kurtulduğuma inanıyorum

arkadaşlar bu siteye ya da başka herhangi bir hıv sitesine girmeyeceğim. size kendi yaşadıklarımı anlatıyorum. şüpheli ilişkim üzerinden 56 gün sonra istanbul'da devlet hastanesinde elisa testi yaptırdım. negatif geldi. doktorum benim psikolojimi s.klemez şekilde bişi söylemeden 90 gün son dedi gönderdi. o günden sonra iyice paranoya oldum. 2 tane üroloji doktoruna gittim parayı basıp. ikisi de bir şeyiniz yok bu testle 30 gün içinde belli oluyor dedi inanamadım cünkü bu s.ktiğimin internetinde her bok yazıyor. en son doktoru cok sıkıstırdım "tamam ulan sana en ince testi yaptırıcam için rahatlasın ama senin bir şeyin yok"dedi. 65 ci günde HIV Antikoru(1&2) + p24 Antijeni yaptırdım ve negatif geldi. arkadaşlar en onemli notşarı şuraya yazıyorum. benım bedenimde bir şey yokken düşünmekten deli oldum. bişiyim yokken bi anda buradakıleri okudum ishal oldum. aklıma gelmeyince hiçbir şey yok ama aklıma gelince terledim oram buram kaşındı,sürekli oram buram şişmiş mi diye baktım. arkadaşlar kurtulun bu stresten. bakmayın şuralara daha cok kotu oluyorsunuz farkında olmadan. bir şeyimiz yokken hepimizin stresten bir şeyleri oldu. psikologa gittim anlattım tek tek. üroloji doktoruna da anlattım. ağır psikolojik travma yaşamışsın dediler. bir üroloji doktoruna gidin testleri yaptırın ve kurtulun. ben gidiyorum. hepiniz inşaALLAH negatif çıkarsınız abilerim kardeşlerim. Allah'a emanet olun...
1 hafta önce 216 okunma Bozulanpsikoloji Şikayet

Cevaplar

  1. Bilebilegittin
    1 hafta önce

    Geçmiş olsun dostum darısı bize

  2. Batucefann
    1 hafta önce

    Sıkıntılı bir durum ve hala mevcut bende bu durum korku telaş stres ufak bi mide bulantısı oldu başladı bende telaş acaba diye bir sürü soru işaretleri geceleri yatarken aklıma geliyo stresten terliyorum , acaba strestenmi yoksa belirtisi mi diye herşeye sıkıntı yapar oldum 26. Gün Internetten test aldım sonuç negatif cikti guvenemedim . Testi yaparken aglayacaktım resmen , Laboratuvara gittim aksam 6 ya kadar gecmedi bana zaman aklıma gelmeyen kalmadı zindan oldu bana o test suresi o günler 30. Gün yaptirdim testi oda negatif cikti. Stresten midir bilmiyorumsol kolumda bi kac kızarıklık cikti yine bi test yaptiricam10 gun sonra allah kimseye vermesin bu sıkıntı stresi

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol