Tek sorum var kapatıyorum konuyu
Arkadaşlar bu siteyi yaklasik 2 aydır takip ediyorum kısa bir süredir de uyeyim birçok muhabbete şahit oldum cikarimlarim 1 ay sonra olunan bir 4. Jenerasyon antibodies (antikor)ve antijen (p24) testi ile konunun %95 kapandığı benim durumum...