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Ne diyeyim kardeşim öyle bi kelime kullanıyorsun ki insanı susturuyor sun eğer gerçekse rabbim inş tez zaman da kurtarsın rabbim yardımcın olsun hastalık la dalga geçilmez ayıplanmaz ama eşin de pozitif deyince kızıyor insan istemeden

  19. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Hakkını helal et yine pişman oldum yazdığıma gönül koyma pozitifimhiv

  20. antihivvvv
    1 hafta önce

    Adam istermiydi eşinede bilerek bu hastalığı bulaştırmayı, kimse sevdiklerine bu illeti bela etmek istemez ama işte bilemiyorsun.

  21. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    hastalik hastasi, bu kronik bir hastalık. Kurtulmak diye birşey yok. HIV+ bir kişi ÇUKURA DÜŞMEMİŞTİR. Şuanki modern TIP diyor ki; ARTye başla yani viral yük azaltıcı tedaviye ve hayata devam. Ben ömür boyu hap kullanacağım. İleride tedavisi çıkarsa olurum, çıkmazsa hergün sabah kahvaltı yapacağım, gündüz işe gideceğim ve akşam hapımı içeceğim. Bakıyorum da hayatımda değişen hiç birşey yok. BİNLERCE soru soracağınıza gidin test olun , pozitif çıkarsa da hap kullanın. OLAY BİTMİŞTİR.

  22. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Kardeşim vallahi belki yanlış yaptık bin pişman olduk ama korkumuz evdekiler pozitifimhiv inde sınavı bu demek inş gönül koymaz bana

  23. hastalik hastasi
    1 hafta önce

    Lan olum bende berberim ha bırak berber düşünsün o eliyle silmiş sende bişey varsa ona bulaşır ondan sana bulaşacak bişey yok kan taşları tek kullanımlık kibrit gibi kullan at istese de kullanamaz eriyor çünkü git işine bak da

  24. antihivvvv
    1 hafta önce

    Kardeş rahat ol çok yakın zamanda hapın yerini aşılar alcak, artık hapa mahkum olmuycak hiv pozitifler, ayda bir kez aşı olmak yeterli hale gelcek ki 2020'de piyasaya sürülmesi bekleniyor bu aşıların dolayısıyla dahada kolaylascak tedavi 2030'a kadarda kesin tedavisi bulunmasi hedefleniyor.

  25. korkanıncocuguolmaz
    1 hafta önce

    Ulan şuraya bi test sonucunu yada doktorla olan sohbetini, mailleşiyormuşsun ya atsana ben de özür dileyeyim senden

  26. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    korkanıncocuguolmaz, benden özür dileme. Siz kendinizden özür dileyin çünkü kabasınız. Test sonucumda pozitif yazıyor, doktorum da geçmiş olsun diyor. Sizin amacınızı anlamadım, anlamak istemiyorum ve size bundan sonra cevap yazmayacağım.

  27. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    ozzzy, size cevap yazdım. Yukarıda mevcut. Niçin taciz ediyorsun? Burada binlerce yanlış bilen var görüyorum ki... Yapma...

  28. korkanıncocuguolmaz
    1 hafta önce

    Öncelikle burada yazılan her durumu okuyup kendinde arayışlara giren insanlar var. Sen alay eder gibi yok iş güç sahibiyim hayatımda hic bir sey değişmedi cümle sonlarına hehehe yazmalar. Burada insanlar gergin, karıma da bulaştırdım yaşayıp gidiyoruz. Bırak bu ayakları test sonucuyla gel bana. Buradaki insanları korkutma madem tüm hayatını özelini kiminle seviştiğini bizimle paylaşıyorsun bi iddia atıyorsan kanıtını da paylaşacaksın. Sen hiv+ isen fotografını at erkek sözü veriyorum 2.000 tl para yollayacagım sana. Gidersin burada anket yaparsın benden alacagın parayla 10 kişiyi hiv duo ultra testi yaptırir sevaba girersin

  29. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    korkanıncocuguolmaz, HIV hakkında hiçbir bilgin yok. Neden buradasınız? Varsa sorunuz cevaplayayım. Siz, benim gibi HIV+ olmaktan korkuyorsunuz. Buyur varsa sorun cevaplayayım. Sen de al benim cevaplarımı, git bir doktora sor. O zaman kendin ile yüzleşeceksin. Hak yiyorsun. Gülerim yazarken, neden gülmeyeyim? İLACI VAR, bir SORUN YOK YOOOOOOOOOOK! Anlamıyor musunuz?

