NA

Naty

Toplam 12 cevap

Yalancı pozitif

Evet devlet hastanesinde yaptırdım...gerçek test içinde oZel bir klinige kan verdim..sonucun perşembe günü cikicak
10 yıl önce
0 görüntüleme

Yalancı pozitif

İnşallah zaten çıkması gibi bir durumumda yok sadece test sonucu çıkmadan doğum başlarsa bebeğe ve bana gereksiz ilaç verileceği için korkuyorum..çok stresli bi bekleyismis bu
10 yıl önce
0 görüntüleme