Arkadaşlar idrar kültürü sonuçlarım çıktı bi bakar mısınız doktora yarın göstericem
Sadece değer dışı pozitif olanları yazıyorum bunlar negatif ve normal olanlar pH, lökosit, nitrit, blood negatif. Glukoz, ürobilinojen NORM(sanırım normal anlamında), GELELİM NORMAL DIŞI OLANLARA; protein, ascrobik asit, bilirubin pozitif....