simyacı burdaysan sorum olcak kardeşim

bugün doktora gittim ilişkimin 6.günü 3 4 tüp kan aldı birde dün ishal oldum onun için dışkı testide yapcak ishal belirti sayılırmı testlerin arasında elisa testide vardı doktor neden 6 gün geçmesine rağmen elisa yapıyor ileriki zamanlarda yapması gerekmiyormu birde gittiğim hastane araştırma hastanesiydi 28.gün testi yapıyormusunz dedim burda yok o testler dedi nerde yaptırcaz o zmn
4 hafta önce 199 okunma ozanoz Şikayet

Cevaplar

  1. simyacı
    4 hafta önce

    Belirti sayılmaz,testler gereği o kadar tüp almışlardır,anlaşıldı senle burda 28 yapıcaz :)) başka bir lab bul sende

  2. ozanoz
    ozanoz | Soru sahibi
    4 hafta önce

    simyacı desteklerin için teşekkür ederim şu negatifi bi alsam daha bişi istemiyom zehir zemberek 28 günü bekle diyosun yani

  3. Lulo
    4 hafta önce

    Haci sana hepatit b bulaşmiş kaygilanmani gerektiren bir durum yok.ya daha onceden aşın vardı vucut hizli bir reaksyon gostermiş yada dogal bagisikligin vadii onceden.hbe antijeni hbsag antijeninden kisa bir sure once gorunur bu sende suanmicin zayif titrede mevcut.anti hbs antikorunun 1000 oomasi iyi savun,an calisiyor anlamina gelir heralukarda yenersin bunu sorun yasayacagini sanmam.vdrl rpr icin referans araliklari yok ise doktorda bilgi al cunki o testler genelde negatif veya pozitif olarak aciklanir.hiv icin suren erken 20 gun sonra elisa testi negatif ise negatifsindir.hiv cikacagini san,am.umarim biseyin yoktur.

  4. ozanoz
    ozanoz | Soru sahibi
    4 hafta önce

    @lulo hepatit b bulaşsa doktor bulaştı demezmiydi bana hepatit b ye karşı koruman var dedi

  5. Senol1455
    4 hafta önce

    Ya lulo doktormusun tahlil olmadan hepatit bulaştığını nereden anladın güzel kardesim nerden stres İshal yapar yedigi dokunduğu bişey de yapar kardesim siz dogru eğri bildiğini söyle riskli riskli degilse degil rahatladın doktor musunuz yada doktorculuk mu oynuyorsun En takdir ettiğim bozulan psikoloji simyacı anti hiv kruvaser bunlar gerçekten bilgili Ve olması gereken neyse yardımcı oluyorlar sizin yaptığınız yanlış @ozanoz 28 günde hiv testi ol 90 hepatit b hepatit c sifiliz yaptır bide tam idrar kültürü test ol güzel kardesim böyle şeylerde panik olma kale alma tahminle olmaz tahlille olur

  6. Senol1455
    4 hafta önce

    6 günde bişey cıkmaz hepatit b 90 gün hepatit c öyle sen buradakiler sorma kardesim git lan süren gecsin doktorlara sor 6 günde hiç bişey belli olmaz hiv 28 hepatit 90 i

  7. ozanoz
    ozanoz | Soru sahibi
    4 hafta önce

    benim anlamadığım 6 günde belli olmuyorsa doktor neden kan verdirtiyor sonuçlar için yarın gel diyor anlamıyorum doktor neden 1 ay geçsin öyle gel demiyor.

  8. Lulo
    4 hafta önce

    Senol1455.doktor deilim tabiki.arkadasin profilinde kan tahlileri mevcut.okuyupmu yazdin bana yoksa her turk insani gibi bilgim yok ama fikrimi var diye yazdin bana?ozanoz,korkmana gerek yok minimetre basina bin koruyucu hbs antikorun var.hayir doktor sana aktif hepatit b gecirmiyorsan sana bu verdigim bilgiyi vermez.zaten yazmisin tahlil sonuclarini hepatitleri dogru duzgun arastiranlar ne dedimi anlar.senol1455 kimin yorumuna saygi duydugun onemsiz ben kimseyi yalan bilgiyle rahatlatmaya calismam benim verdigim bilgi dogru.kan tahlileri baska posta yaziyor bilgi sahibi isen oku öyle gel elestir.

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol