Hiv testi icin

Arkadaslar merhaba, 3 ocak tarihinde hayat kadiniyla prezervatifsiz vajinal supheli bir iliskiye girdim. Malumunuz psikolojik problemler hemen basladi.4. Nesil Test icin gereken sure 21 gunmus, ben 14 saniyordum bunu suan ogrendim iyice moralim bozuldu. Hiv rna testi icin mavi lab. 600 tl dedi, doktorlar en kesin tani yolu diyor videolarda ve sitelerde. Ne onerirsiniz...
5 ay önce 249 okunma Wesley10 Şikayet

Cevaplar

  1. sene66
    5 ay önce

    Hiv rna pcr testi 10.gunden sonra yaptirabilir diye biliyorum en erken biraz daha arastirmanizi tavsiye ederim eger durumum var sknti olmaz diyorsan yaptir kafan rahat olsun

  2. sene66
    5 ay önce

    10 gunden sonra hiv rna pcr testi virusu kanda saptayabilir ve 28.gune kadar kanda virusu saptayabilir ve 28.gunden sonra yapilan hiv rna pcr testi %98 %100 saptama duyarliligi vardir yaziyor

  3. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Acaba hiv-rna-pcr testi yapitran var mi aramizda, laboratuvar onerebilecek olan? Ucreti cok yuksek ama bu supheyle yasamak gercekten cok zor, finallarimi yaktim iliskilerim iyice zarar gordu yataktan cikamiyorum.. gun sayiyorum bugun daha 10 gun olmus.

  4. sene66
    5 ay önce

    Valla hocam iliskin genelevde mi oldu escort ilemi oldu. ? Genelev de oldu ise biraz daha kafan rahat olsun genelevler rutin kontrolden geciyor ben cok arastirdim.Kafana takma psikolojini hele hic bozma ben 2 ay salak salak dolastim sokaklarda.Sonuc ? Kendimizi yiyip bitirdik.Sen 21.gunu bekle tekrar soyluyorum ben erkenden kurtulmak istiyorum bu dusunceden durumum var ucret sknti degil diyorsan yaptir zaten belli basli isim yapmis lablar var UCKUN LAB MAVİ LAB vs vs

  5. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Hocam escort degildi genelev gibi ama kontrol altinda olan biryerde degildi. Surekli polis takintilari falan vardi bayadir bu isi yapiyormus orayi isleten kadin. Ben de ilk defa normal gelisen iliski disinda boyle bir yerde bulunmus oldum. Prezervatifsiz yaptirmasi kadinin normal gibi durmuyor. Ya bir sekilde parayi ayarlayip bu testi yapicam ama bu testten sonra konuyu sence kapatmalimiyim ? Yoksa devlet hastanesine 21. Gunde gidip test istemelimiyim. Cok sagol bu arada ilgileniyorsun insanlarla bu durumu yasamayan psikolojisini gercekten anlamazmis.. Keske liselerde bunlari ogretselerdi, ayip gunah diye saklamasalardi bir insanin hayatinin kararmasi ne kadar basitmis.

  6. sene66
    5 ay önce

    Valla kardesim o kadar pisman oldum ki ben yaptigimdan dolayip bunlar rabbimden hep birer isaret.Zina girdik gunaha yaptik allahim sen affet demeye yuzum yok.Ama yine de tovbeden geldik.Simdi kardesim sen 21.gunu bekle.Eger yaptircam diyorsan mavi lab isim yapmis guvenilir bi lab tavsiye ederim arastirabilirsin sana kalmis.Kafani takma,dusunme.21.gunden sonra rna pcr testi %98 %100 diye bakiliyor.%98 de 0.0002 gibi dusun.

  7. sene66
    5 ay önce

    0.0002 yazmisim 0.002 gibi dusun

  8. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Cumartesi 8.30-9.30 arasi kan verirseniz aksam 17.00 gibi sonucunuz cikar demislerdi. Daha fazla bu psikolojiye dayanamiycam gitmeye karar verdim. Ogrenci olarak cebimdeki son parada olsa vericem Allah affetsin bizi... Enfeksiyon hastaliklarindanda randevu alip diger hastalik tahlillerini ve 4. Nesil test istiycem insallah 15 gunden sonra.. Baska turlu saatler gecmiyor delirmelik bir durum.

  9. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Mesajda bu o halde yarın sabah 08:30-09:00 arası gelebilirseniz rna sonucu akşam 17:00 gibi çıkar 9. gün olduğu için hıv rna pcr çalışılır çarşamba günü tekrar gelip antikor antijen testi yani hıv duo ultra çalışılır oda negatif olursa özgür güvenirliği %99.89 olur efendim

  10. sene66
    5 ay önce

    Eger mavi labsa tamam sknti yok hiv rna pcr testi 10.gun ila 21 gun sonrasi %98 duyarliligi var ben yaptircam diyorsan yaptir kardesim SONUC NEGATİF BEN SANA BASTAN SOYLUYEYİM ☺️☺️

  11. sene66
    5 ay önce

    Kafana takma kardesim ayni seyleri ben yasadim omrumden omur gitti 3 ayi bekliyicem diye ama mutlu sona ulastik sonuc negatif . He bir de rna testinin uzun surmesinin sebebi en ince ayrintiya kadar kani arastiriyorlar o yuzden yanilma payi 0 sanirim

  12. sene66
    5 ay önce

    Hiv rna pcr de kanda virusu ariyacaklar en ince ayrintiya kadar eger zaten o negatif cikarsa antijen antikor da sknti cikicagini sanmiyorum ama antikoru tedbir amacli yapiyorlar sen baya kafayi takmissin kardesim durumun varsa yaptir yoksa 90.gunu bekle ben senin icini rahatlatmaya calisiyorum ama ne soylesem bos ayni seyleri yasadim icini ferah tut kardesim NEGATİFSİN ✋✋

  13. Betül
    5 ay önce

    wesley ben yerinde olsam bi teste o kadar para verecegime bıkac gün daha bekleyip duo yaptırırdım. Onun guvenirligi de cok yuksektir. Bos yere para harcama derim

  14. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Dunyanin en kotu seyi suphe, haklisin cok para beni zorlar mi evet ama boyle yasanmiyor.11 gun daha boyle beklemek kimseye birsey demeden cildirmak gibi birsey... :( normal yasantima devam edemiycek kadar kotu hale getirdi betul..

  15. gonore
    5 ay önce

    wesley 24 aralikta benim iliski escortla oldu vajinal korunmasiz. 4 gun sonra belsoguklugu basladi. 13. gun p24 baktirdim antijen 0,07 cikti. su an yaptirinca tekrar yaptirmak zorunda kalacaksin. hiv rna icin 28. gun sonrasi onerilyor.

  16. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Guzel temennin icin cok sagol dostum sonuc cikana kadar uyuyacagim testi yaptirdim insaallah dedigin gibi cikar insallah....

  17. gonore
    5 ay önce

    ben dun escorta tahlil yaptirttim sonuclari pazartesi gelecek enabizdan bakamadi. insallah negatif çıkar kadın. pozitif çıkarsa zaten ayvayı yedim. negatif olursa 22. ve 28. gunde p24 baktıracağım. sonra negatif çıkarsam 28 den sonra rna pcr yaptıracağım. 42. gun pcr tekrarlatacağım. planım bu ama aradan inşallah pozitif çıkmaz

  18. Wesley10
    Wesley10 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Gonore hiv rna pcr testi en guvenilir testmis. Bahsettigin testler viruse karsi uretilen protein antikor antijenlere bakiyor. Bunlarin uretilmesi icin virusun yerlesmesi ve vucudun tepki vermesi gerekiyormus. Pcr testi 9. Gunden sonrs direkt viruse baktiklari bir test yani guven esigi cok yuksek diger testlerlede gecen sure sonunda onaylanmasi tabii ki daha guvenilir hicbir testte 100/100 sonuc yokmus. Bu testim negatif gelirse mesele benim icin bitmis olur formaliteden bir test yaptiririm devlette daha sonra

  19. gonore
    5 ay önce

    ok kardeşim sen bilirsin bende 28. gunden sonra inşallah hiv rna yaptıracağım

  20. test delisi
    test delisi | Uzaklaştırıldı
    5 ay önce

    pcr testinin pyd asla önermez ve hiv pozitiflerin çoğu önermez..tanı testi değil viral yük testidir viral yükde herkeste değişiklik gösterir ..tanı testleri bellidir 3.nesil ve 4.nesil testler bunlar hassasiyetine göre bakılma tarihleri vardır hiv duo ultra test 15.gün de itibaren bakılır diğer combo 4.nesil testler 21.günden sonra bakılmaya başlanır.3 nesil testler 42 den sonra net sonuçlar vermeye başlar boşuna pcr testine para bayılmayın

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol