Aids Rehberi Yönetim Telegram Grubu

Merhaba arkadaşlar, yönetimsel işlemler için eksik olduğumu düşünüyorum. Gün içinde müdahale etme şansım az olabiliyor, sitenin durumundan devamlı haberdar olabilmek için bu grubu oluşturmuş bulundum. Bu grup soruların cevaplanacağı bir yer değil de yönetimsel işlemlerde müdahale gerektiren noktaları paylaşmak adına olacak. Sorular siteden sorulmaya devam ederken problem yaratan üyelerin belirtilmesi ve müzakere yapılması için bir grup olacak. Son zamanlarda diğer kullacılarımızın da şüphelendiği bir durum söz konusu! Bazı kullanıcılar laboratuvarların lehine olan söylemlerde bulunuyor. Eğer böyle bir şey varsa birlikte hareket etmemiz gerekiyor.
Gruba Katıl | Duyuru Detay

Aids şüphesi

Merhaba hocam vücudumun çeşitli yerlerinde yaralar çıkmaya başladı halsizlik var terleme var aids belirtileri taşıyorum yanlız düzenli olarak kan bağışı yapıyorum bugüne kadar bişey çıkmadı 1 hafta önce cildiyeye gittim yaralar için kan testi yapıldı...

Gizem 2 yıl önce 12 Cevap 155 okunma

Vajina sıvısı bulaşı riski

Korunarak lateksdi kondom oral vajinal seks yaptım sonra bu sırada vajinasına elimi kısa süre değdim sonra sildim sonra da penisime değdim. Risk faktöre ne kadar? Korunmalıda dahi her ilişkide yukarıda ki gibi oluyordur çoğunlukla. Kafayı yiyeceğ...

Tövbe ettim 2 yıl önce 3 Cevap 43 okunma

ozur dıleyerek 2 sorumu soruyorum

46 gunden negatıfden 79 da pozıtıf donmesı tam unutmusken canlandırdı korkuşarımı:((....benım bugun 45. gun oldu o arkadasın tum belırtılerı 46 gunden sonra yasamaya basladı demesı korkuttu benı oysa nette hep belırtıler 2-6 hafta arası gerceklesır d...

Berkant45 2 yıl önce 10 Cevap 123 okunma

Aids bulasmismidir

Slm ben kisa bir donemde bir bayanla iliskiye girdim girdigim kisi hem escortluk yapiyor hemde hemsirelik yapiyor kendisi azerbeycanli soyle anladayi telefonda anlasdik ve anlasdigimiz yerde bulusduk ve once ufak bir oral yapti sonra ben vaginasina g...

Dunya 2 yıl önce 0 Cevap 27 okunma

Lütfen cevaplayın 6 aydır çile

Daha ilk günlerden yazıyordum 21.günde combo testi oldum negatif geldi korundum fakat şuan 6.aya yaklaşıyorum tam unuttum derken aklıma yeniden girdi ve ellerim ara sıra uyuşuyo bu karıncalanma beni çok fena korkutuyo kadın penisime tükürdü onun dışı...

Okbhastası 2 yıl önce 0 Cevap 41 okunma

Yanlış bilgi vermeyin

Arkadaşlar yanlış okumuşsaunuz belli pozitife dönen arkadaşımız yazmış 46. Gün negatif almıştım 79da pozitife döndü diye ama olay şöyle o arkadaş 46da hangi testi yaptırdığını yazmamış ve bence elisa yaptırdıysa 46da çıkması düşük ihtimal ve p24 yapt...

Xdxd 2 yıl önce 6 Cevap 65 okunma

Hayat sınavlarından geciyoruz

Merhabalar bu gün 21. Gün testimin sonucunu ve hayat sinavindan cok zorlaniyoruz önümuze daha ne engeller gelecek acaba 21. Gün testim negatif geldi ondan önce ishaldim ve ishalim hala devam ediyor ve ishalimin nedeni kurtlar cikti ve tuvalette kurtl...

Satnav 2 yıl önce 4 Cevap 115 okunma

Öpücük Hastalığı

Arkdaşlar ben yaklaşık 14 gün önce ilişkiye girdim korunmasız 15 dakika ilişkim oldu. Bende lenf bezleri şişti, boğaz aşırı şişmiş ve dalak ve karaciğerde büyüme var dendi 3 doktorda öpücük hastalığı dedi aids testi yaptırdım negatif çıktı kaç gün so...

Nnnn 2 yıl önce 9 Cevap 131 okunma