  30. Dert
    1 hafta önce

    Ben şunu anlamıyorum buraya gelip pozitifim naraları atanlar oluyor tamam olabilirsin Allah şifa versin ama burası pozitiflerden çok şüphecilerin olduğu bi site geliyosunuz pozitifim diyodunuz sonucu buraya bi at deyince atmıyorsunuz neden??

  31. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    1 hafta önce

    dert, bu başlığın 1. mesajında nasıl öğrendim, ne yaptım yazdım. Belli ki, siz HIV+ değilsiniz. Size sesleniyorum, eğer negatifseniz hayatınıza devam ediniz, eğer pozitifseniz; bakın yukarıda olacakları yazdım, oradaki rehbere uyarak hayatınıza devam ediniz. Benim CD4 sayım 500 olmuş , 800 olmuş size ne? Varsa sorunuz cevaplayayım, BOŞ YORUMLAR yapmayın. Ayrıca sevgili şüpheciler, 90. günde test olun ve sonucu görün yoksa TÜM yorumlar havada...

  32. Dert
    1 hafta önce

    Bizenesimi var kardeşim burdaki herkes birbiriyle testlerini bilgilerini tecrübelerini paylaşıyor yeri geliyor test sonucunu da paylaşıyor buranın amacı bu zaten ha sen sizene diyorsan niye gelip de buraya bişeyler yazma gereksinimi duydun sana bir şey soran oldumu ki gelip burda yaşantını özel hayatını anlattın bir de millete akıl veriyorsun gidin 90 da olun bilmemne diye ulan burdaki herkes senden daha iyi bilir ne zaman test yaptıracağını anladın mı şimdi eğer varsa sonuç belgen atarsın buraya lafına sözüne itibar edilir yok atmam sizene diyorsan defolup gidersin bizene senin işinden gücünden siktiğin karıdan anladın mı

  33. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    6 gün önce

    dert, itibara ihtiyacım yok, küfürlerinize ise hiç yok. HIV+ nedir merak ediyorsan buradayım yoksa sizin amacınızı anlayamadım. HIV+ nasıl olunur, olunca neler olur diye SORU SORUN SORU... Anladığım kadarıyla bu forumda şuanda yöneticiler bu yazışmaları izlemiyor, keşke bunun bir takibi olsada üyelik hesabımın yanına bir onay tiki yerleştirseler. Siz HIV+ olmaktan o kadar korkuyorsunuz ki çok yazık, saygısızlık bu resmen.

  34. Zindan
    6 gün önce

    Onlarca yazı makale okudum eşi tarafından hiv bulaştırılan kişiler ya eşlerini boşadı yada onlara zarar verdi hem eşini aldatacaksın hem ona hiv bulştıracaksın ve kadın bunca olan bitene eyvallah deyip seninle yaşamaya devam edecek hiç mantıklı gelmiyor...Eğer gerçek hiv+ isen geçmiş olsun inşallah kısa sürede tam tedavisi bulunur ve herkes kurtulur...Şahsi fikrim trol eğer gerçekse isim tarafı gizli şekilde test sonucu atarsan herkesin kafasındaki soru işareti biter

  35. Pozitifimhiv
    Pozitifimhiv | Soru sahibi
    6 gün önce

    https://ibb.co/vXPqsLw

  36. Zindan
    5 gün önce

    Pozitifimhiv geçmiş olsun sayfada gerçekten çok fazla trol var kimin doğru kimin yalan söylediği belli olmuyor kusura bakma...Bir sorum olacak 2 yıl hiv+ olduğuna göre hiç belirti yaşamadın mı?

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol