Yıne başamı döndüm arkadaşlar yardım edin

Arkadaşlar benim korumasız ilişkimin üzerinden 1 yıldan fazla geçti bende sizin gibi fobiktim psikolojim bozuldu 1 yılı doldurdum bıraktım bu işin peşini yapmadığım test kalmadı ensom 11 ayda combo test yaptım negatif geldi ondan önce hiv duo vidas anti hiv rna prc sayısız test yaptım hiç birsey cıkmadı yaşamadığım belirti kalmadı lenf zona idrar yolu enfeksiyonu daha neler neler tam hepsini atlattım 3 ay boyunca aklıma bile gelmedi Kızılaya kan bağışı yaptım daha öncede bağışçısıydım 1 yıl aradan sonra tekrar bağışlarıma devam ettim ama bu gün karımın boynunda ensesinde ve kulağının biraz yukarısında saçın içinde deri altında ucu olmuyan bişey çıktı çok ağrı var diyor eşim ben lenf bezi olduğunu düşünüyorum şişlik nohut büyüklüğünde kafam allak bullak oldu sizce hivmi bulaştırdım eşimee ne olur yardım edin...
1 hafta önce 100 okunma Bahtsız54 Şikayet

Cevaplar

  1. gonore
    1 hafta önce

    Ya psikolojik tedavi almalısın bence. Bu lenfler sadece hiv aebebiyle şişen şeyler değiller.. Vücutta enfeksiyon varsa şişer. Ancak lenf şişi dışardan bakınca kırmızımsı renkli ve çok şişse evet hiv olabilir. 49. günüm 48. gün negatif aldım Allah’a şükür senin kadar korkmuyorum heralde.. O kadar belirtim var ki çıksa çıkardı diyorum...

  2. gonore
    1 hafta önce

    90. gün sondur tüm testler için.. Hem 3. nesil hem 4. nesl için.. Buraya konu açman çok saçma...Burası fobik dolu 1-2 -7 yıl geçmiş hala hivim diyor insanlar...Çok ilginç.. Dünya 90 son diyor...En garantici doktor 180 diyor. Hem devlete hem kendi bütçenize zarar ve sağlığınızza da zarar veriyorsunuz.. Yazık

  3. Bahtsız54
    Bahtsız54 | Soru sahibi
    1 hafta önce

    Evet haklısınız ama evli olmak çok zor bu durumda suçluluk psikolojisi anlamıyorum anlatamıyorum bu kadar testten kaçmaz her halde en çokta Kızılaya verdiğim kan İcin vicdan azabı cekiyorum ya benim yuzumden insanlara bişey olursa

  4. Bazz
    1 hafta önce

    Rahat ol usta seni çok iyi anlıyorum ama o kadar test boş olmaz başka biseydir o

  5. cigo6141
    1 hafta önce

    bak bende evliyim daha 45 i yeni geçtim. senin sürelerinde testlerinde hiçbişey yok boşuna kendine zulmetme. kenf dediğin şey herşeyden şişer benimkide şiş ama sonuç negatif diyor nabim lenfe mi lnanayım sonuca mı

  6. çileligenç
    1 hafta önce

    valla ben1 kez test oldum oda 90. gün negatifti ama 180 e 15 gün kaldı valla 180 de bir daha yaptırıcam tüm testleri çok tırsıyorum gibi

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol