Nasıl bir yol izlemeliyim ??

Herkese merhaba , birkaç yıldır pozitif oldugumu biliyorum , öğrendikten sonra diken üzerinde yaşamaya başladım çünkü ne bir doktorla görüştüm ne de tedavi için bilgi , yardım vs aldım. Bunda aile , iş ve öğrenilme korkusu vardı en başında . Şuan 25 yaşındayım ve araştırdıklarımdan ağrendiğim kadarıyla hiv vürüsü belirtilerini göstermeye başladı. Ağız içinde geçmeyen ve gün geçtikçe büyüyüp çoğalan yaralar, penis üzerinde kabuklanma ve ter gibi damla damla çıkan sarı iltihap var .durduramadıgım kilo kaybı da cabası...kullandıgım ilaçların hiçbirisi bu belirtilerin azaltmasında dahi işe yaramadı. Bu nedenden dolayı zaten 4 aydan fazladır hiçbir şekilde ilişki yada cibsel temasım olmadı.Bu hafta randevum var doktorla , durumun ilerlediğinin farkındayım :( kullanacagım ilaçların ne oldugunu bilmiyorum ama kullanmaya başladıktan sonra tahmini ne zaman normal yaşantı halime dönerim , ve bu durumun bi seviyesi varsa ben kaçıncı seviyedeyim ?
5 gün önce 248 okunma Parsss Şikayet

Cevaplar

  1. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    6 ayda dönersin inş fazla bi etki etmemiştir vücüda

  2. Parsss
    Parsss | Soru sahibi
    5 gün önce

    Umarım , birde en çok merak ettiğim konu ilaç fiyatları ve sgk nın bu ilaçlara bi katkısının olup olmadıgı

  3. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Bu ilaçlar devlet kontrolünde SSK hepsini ödüyor sigortan varsa

  4. Ellincibölge
    5 gün önce

    İlaçları bedava alıyorsun diye biliyorum yanlış olmasın. Cinsel yöneliminiz nedir? Meraktan soruyorum cevap vermek zorunda değilsiniz.

  5. Ellincibölge
    5 gün önce

    Ve hiç korkup diken üstünde yaşamanıza gerek yok bence. Düzgünce ilaçları kullanıp diğer insanlar gibi yaşayacaksın hayatını işte. Ömür kısalmıyor sonuçta kronik bir rahatsızlık kategorisnde artık hiv

  6. Parsss
    Parsss | Soru sahibi
    5 gün önce

    Eşcinselim .. mutfak sektöründe çalışıyorum uzun zamandır tek korkum ve en çok dikkat ettiğim konu bu .. çok teşekkür ederim csvaplarınıza

  7. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Peki nasıl anladın pozitif olduğunu sakıncası yoksa testi ilişkiden ne kadar sonra yaptın

  8. sıyırdım2
    5 gün önce

    İlişkin nasıldı ve nezamn öğrendin pozitif olduğunu ilişkidn kaç ay sonra test oldun

  9. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Sıyırdım sorumu tekrarlama bende onu sormuştum

  10. sıyırdım2
    5 gün önce

    Aramızda 2 saniye var

  11. Parsss
    Parsss | Soru sahibi
    5 gün önce

    Yani belli bi ilişkimden sonra gidip ters yaptırmadım tüm ilişkilerimde (neredeyse) korundum hep. Bi gün kan testi yaptırmam gereken bi durum oldu , yaptırmışken hepsini yaptırayım dedim , o şekil oğrendim.

  12. sıyırdım2
    5 gün önce

    Doğrulamaya gittimi testin

  13. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Demekki korunmadığın bi ilişkide geçmiş plan olmuş önemli olan tedavin

  14. Ellincibölge
    5 gün önce

    Allahım ya ben de eşcinselim ve ne diycem bilemiyorum yani bu eşcinseller.. ağzımı bozucam şimdi.

  15. Ellincibölge
    5 gün önce

    Amk aptalları lan bu eşcinseller yemin ederim o kadar sinirlendim ki yine. Hepsi bana bulaşmaz zannedip korunmuyor. Seni kastetmiyorum ama sana bulaştıran mesela. Nasıl korunmaz ya? Abi çıldırıcam

  16. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Elin böceği sende test oldun mu

  17. Ellincibölge
    5 gün önce

    Hepsi bana bulaşmaz zannediyo deliriyorum. Nerde yaşıyorsun istanbul mu kardeşim? Ona göre önlemimi aliyim hornette dolaşırken kimbilir kaç hivliye denk geliyorum. Kendileri bile bilmiyo sen en azından biliyosun. Neredesin?

  18. Ellincibölge
    5 gün önce

    Cenk bu arada sen sıyırmışsın kardeşim. Artık git şu siteden. Pozitif görene kadar test yaptırcan herhalde. Ben sadece sakso çektim partnerlerime hiç anal yapmadım. 50. Günde de negatif aldım ama 30 unda yine gidicem nolur nokmaz sonra konuyu kapatıcam

  19. gonore
    5 gün önce

    Kardeşim geçmiş olsun öncelikle. Tedaviye başlamamak nasıl bir kafa anlamadım. Ölüme gidiyorsun başlamazsan.. Ancak hemen kendine iyi bir enfeksiyon doktoru bul ve gerekli testleri yapıp hastaneye yatış işlemin olsun 1 günlük. Akabinde ilaçlarını almaya başlarsın ve 3 ay içinde kontrol altına girer virüs eğer son evre değilse.. Bundan sonra korunmadan ilişki yaşama....

  20. Parsss
    Parsss | Soru sahibi
    5 gün önce

    Evet doğrulamayı yaptım 3 kere hemde , bunun eşcinsellikle bi alakası yok tamamiyle ihmalkarlık , olan birşeyin üzerine ağıt yakmadım hiç zaten olan oldu , daha çok dikkat ettim , hatırlamamaya çalıştım , ama vücut artık git şu lanet ilaçları kullanmaya başla der gibi hep bi sorun çıkardı karşıma

  21. Parsss
    Parsss | Soru sahibi
    5 gün önce

    Antalyada yaşıyorumm bu arada

  22. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    Elin böceği bende ayrıca sürtünmede var oralla birlikte

  23. Ellincibölge
    5 gün önce

    He sürtündüysen aidssin o zaman tamam

  24. Ellincibölge
    5 gün önce

    100 küsür günde negatif alman ama ısrarla kabul etmemen hiv olmadığını

  25. Cenk günen
    Cenk günen | Uzaklaştırıldı
    5 gün önce

    199gün de oldum testi

  26. Yaklasansaat
    5 gün önce

    kardeşim geçmiş olsun. tedaviye başla geç olmadan. şeker, kolstrol gibi kornik bir hastalık. tedavi olmazsan çevrene bulaştırma ihtimalinde artar

  27. HivkolikTT
    5 gün önce

    Bir kaç yıldır pozitif oldugunu biliyosun tedavi görmüyosun ama sadece 4 aydır ilişkiye girmiyosun şimdi sen bana diceksinki korundum korunmakta bazen fayda etmiyor kondom yırtılabiliyor cok düşüncesiz ve başkalarının hayatını riske atan bi insansın tedavi ol ve cinsel ilişkide bulunma

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol