Hiv test sonucu

Merhaba herkese öncelikle.Kondomlu olarak bir ilişki yasadım şüphe duyduğum icin 30.gün anti/hiv 1/2 +p24 Antijeni testi yaptırdım sonuç 0.281 Negatif çıktı bu sure zarfındaki bu teste guvenebilirmiyim kesin sonucmudur cok bunalıma girdim hocam cevaplarsanız cok sevinirim. Belirtilere ne zaman baksam bu bende var buda var diye hala bunalımdayım.
3 ay önce 303 okunma Batucefann Şikayet

Cevaplar

  1. midefelç
    3 ay önce

    Kondomun deforme olmadığından eminseniz kuşkularınız yersiz zaten.Korunmalıda geçiş 0 dur.Olmuş olduğumuz test yeterli 4.nesil Roche combi testtir. İlişki durumunuz ve testinize bakılırsa fazlasıyla yeterli bence konuyu kapatabilirsin..

  2. Yaklasansaat
    3 ay önce

    4. nesil cihazlarda 30 yeter. geçmiş olsun

  3. Ozkn_3
    3 ay önce

    Merhaba. Midefelç ve Yaklasansaat arkadaşın 4 nesil test olduğunu nereden anladiniz? Yaptırdığım testte Anti Hiv ( kemiluminesans veya benzeri) Hiv ab/p24 combo yazıyor. sonuç 35. Gunde 0.185 negatif. Özel bir hastane çok sağlıklı bilgi alamadım o nedenle soruyorum teşekkür ederim.

  4. Yaklasansaat
    3 ay önce

    Combo zaten çift yönlü demek. Combide ayni.Yani hem antijen hem antikora bakar. Birde rakamda virgulden sonra 3 rakam var. Combo veya combi yani

  5. Ozkn_3
    3 ay önce

    Tesekkur ederim

  6. Batucefann
    Batucefann | Soru sahibi | Uzaklaştırıldı
    3 ay önce

    Arkadaşlar verdiginiz cevaplar icin teşekkür ederim . Muhtemelen bi psikologa gidicem surekli belirti gorup duruyorum. Tekrardan teşekkürler.

  7. chevo
    3 ay önce

    Batucefan testi nerede oldun bende 30 gün aynı testi aynı değerde aldım 0,28 buradaki birçok arkadaş dediğine göre 1 ay combo sonuç %95 tir, belirti tamamen psikolojik bilgin olsun

  8. Batucefann
    Batucefann | Soru sahibi | Uzaklaştırıldı
    3 ay önce

    Chevo istabullab ta oldum testi Şişli'de bugün 35.gün oldu emin olmak için yarın devlette yaptiricam birde test valla bu psikolojiye engel olamıyorum devlet hastanesi sonucunuda aldiktan sonra psikolog ile görüşücem muhtemelen

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol