Elisa Testi

91.gün hıv testi yaptırdım sonuç negatif geldi sorum şu testten yaklaşık 1 ay önce cildiye doktorum kaşıntı için avil ve dekort iğne verdi sizce bu iğneler test sonucu pozitifken negatif gösterirmi yardımcı olurmusunuz lütfen
2 ay önce 379 okunma Sıkıntılıherif Şikayet

Cevaplar

  1. 123abc
    2 ay önce

    Hayir etkilemez

  2. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Kardeşim Allah razı olsun içimi rahatlattın birde Hilmi tezgel’i biliyormusun o dekortun biraz etkileyebileceğini söylemişti ama yanlış anlama bilmediğimden soruyorum

  3. 123abc
    2 ay önce

    O hilmi tezgeli dünya sağlik örgutune baş hekim yapmalı. Fazladan 2 soru ile sıkıştır manavın vereceği vevapları verir

  4. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Kardeşim çok zor zamanlar geçirdim şu 4 aydır psikolojim alt üst oldu kimseye de birşey soramadım Allah senin gibi iyi insanları çıkarsın hep karşımıza ben bu doktora inanmıyayım dimi birde ben bu testi Antalya eğitim araştırma hastanesinde yaptırdım sence testte yanılma payı varmıdır

  5. 123abc
    2 ay önce

    Testin yanilma payi diye bisey yok gereken zamanda testini olmussun sukur negatif gelmis kulandigin igneler pozitiften negatife degistirse idi hiv+pozitif bireyler o ignelerden kulamirdi ve işe giriş yaparken sorun yasamazdi antikor insan kanindam hic pozitiften negatife dusmez hiv tedavisi ile rna testi pozitiften negatife duser kanda bidefa hiv antikoru oluştumu bideha dönüşü yoktur

  6. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Allah razı olsun senden benim bir daha test yaptırmama gerek varmı peki şu pencere dönemi olayı denilen olay vs.. vs...

  7. 123abc
    2 ay önce

    Doktor seni muayene edip testlerden sonra bilgi verdimi yoksa test olmak istedegini söyleyip ciktinmi

  8. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    İlk gittiğimde test yaptırmak istiyorum dedim eminmisin geri dönüşü olmaz dedi ve yalancı pozitiflik olayını söyledi daha sonra test sonucunu almaya gittiğimde tedbir amaçlı 6.ay da bi daha gel dedi teşekkür edip çıktım

  9. XozkanX01
    2 ay önce

    Merhabalar çok acil yardımınıza ihtiyacım var

  10. 123abc
    2 ay önce

    Geri dönüşü yokmuş doktora bak masa basi recete doktorlarindan ya pozitif olsam de tedavisi olan bi hastaliği niye atliyalim deseydin iyiydi neyse konumuza donelim dunya saglik orgutu 90.gun test yeterlidir cok riskli bir temas ve partnerin pozitif oldugu ndan emin ise 6. Ay testi yapilmasi icin tavsiyede bulunulmali notu var dr onu göz onune alarak 6. Ay gel demis endise etmene gerek yok degismesi beklenmez

  11. XozkanX01
    2 ay önce

    2 hafta önce bir birlikteliğim oldu tanımadıgım biriyle ve korumasız. 4 gün önce klima altında atletle yattıgım için bademciklerim ve ateşim çıktı kemiklerimde de ağrı oldu . Doktora gittim enfeksiyon kapmıssın dedi ve bana serum taktı serumun içine nıvalgin katacagını söyledi alerjin varmı dedi bilgim yok dedim. Ertesi gün vucudumda benek benek kızarıklıklar olustu dün se tamamen koltukaltı ellerim ve ayak tabanım kızarık dolu ve yanma yapıyor. Bunun nedeni ilişkiden dolayı mı yoksa enfeksiyon normal birşey midir

  12. 123abc
    2 ay önce

    Yüzünüze bakarakmı anladı doktor enfeksiyon kaptiginizinyoksa tahlilerden sonrami söyledi

  13. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Çok teşekkür ederim sorularımı cevapladığın için Allah razı olsun İyi geceler kafanı şişirdim seninde

  14. XozkanX01
    2 ay önce

    Yüzüme bakarak ve tahlil sonuçlarına göre

  15. 123abc
    2 ay önce

    Rahatlayin sonuclariniz temiz sizede iyi geceler

  16. XozkanX01
    2 ay önce

    Peki bu kızarıklar neden olabilir Lütfen bu saatte rahatsız ediyorum ama aklım karısık çok

  17. 123abc
    2 ay önce

    Tahlil yaptiysa ve enfeksiyon oldugunu soylediyse tahlil sonuclarinda enfeksiyonun ne oldugu ile ilgili doktorunuz size aciklama yapmistir

  18. XozkanX01
    2 ay önce

    Kanında enfeksiyon var dedi Sana verilen ilaçlar yan etki yapmıs olabilir dedi.

  19. 123abc
    2 ay önce

    Serumun icine karistirdigi ilacin yan etkisi ile cildiniz kurdesen cikarmistir bi kac gune gecmesi beklenir gecmez ise doktoruna danismalisin

  20. XozkanX01
    2 ay önce

    Anlamadıgım tek nokta bu kızarıklık kabarmalar baya var Ve ayaktabanım ve ellerimde karıncalanma ve batma oluyor sürekli. Bunun sizin bilginize göre hivle alakalı bir durumu olma sansı varmı

  21. 123abc
    2 ay önce

    Hic kimsenin bilgisine gore hiv ile alakali olup olmadigi ortaya cikmaz doktorun daha bunu anlamanin tek yolu test yaptirmak gereken surelerde testini ol

  22. XozkanX01
    2 ay önce

    Bu saatte kafanızı şişirdim ama canım çık sıkkın uyuyamıyorum pdikolojim bozuldu kendi kendime yapıyorum

  23. 123abc
    2 ay önce

    Kimsenin kafasi sismiyor psikolojik destek al ve gereken zamanda test olup rahatliyabilirsiniz bu sikintilari yasiyan sade siz deilsiniz

  24. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    123abc kardeş bi de bu avil le dekortu karıştırılarak yaptırmamı istedi birde bu iğneleri 5 kez falan uyguladım yine aynıdır dimi cevabınız

  25. XozkanX01
    2 ay önce

    Çok teşekkür ederim sizinle tekrardan irtibata geçeceğim

  26. 123abc
    2 ay önce

    Kulandiginiz ilac pozitif iken negatife donmez antikor kalicidir

  27. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Tamam sağolun iyi geceler

  28. Kararsız222
    2 ay önce

    Kardes bize inanma6a bilrisn acaba diye bilrisn belki bende öyle diyorum bazen ama bunu izle prof uz dr volkan korten dediğini umarım inanırsın https://youtu.be/ii76YXXtirU

  29. Kararsız222
    2 ay önce

    Kardes bize inanma6a bilrisn acaba diye bilrisn belki bende öyle diyorum bazen ama bunu izle prof uz dr volkan korten dediğini umarım inanırsın https://youtu.be/ii76YXXtirU

  30. Sıkıntılıherif
    Sıkıntılıherif | Soru sahibi
    2 ay önce

    Teşekkür ediyorum Kararsız222

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol