Kas ağrısı

Dostlar , kaslarım ağrıyor doktor psikologa git diyor.34-35.günde negatif pep kullanmıştım bu kas sızlamaları ne olacak baldır kol el
1 ay önce 185 okunma Hakan81 Şikayet

Cevaplar

  1. Rsz
    Rsz
    1 ay önce

    Hakan senmisin, agrilarin nasil sabit mi yoksa yerleri degisiyor mu.benimkiler sabit

  2. Holydreamz32
    Holydreamz32 | Uzaklaştırıldı
    1 ay önce

    Prep ilacinin bintane yan etkisi var kardes bence sen onu dusun o ilactandir herseyim ve stresten kendini yorma bence.

  3. 1dk gaflet
    1 ay önce

    Vallaha bende bir ilaç kullanım dedim doktora gittim halsizlikten ölüyom elim ayam tutmuyor ilacın yan etkilerini okuyarak bitiremedim

  4. Hakan81
    Hakan81 | Soru sahibi
    1 ay önce

    Kardeşim gezici ağrılar 3-4 farklı yerde geziyorlar sızlamalı fibromiyalji olabilir dediler strese bağlı inşallah öyledir pep biteli 5 ay falan oldu yan etkisi kalmaz ama strese bağlı olabilir

  5. Acilyardımm
    1 ay önce

    Zaten pep kullandıysan güvenilir sonucu alman 4 5 ay sonrasıdır. Tekrar test yaptır. Pepin yan etkileri var ve stress kas ağrıları karıncalanma ve eklem ağrıları yapabilir. Geçmiş olsun.

  6. Hakan81
    Hakan81 | Soru sahibi
    1 ay önce

    https://m.health24.com/Medical/hiv-aids/Experts/Question/Pep-and-delayed-seroconversion-20170328

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol