Test Süreleri

Hiv vidas duo ultra sonucu için 21 den sonra değişme ihtimali yok gibi birşey, combo ve combi testler için 28. günden sonra değişme ihtimali yok gibi birşey... %96 gibi bir doğruluğa sahiptirler...Ancak riskli bir ilişki var ise 42. gün teyit edilmelidir...

Cevap ( 10 )

  1. Cenk günen
    1 yıl önce

    Gonero kızmazsan bişey sorcam makatta akıntıyı hangi tedaviyle engelledin

  2. gonore
    1 yıl önce

    Cenk senin artık hiçbir soruna cevap vermeyeceğim. İnşallah Allah sana cidden bir dert verir ve o derdinle uğrasırsın hain herif.

  3. Cenk günen
    1 yıl önce

    Gerçekten sordum tedavi oldum dedin ya onun için sordum nasıl geçti diye ne kadar sürede geçti diye

  4. Tövbekar0606
    1 yıl önce

    Cenk sende harbiden gurur ve haysiyet yok olsa gram durmazsın burda. Değil git artık seni görünce harbiden çıldırıyorum.

  5. Bilebilegittin
    1 yıl önce

    Gonore kardeşim sağlık ocağına 42. Gün Elisa Testi olmuştum en son halk sağlığı merkezi laboratuarından mail aldım bana makro elisa yöntemi 4. Jenerasyon antijen antikor testi tarayan abboutt marka kitt kullandıklarını söylediler kardeşim. Bir daha test yaptırmak istemiyorum

  6. Yaklasansaat
    1 yıl önce

    bilebilegittin teste gerek yok zaten

  7. midefelç
    1 yıl önce

    Cenk artık uzayda rahat edin :))

  8. Tövbekar0606
    1 yıl önce

    Elinize sağlık :)

  9. Yaklasansaat
    1 yıl önce

    O tekrar başka isimle girer. Hatta intikam almak icin o da doktorhiv2 ismiyle girmesin :))

  10. Tövbekar0606
    1 yıl önce

    Tövbe de kardeşim ama anlaşılır adam psikopat gibi aynı soruyu soruyordu:)

Cevap yazmak için yapınız.