Fobi06 kardesim acil baksana bi

Bugun test oldum ogleden sonra cikar dediler simdide pazartesi gel diyorlar test cikmanis dediler labaratuardaki kadin cok gecmis olsun felan dedi sizce bi terslikmi var sonuclarda cok korkuyorum

Ko
Korku#
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

27 Cevap
#1
he
hermes 10 yıl önce

Ne zaman test oldun kardes saat kaçta ve nerede?

#2
Ko
Korku# 10 yıl önce

Tam sabah 10.30 da kan verdim develtte

#3
he
hermes 10 yıl önce

Kardes devlette geç çıkar bilirsin o yüzden için rahat olsun yogunluk vs vardır

#4
Ko
Korku# 10 yıl önce

Kardesim ters bisey olsa hemen haber ederlefmi devlette

#5
he
hermes 10 yıl önce

Kardes ederler tabi kanser hastalıgına vs doktor direk yüzüne karsı söylüyor. Belkide internet sonuc cıktı baktın mı hic?

#6
Ko
Korku# 10 yıl önce

İnternetten nasil bakiliyo kardesim denedim ama beceremedim

#7
he
hermes 10 yıl önce

Kardes hangi hastaneye gittin ? Hastane adı ve tahlil sonucları vs yaz cıkar.

#8
Ke
Kenan 10 yıl önce

Kardesimm yetistirememislerdir senin sonuclari bic korkma birsey olmaz bak görūrsūn az birsey grip olsak bile hastaneye gittigimizde doktorlar bize demiyormu gecmis olsun diye

#9
he
hermes 10 yıl önce

Aynen kenan kardes bende katılıyorum doktor herkese diyor geçmiş olsun diye

#10
Ke
Kenan 10 yıl önce

Oyle kardesimm hem sonuclarda bisey ciksa seni birakmazlar doktorlar konusur senle