Hiv Belirtisi

Mide bulantım var çok fena,, ishalde oldum,, halsizlik var,, kusmakta üzereyim... 50. günüm bugün hiv belirtisi olanilir mi?
1 hafta önce 202 okunma gonore Şikayet

Cevaplar

  1. birisiq
    1 hafta önce

    Gonere mail adresim [email protected]

  2. birisiq
    1 hafta önce

    Yarim saat icinde geliyorum maile sen kardesim

  3. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    yazdım birisiq maile

  4. Bazz
    1 hafta önce

    Olamaz.en iyi testleri oldun gonore.ben bu gün yatağa düştüm grip boğaz halsizlik gözümden yaş alıyor kolumu oynatacak dermanim yok ateşim var ne yaparsak yapalım kurtulamicaz kardesim. 42 de negatif alayım tassaga vururum takmam dediğin günleri hatırlıyorum. Yorgan döşek yatıyorum atmaya calisiyorum ama kafa hep orda acaba ondan mi diye a.q ben bi işin nasıl pismanim

  5. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    bazz seni çok iyi anlıyorum.. 42 den sonra dönmez diyor kimisi.. Kimisi 3 ay.. Kimisi 6. ay... Şu an şu en son 6 ay diyen doktorların süresine gelip sonucumu öğrenmek istiyorum...Hepatit C si ayrı dert.. sifilizi ayrı dert... Bi de benim akıntım var bel soğukluğu olmustum oda canımı sıkıyor bir sürü tesr oldum bugün sonuç bekliyorum.. Bakteri üredimi görücez..Hpv de olmuşum... Vallahi çok yoegunum

  6. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    13-50 gün arası 14 tüp kan verdim... Özellikle 45. gün 3 tüp, 46. gün 2 tüp, 48. gün 1 tüp ve 50. gün 2 olmak üzere.. 8 tüp kan verdim 5 günde.. Nereye kadar test olacağız dostum.. Benim vücut toparlayana kadar daha kan vermek istemiyorum... 56dan sonra sadece hiv testi olacağım..

  7. birisiq
    1 hafta önce

    Gonore bak kardesim eger hiv belirtilerini okuydusan mide bulantisi ishal halsizlik hepsini yasarsin sen negatifsin oldun testler combo ve cok i testler donmez yasadiklarinin aynisi bende yasadim fazlasi var eksi yok ama piskolojik

  8. Bazz
    1 hafta önce

    Kardesim senin testker saglam vidas falan. Bende buralara ilk düştüğümde 29 da alayım başka bisey istemem 45 te alsam tamamdır 75 de bitirim diye diye 101 gün oldu hiç vidas duo falan da olmadım şuan öyle bi terliyorum ki tsortum sırılsıklam çok kotu grip oldum

  9. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    birisiq maile baksana reşs

  10. Tommy001
    1 hafta önce

    Kardeşim benim en büyük belirtim dilde pamukçuk hatta tek belirtim diye bilirim ve 1 yıl oldu geçmedi ben en son 90 da test oldum doktor artık dönmez dedi ama hivi kafamdan atamıyorum normalde takmayacağım şeyler mesela sivilce ömrüm boyunca takmam ama şimdi çıkınca hive bağlıyorum ama beyaz dil geçmedi kardeşim geçmiyo internetten araştırıyo %90 hiv belirtisi kafayı yiyicem

  11. Tommy001
    1 hafta önce

    Gonore senin dildeki beyazlık geçtimi kardeşim

  12. Pişmannn00
    1 hafta önce

    Kullanmış olduğun antibiyotiklerin reçetesi ni iyi oku antibiyotikler kesildiğinde haftalar sonra bile ishal görülebilir. İshal bundan olmuştur büyük ihtimalle yada yediğin birşeyler dokunmuştur. Herşeyi hive bağlamayın derim insanız sonuçta insan hastada olur düzelirde ölürde. Birde sen bu konularda baya bilgilisin senin yaptığın fobiklilten başka bişey değil.

  13. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    tommy hayır geçmedi.. İlk farkettiğimden daha çok beyaz.. Bildiğin pamuk tarlası

  14. gonore
    gonore | Soru sahibi
    1 hafta önce

    pişman kritik dönemdeyim.. 50. günüm daaha.. Napayım.. Hivi Hepatiti Sifilizi var.. Bakalım kaç bakteri çıkacak bugün olsuğum testtlerde

  15. Tommy001
    1 hafta önce

    Kardeşim ben 3. Ay negatifim var ama hala dilimdeki beyazlık geçmedi anlam veremiyorum %90 hiv belirtisi diyorlar MK geçse rahatlıcam ama geçmedi

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol