Değerli Arkadaşlar
Arkadaşlar hepimiz hata yaptık günaha girdik bok yedik nefsimize uyduk. Olan oldu ve Allah korusun bizlere bulaş olduysa geri dönüşü yok. Sizlerden ricam bu hiv konusunda negatifliğinizi %100 öğrenene kadar gidip Kızılay’a kan falan vermeyi...