Herkes burayı bir okusun
Değerli fobik arkadaşlarım. Hiv in belirtisi olmaz testi olur bunu herkes bir bilsin öncelikle. Bu sitede belirtileri yaşamayan kimse yok ve %99 ı negatif aldı. İnşallah da herkes negatif alır. 45. Günden sonra yaptıracağınız 4. Nesil test...