combo

Hocam meraba,supheli iliskiden sonra 8.ayda yaptırılan hıv combı testine guvenebilir miyiz. 6.ayda yapılması doğru olan elizaya gerek var mı daha

yunus 3 yıl önce 2 Cevap 202 okunma

Berberde hiv kapma

Merhabalar. Her zaman gittigim bir berberde iki sefer yuzum kesildi. Biri makasla o biri kesik ise makina ile olustu. Benden onceki musteride kesikler olustu mu bilmiyorum. Yarama kan tasi uygulanmadi. Bu durumda hiv kapma olasiligim nedir? Teste ger...

Bahtsiz Bedevi 3 yıl önce 1 Cevap 321 okunma

Acaba bel soğukluğumu

Hocam benim bir iki kere filan kasık Ağrı'm oldu acaba bel soğukluğu olma ihtimali nedir (hıv rna testı yaptırdım ve negatif çıktı ) ama stres hayal devam ediyor lütfen yardım edin

yanlızkurt 3 yıl önce 1 Cevap 146 okunma

vdrl

Vdrl testi yaptırmıstım negatif çıktı. Aids olsaydım bu testte anlaşılır mıydı hocam? Olduğum testleri ben rakamlarla yazıyorum bi . referans. Hbsag 0,24. negatif<0>1.0 Anti hbs >842.0 negatif<7>=7 Anti hcv 0.05. <0>reakti...

tuba 3 yıl önce 1 Cevap 168 okunma

hiv

hocam merhaba öncelikle. 58 gün önce devlet genel evinde korunmasız vajinal ilişkiye girdim. 55 günde boğazımda hafif bir ağrı vardı. doktora gittim elisa testi yaptırdım negatif çıktı. pskolojikmen çok kötü durumdaydım boğaz arısı sıralarında. kbb y...

cosef 3 yıl önce 1 Cevap 253 okunma

Test süreleri

30 gün anti hiv negatif 32 gün P24 antijen 0.01 Hiv1/2 antikor 0.09 Test elfa yöntemiyle çalışılmıştır 44 gün anti hiv negatif 60 gün anti hiv negatif Çok sıkıldım artık ;(( 90 da değişir mi bu sonuçlar ;(

Melih 3 yıl önce 2 Cevap 255 okunma

onemli merak

Hakan bey yorumlarınızla insanları aydınlatıyorsunuz evet ama yanlış anlasılmazsa efendim ben bir sey soylicem. Doktor musunuz. Bir sure site var biri birine tutmuyor neye inanalım inanın bilinclendirceklerş yerde ya dalga geçiliyor ya da saçma sapan...

aliii 3 yıl önce 1 Cevap 152 okunma

aids

Ben geçenlerde bir hastahaneye gittim hastahanede herhangi bir yere dokundum ve ellerimi yıkamayı unuttum ve sivilce patladdım acaba aids bulaşır mı?

ahmet 3 yıl önce 3 Cevap 85 okunma