Belirti yaşayanlar
Belirti belirti deyip duruyorsunuz arkadaşlar doktorların belirti diye bahsettiği şudur yaklaşık 3 4 ay önce gida zehirlenmesi yaşamıştım aşırı derecede halsizlik ateş kusma ishal yaşamıştım hastaneye gideyim dedim aracı zor kullandım yürüm...