Aids Rehberi Yönetim Telegram Grubu

Merhaba arkadaşlar, yönetimsel işlemler için eksik olduğumu düşünüyorum. Gün içinde müdahale etme şansım az olabiliyor, sitenin durumundan devamlı haberdar olabilmek için bu grubu oluşturmuş bulundum. Bu grup soruların cevaplanacağı bir yer değil de yönetimsel işlemlerde müdahale gerektiren noktaları paylaşmak adına olacak. Sorular siteden sorulmaya devam ederken problem yaratan üyelerin belirtilmesi ve müzakere yapılması için bir grup olacak. Son zamanlarda diğer kullacılarımızın da şüphelendiği bir durum söz konusu! Bazı kullanıcılar laboratuvarların lehine olan söylemlerde bulunuyor. Eğer böyle bir şey varsa birlikte hareket etmemiz gerekiyor.
Gruba Katıl | Duyuru Detay

17 YASINDAKI COCUK

Abilerim meraba tekrardan ben.Ben bu arada milli sporcuyum modern pentatlon yapıyorum.Gercekten cok korkmaya basladim cunku ben sporculumdan dolayi surekli genek tahlillere baktiriyorum lenfosit 19-44 arasi olmasi lazim bende 45 cikti cok bir yuksekl...

İsimsiz 3 yıl önce 1 Cevap 94 okunma

HANGİ TESTİ OLMAM GEREKİR

Arkadaşlar merhaba benim şüpeli ilişkimden tam 30 gün oldu ve hangi testi olmam gerekir bi de devlet mi özel hastanedemi olmalıyım kafam çok karışık lütfen bilgi verirseniz sevinirim şimdi den teşekkür ederim

İsimsiz 3 yıl önce 1 Cevap 154 okunma

92. gün vidas hiv duo ultra

Merhabalar, Şüpheli ilişkinin en son 92. gününde özel bir laboratuvarda vidas hiv duo ultra testi yaptırdım.Sonuç negatif.Başka test yaptırmama gerek var mı acaba?

İsimsiz 3 yıl önce 1 Cevap 65 okunma

70 gün antı hıv

İlişkiden 73 gün sonra alısa testi yaptırdım..Negatif çıktı 90. günde tekrar yaptırmama gerek varmı..

İsimsiz 3 yıl önce 0 Cevap 349 okunma

Moralim sıfır

Arkadaşlar aranızda tüm belirtileri yaşayıp sonuçlar negatif alanan arkadaşlar var yazarmı bende aşırı lavobo ihtiyacı sonra kilo kaybı koltuk altı terleme ve yanması ve kolumda nokta kırmızı 2 tane bi ön döş yani. Gögüs kısmında da var acaba bu da...

İsimsiz 3 yıl önce 0 Cevap 161 okunma

pozitif yasam

Merhaba 8 ay icinde 8 hayat kadiniyla iliski yasadim hepsi korunmaliydi patlamada olmadi. Belirti olarak bogaz agri bademcik sismesi grip oldu bi hafta sürdü . Pozitif yasami aradim teste gerek yok dedi . Ne yapmaliyim ??

İsimsiz 3 yıl önce 0 Cevap 159 okunma

17 YASINDAKI COCUK

Evet bugun oglen aldım elisa sonuclarimi 25. Gunde yaptirdigim icin zaten beklemiyordum pozitif ama yinede bu benim icin cok moral oldu resmen belirtiler gecti gibi oldu cok mutluyum insallah hep negatif cikar bugunku gibi 3 ay ve 6 aydada gidicem do...

İsimsiz 3 yıl önce 0 Cevap 67 okunma

BİRİ CEVAPLAYABİLİRMİ MORALİM BOZUK

Öncelikle AIDS hastalığını iyi öğrenin, bulaşma yollarını öğrenin gerekli tedbirleri alın. Uzman ve danışmanlarla yakın bulunun. Hastalığınızı her yönüyle öğrenmeden başkalarına söylemeyin. Hem kendinizi hem çevrenizi eğitmek durumundasınız. En yakın...

İsimsiz 3 yıl önce 1 Cevap 81 okunma