Fobi06 kardesim acil baksana bi

Bugun test oldum ogleden sonra cikar dediler simdide pazartesi gel diyorlar test cikmanis dediler labaratuardaki kadin cok gecmis olsun felan dedi sizce bi terslikmi var sonuclarda cok korkuyorum

Ko
Korku#
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

27 Cevap
#11
Ko
Korku# 10 yıl önce

VLla bilmiyorum piskolojim alt ust bugun doktor 2. Ay testi tam yeterli degil simdide cikabilir bisey diye dedi ne yapacam bilmiyorum

#12
Ke
Kenan 10 yıl önce

Kardesim iki aydan sonra pozitiflesmesi cok zor hic bisey olmaz 75 milyon kisinin icinde seni bulmak gibi birsey bu buda olamazlardan zaten hic belirtinde yok senin biz dunya belirti yasayip negatif aliyoruz

#13
he
hermes 10 yıl önce

Kardes sakin ol baktın mı interntetten sonuclara

#14
Ke
Kenan 10 yıl önce

Korku kardesimm testini nerde oldunn

#15
Ko
Korku# 10 yıl önce

Kardesim arastirdim ciksa bile anti hivi gosteiyorlarmis bnde sadece mobil var suan bakamiyorum

#16
Ko
Korku# 10 yıl önce

Ssk hastanesinde devlete oldum

#17
Ko
Korku# 10 yıl önce

Ssk hastanesinde devlete oldum

#18
Ko
Korku# 10 yıl önce

Ssk hastanesinde devlete oldum

#19
Ke
Kenan 10 yıl önce

Off ulann off. Ben alti ayda olsam hic bi belirtim olmazsa hic takmazdim ne olacak be kardesimm yogunluktan dolayi demisler

#20
he
hermes 10 yıl önce

Anladım kardes bak için rahat olsun ben daha önceden duymustum devlette test sonuçlarının geç çıktığını