Bit tıp öğrencisinden..
Merhaba arkadaşlar..burada yazılan çok şey okudum. Kendim tıp okumama rağmen hiçbir akademik eğitim(intaniye alanında)almamış insanlara soru sordum ve bu beni rahatlattı tıpkı sizler rahatlattığı gibi..İnsanları obsesyonlarından,nevrozların...