TEST OLAN ARKADAŞLAR CEVAPLAYABİLİR Mİ

Arkadaşlar Mavi Lab'ta test oldum fakat sadece kan aldılar penisten sürüntü falan almadılar testlerim negatif çıktı normalde sürüntü alıyorlar mı bütün testler kandan sonuç veriyor mu. HIV DUO ULTRA Anti HIV 1/2 0.04 NEGATİF p24 ANTİJEN 0.00 NEGAT...

askar49 1 gün önce 4 Cevap 172 okunma

4. nesil cihaz süresi

4. nesil rocher cihaz 10. günde en azından antikor değilde antijeni tespit etme ihtimali var mı? şüphelendiğim şey cinsel öpüşme sitedeki bazı kişiler bu şekilde geçiş olabileceğini söylediği için tedirginim. lütfen bilgili olan birisi cevap versin o...

yuksek123 1 gün önce 4 Cevap 145 okunma

Test türünü anlamadım

merhaba, Anti HIV 1/2, IFA testinin türü nedir, hangi günden sonra kesin sonuç verir? Bu konuda bilgisi olan cevaplayabilir mi, internette bir şey bulamadım da.

cas767 1 gün önce 0 Cevap 36 okunma

21. Gün vidas ve diğer cybh ler

Arkadaşlar bugün 21. Gün vidas negatifimi aldım, hep C ve sifiliz de negatife, hep b bağışıklık var. Doktor konuyu kapatıyorsun , yapmış olduğumuz test 17. Gün bile yakalar ama 21. Gün kesindir dedi. G, M antikorlarının oluşum zamanı, p24 antijenin o...

Dunaratar 1 gün önce 23 Cevap 275 okunma

LÜTFEN BAKIN ACİL KAFAYI YİCEM (RESİMLİ)

Arkadaşlar bacağımda birşey vardı vücudumda uyuz daha göstermedim ama yakınlarım da vardı aynısı uyuz dedi ve bacağımın iki tarafında birşeyler var yakınlarım mantar dedi baktım netten mantar hiv belirtisi kafayı yicem korunmalı vajinal escortla kaf...

Suat33 1 gün önce 8 Cevap 153 okunma

LÜTFEN CEVAP VERİN LÜTFEN BİLGİM YOK

arkadaşlar öpüşme ile hiv geçer mi? kiz arkadaşım yüzde doksan dokuz bakire. daha öncede aynı şekilde öpüşmelerimiz olmuştu zamanında rastgele yaptirdigim anti hivler negatif olmuştu, en son bi daha oldu ikimizinde ağzında yara yoktu ve hiç kan kokus...

yuksek123 1 gün önce 10 Cevap 160 okunma

Ne yapacağımı bilmiyorum

21 vidas hiv duo ultra -- negatif //// 28 vidas ----negatif //// 42 vidas ----negatif //// 90 Elisa 4.nesil pozitif //// Sanırım benim vücudum hiv virüsüne geç tepki verdi, kimisinde 70-80'den sonra antijen/antikor tepkiler başlıyomuş, bilmiyorum ne...

Galiba Pozitif 1 gün önce 27 Cevap 594 okunma