Arkadaşlar fotoraf atmıyorum herkesde cıkan herkesin muzdarip olduğu bir konu bendede hep çıkıyor birden çıkıveriyo kırmızı sinek ısırığı gibi bişey 2gün sonra geçiyor başka bir hafta başka biryerde çıkıyor Bu çıka şeyin adı kurdeşendir Vücutta belli bir hastalığın yada stresin olduğu zamanlarda çıkıyor ben tüm testlerimi yaptırdım hepsi negatif stres te yok acaba hpv yüzünden çıkıyo olabilirmi birde tiroit bozukluğunda da kurdeşen çıkıyomuş benim tiroitlerde bozuk belkide bu yüzden çıkıyor ama ağzımdada yaralar çıkıyor yüksek ihtimal hpv yim ben hpv testi vermek için hangi doktora çıkmam lazım hpv testi ağızdan sürüntü şeklinde oluyormu

Cevap ( 6 )

  1. thanks
    1 ay önce

    psikoloji kadına oral yaptın mı ?

  2. thanks
    1 ay önce

    eğer oral yapmadıysa ağzına hpv çıkmaz diye biliyorum çünkü hpv temas yerine çıkar ama bilemiyorum işte sen en iyisi doktora git bu kurdeşen benim geçti gibi ama stres yaptığım için oldu bende

  3. thanks
    1 ay önce

    eğer troid bezin bozuksa iyot içmeni tavsiye ederim suya damlatma yönetimiyle

  4. Psikoloji0
    1 ay önce

    Arkadaşlar şunların hepsine bakın normalde penisimde 3tane siğil vardı bu ağızdada yara çıkma olaylarından sonra ordada siğller artti makro fotoraflar çektim yakından lütfen hepsine bakıp bilgi veririmisiniz bunlar siğilmi hpv mi gerçekten https://www.hizliresim.com/hgve076 https://www.hizliresim.com/4enb46i https://www.hizliresim.com/1udh5eu https://www.hizliresim.com/rccghhf

  5. Psikoloji0
    1 ay önce

    Thanks ben haşimatoyum yani iyot bana zararlı normalde yemeklerde bile iyotsuz tuz yemem lazım ama dikkat etmiyoruz işte

  6. Çaresizzz.
    1 ay önce

    Mira cevap verirmisin lutfen

Cevap yazmak için yapınız.