HASTANEDEYİM

Arkadaşlar hayatımın en stresli günlerinden birini yaşıyorum 11. Ve 21. Gün anti hiv testlerim negatif geldi ama bu gün herşeyi belirleyecek ya herro ya merro hakkınızı helal edin. Ben kan aldırmaya gidiyorum :(
5 ay önce 315 okunma Endiseli96 Şikayet

Cevaplar

  1. Emrecnr
    5 ay önce

    Allah’ın izni ile inşallah tertemiz çıkarsın

  2. Endiseli96
    Endiseli96 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Kanımı alan kadın sanki koluma bıçak sapladı adi şey.Acaip canım yanıyor neyse Arkadaşlar ben doktorum la konuştum 21. Gün yaptığım test ne kdar geçerlidir diye bu aslında virüs miktarına bağlı dedi eğer düşük derecede virüs almışsan 6. Haftadan sonra sonuç verir orta derece virüs almışsan 14. Günde çıkar dedi hiv duo combo combi hepsini sordum bunlar tamamen para tuzağı dedi devlette yapılan testin en son teknoloji ve p24 antijen ve antikorları tarayan test olduğunu söyledi 6. Haftadan sonra kaçırma gibi bi durum söz konusu bile değil umarım sonuçlarım temiz çıkar 3 gün sonra çıkcak dedi kanı alan kız döver gibi beklicez artık allah hepimizi bu beldan korusun ve bize bir şans daha versin inşallah sonucum çıkınca paylaşıcam arkadaşlar allaha emanet olun

  3. Bilgin
    5 ay önce

    Allah hepimizin yardimcisi olsun kardesim ihsallah 2mizde negatif cikacagiz.

  4. mihaylovic
    5 ay önce

    hiv duo ultra mı para tuzağıymış ahahaha düzen ve mavi laboratuar bu işi bıraksın o zaman.

  5. mihaylovic
    5 ay önce

    ayrıca neden 3 gün sonra çıkıyor anlamadım. Neyse inşallah negatif gelirsin

  6. Endiseli96
    Endiseli96 | Soru sahibi
    5 ay önce

    Kanka bana kızma doktor öyle dedi uzman doktor kendisi ben idrar tahlilide yaptırdım gonore yada başka bişey var mı diye komple cinsel hastalıkların hepsine baktırdım sonuç internet sitesinden hemen öğreniliyormuş 2 saate falan çıkar kalbim darbuka gibi atıyor

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol