Arkadaşlar lütfen yardımcı olun
Dün mideden dolayı dahiliye bölümüne gittim. Detaylı kan tahlili istiyorum dedim. Kan tahlillerimin tamamı normal. İdrar tahlilinde billurbin denen bir değer yüksek çıktı sadece. Diğerleri normal. Bundan dolayı doktor bir tahlil daha istiyo...