Aids Rehberi Yönetim Telegram Grubu

Merhaba arkadaşlar, yönetimsel işlemler için eksik olduğumu düşünüyorum. Gün içinde müdahale etme şansım az olabiliyor, sitenin durumundan devamlı haberdar olabilmek için bu grubu oluşturmuş bulundum. Bu grup soruların cevaplanacağı bir yer değil de yönetimsel işlemlerde müdahale gerektiren noktaları paylaşmak adına olacak. Sorular siteden sorulmaya devam ederken problem yaratan üyelerin belirtilmesi ve müzakere yapılması için bir grup olacak. Son zamanlarda diğer kullacılarımızın da şüphelendiği bir durum söz konusu! Bazı kullanıcılar laboratuvarların lehine olan söylemlerde bulunuyor. Eğer böyle bir şey varsa birlikte hareket etmemiz gerekiyor.
Gruba Katıl | Duyuru Detay

6 ay diyorlar sonucum değişir mi?

Pozitif yaşam dernegine ilettiğim sorum Sonuçlar değişir mi ? 6 ay diyorlar merhaba şüpeli bir ilişki sonrası 10ncu günden itibaren antı hiv testi yaptırmaya başladım 32nci günde duo ultra 90ncı gün de duo ultra antijen ve antıkor bakan 4ncu nesil...

Melih 3 yıl önce 11 Cevap 261 okunma

Daha önce oldu mu ?

Arkadaşlar bu gün 13. Gün(eskort ile 20 sn korunmasız ilişki) ve yarın ilk tahlilimi yaptıracağım.daha önce benim durumun gibi buraya soru soran veya tanıdığınız/duyduğunuz sonucu pozitif çıkan birileri var mı ? Artık çıkdırmak üzereyim .

Yaolduysa1 3 yıl önce 4 Cevap 75 okunma

21.Gün Combo sonucum çıktı!

Merhaba arkadaşlar kanı dün verdim sonuçlar bugün çıktı çok mutluyum gerçekten Allah herkese negatif almayı nasip etsin.Belirtilere hiç takılmayın gerçekten beni çoğu kişi tanır sürekli belirtiler hakkında sorular soruyodum tam 21 soru sormuşum Bu si...

Okbhastası 3 yıl önce 3 Cevap 60 okunma

Antikor üretimi ELİSA testi

Arkadaşlar hastalığın hangi evresi olursa olsun (pencere dönemi hariç) ELİSA testiyle antikor saptanırmı.Yani pencere döneminden sonra antikor üretilmeye başlanınca bu son evreye kadar devam edermi kesin bilgisi olan varmı.Teşekkürler

Bursa166 3 yıl önce 8 Cevap 147 okunma

combo testler için 42 günden sonrası kesindir

Dün özel lab da vidas duo ultra oldum 6 ay meselesini sordum o da aynen bana dediki o eski bilgiler günümüzde 6 ay diye bişey yok combo testler için 42 günden sonrası kesindir . Allaha Şükür günümüz teknolojisi ile kesin konusabiliyoruz dedi . 6 ay t...

Baayraktar 3 yıl önce 40 Cevap 424 okunma

elisa testi ve günler2

kız arkadaşımın 9. gün elisa testi negatif.benimde 21. ve 51. gün elisa testim negatif.kız arkadaşım bugün 53. gün elisa trsti yaptırıyor.negatif çıkarsa tamamen konuyu kapatabilirmiyim?

lenf 3 yıl önce 19 Cevap 112 okunma

HPV olanlar ?

60. gun testi icin kan verdim o arada doktora gorundum sigiller cıkmıstı felan neyse test sonucuna ecel terleri dokerek baktım neyseki negatif ama 60. gun ne kadar guvenilir bilmiyorum 90 da tekrarlamakta fayda var neyse asıl mesele su ki birinden si...

placebo47 3 yıl önce 2 Cevap 127 okunma