ıhtiyac sahıbıne
merhaba arkadaslar ben bahcelıevlerde eczacı teknıkerıyım gevyoya kullanan hastalarımdan bırının sgk sı borcundan dolayı kapalı ılacını almakta cok zorlanıyor 3 aydır ılacı gelıs fıyatına verdık fakat artık gelıs fıyatını vercek durumu bı...