İhmal

Yaklaşık 4 yıl önce bir eskortla korumalı ilişkiye girdim. Bir seferlik birşeydi. 1 yıl sonra ve 3 yıl sonra genel labaratuvar testleri yaptırdım. 3 yıl sonra yaptırdığım testler HIV COMBI (p24+IgG) ve Anti HCV testlerini içeriyor. Her ikisi de negat...

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 102 okunma

COK MERAK EDIYORUM

şimdi ben 25. Gun elisa oldum negatif cikti ya 45. Gunede 3 gun kaldı yine gidicem ama 25. Gun negatif ciktigi icin pozitife donme ihtimali cokmu 25 teki biraz olsun kesinlik saglar mı saglar neden 90 yaziyor

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 93 okunma

Dönen Vaka Yoktur Herhalde ?

30. Gün Vidas Hiv Duo Ultra negatif 37 elisa negatif 59.gün elisa negatif. Herhalde bu testlerden sonra pozitife dönen vaka yoktur diye tahmin ediyorum. Sizin şahit olduğunuz varmı dır ?

İsimsiz 2 yıl önce 2 Cevap 168 okunma

testler hakkında acil yardım

Bulunduğum şehirdeki laboratuarın test rehberinde şu testler yazıyor ; 1- HIV1 / HIV2 ANTİKORU 2-HIV1 Proviral DNA 3-HIV1 RNA 4-HIV1 Viral yük Bunlardan hangisi hiv vidas ultra duo? Yoksa içinde yok mu?

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 110 okunma

Cevap beni çok rahatlatacak.

Merhabalar hocam. İnternetten okuduğum , edindiğim bilgilere göre 14. günden sonra yapılan hiv vidas ultra duo testinin doğruluk oranı % 99.88'miş. Ve bu testi negatif çıkıp da sonra herhangi bi hıv testi pozitif çıkan şu ana kadar olmamış. Bu bilgi...

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 215 okunma

YARDIM ACİL

Ya benim bu yorgunluğum ne olucak herseyi gecirdim boyle arkadaslarla sohbet ede ede psikolojik dediler negatif cikti 25. Gundekide sonra cok rahatladim 2 gun normal dim sonra yorgunluk geri basladı hepsi gecti bi o var bu neden oluyo bi arkadasım st...

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 101 okunma

çok pişmanım

merhabalar hocam, ben bundan bi 80 gün önce falan genelevde ilişkiye girdim. odaya girene kadar takcaktım kondomu ama içeri girdikten sonra bişi oldu takmadım çok pişmanım çok korkuyorum kadın bişi olmaz temizim dedi.her ay aşısını oluyorum dedi.iliş...

İsimsiz 2 yıl önce 1 Cevap 70 okunma