Anti hiv 55.gün

İyi günler arkadaşlar 55 gün önce eskort bayanla ilişkim oldu vajinal kondom patladı baya devam ettim alkollüydüm çok pişman oldum çok korktum başta kafaya takmadım ama 35.gün belirtiler başladı çoğu belirtiyi yaşadım aklımı kaybetmek üzereyken 55.gün test yaptırdım elisa negatif 90.güne kadar dönebilir mi çok korkuyorum hatta silahım var kafama sıkmayı bile düşündüm.Yardımcı olabilir misiniz arkadaşlar ..
3 ay önce 326 okunma Ödlektavuk Şikayet

Cevaplar

  1. relad
    3 ay önce

    dönmez senle aynı olayı yaşamışım reis bende 22.gün elisa testi oldum şuan 140.günümdeyim kafana takma yok birşey hıv öyle kolay bulaşıcı hastalık değil belirtiler de belirti değil sen en kücük hastalıgı bile aidse baglıyosun

  2. Carrasco
    3 ay önce

    Hocam 4.nesil elisa testleri 28. Günden sonra %95 kesin sonuç veriyor. Siz ki 55.günde negatif almışsınız. Yaptığın hatadan ders alıp hayatına daha güçlü bir şekilde devam edeceğine silahtan falan bahsediyorsun. Tövbe et, namaz kıl sonucun da %100 negatif. Allah belki de böyle bir imtihan, korku verdi ki kendimizi toparlayalım diye. Bu saçma düşünceleri kafandan at. Haline şükret 55. Gün negatif almişsın..

  3. Ödlektavuk
    Ödlektavuk | Soru sahibi
    3 ay önce

    Sorma kardeşim eşşekten düşenin halini eşşekten düşen anlar hangi belirtiyi okuduysam çoğu çıktı hastalık hastası oldum obsesif kompulsif oldum sivilce çıksa hiv e bağlar oldum ya bu illetten uzak duracaksın ya da zırhlı prezervatif falan varsa öyle birşey kullanacaksın patlıyor lanetler güven olmuyor.

  4. Ödlektavuk
    Ödlektavuk | Soru sahibi
    3 ay önce

    Carrasco kardeşim haklısın tövbemi ettim Allah bir daha yaşatmasın çok zor bir psikoloji haftalardır hayattan soğudum bitkisel hayatta yaşadım resmen hayatımda hiç bu kadar ağır birşey yaşamadım çok ağır geldi ben inançlı insanım ama kafama sıkıcam diyordum öyle bir psikolojideydim iyi ders oldu herkes dersini alıp tövbe etsin evlensin kafa rahatlığı herşeyden önemli inşallah korkusu olan herkes negatif alır hayatına dersini almış şekilde devam eder.

  5. Belirsizuye1
    3 ay önce

    Dönmez (nokta) Git hayatını yaşa hayatı daha çok sev. Yapmak isteyip de yapmadığın şeyleri yap. Buradan uzaklaş kafanı dağıt:))

  6. Ödlektavuk
    Ödlektavuk | Soru sahibi
    3 ay önce

    Aynen kardeşim burada çok durmak iyi değil yoksa hiv değil intihar eğilimimden dolayı 9mm lik bir mermi olacak ölüm sebebim :)

  7. Belirsizuye1
    3 ay önce

    Kaç git kaç kaç. Hâlâ buradasın :) Hadi veda yazını yaz ve git.

  8. Ödlektavuk
    Ödlektavuk | Soru sahibi
    3 ay önce

    Dönmesinden korkuyorum kardeşim 90 dolmadı ya çok fena fobik oldum yoksa veda etmek için can atıyorum :)

  9. HivkolikTT
    HivkolikTT | Uzaklaştırıldı
    3 ay önce

    Odlektavuk ayni durumdayiz bende kamisi bi cikardim kondom denen bisey kalmamis paramparca olmus amk

  10. Ödlektavuk
    Ödlektavuk | Soru sahibi
    3 ay önce

    Birde diyorlarki güvenli ilişki için korunun yani korunuyoruz noluyor aq patlıyor bende 4 kere patladı condom güvenli falan değil en kalitelisi bile patlıyor en iyisi zinaya bulaşmamak tövbe etmek.

  11. Telasci
    3 ay önce

    Arkadaşlar hersey hiv meselesi degil zaten negatif gelmis 55 . Gunde bu kadar kasmayin kendinizi olsa zaten yaptiginiz testlerde negatif olmazdı . Ayrica hpv testide yaptirin imkaniniz varsa cybh larada baktirin hersey hiv degil

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol