Riskli Grup

Kardeşler benim korunmasız escort benim gibi olan var mi testleri nasıl gitti bi cevap ???
7 ay önce 126 okunma Shaqi Şikayet

Cevaplar

  1. Arthurious
    7 ay önce

    Burda escort da anal yapıp negatif alan bir dünya insan gördüm

  2. Boyka
    7 ay önce

    Tatildeyken tanıştığım bayanla ilişki yaşadıktan sonra eskort olduğunu öğrenmiştim 93 negatif konu kapandı eskortlar senden benden temiz

  3. borazovic
    7 ay önce

    boyka bi mail bakar mısın sana bişey sorucam

  4. Shaqi
    Shaqi | Soru sahibi
    7 ay önce

    Emin misin kardeş escort olduğundan gerçekten escortluk yapıyor muymuş

  5. Boyka
    7 ay önce

    Evet eskortmus ,sonradan kendisi de söyledi o zaman santeller attı bende

  6. rekli35
    7 ay önce

    Escort ne ki travesti ye gidip temiz çıkan var mı?

  7. Shaqi
    Shaqi | Soru sahibi
    7 ay önce

    Soğan boyka abi bu hafta test olayım bi daha artık yeter zaten 4. aydayim

  8. Shaqi
    Shaqi | Soru sahibi
    7 ay önce

    Sağol pardon soğan yazmış klavye

  9. Shaqi
    Shaqi | Soru sahibi
    7 ay önce

    Renkli korundun mu kardeşim

  10. Boyka
    7 ay önce

    Her eskort travesti hivli olacak diye bişey yok,sevgililerinden kapanlar var bu illeti

  11. Boyka
    7 ay önce

    Sırf hayat kadını veya travesti diye korunmayin kimle yaparsanız korunun bu hastalık eskort escinsel veya travesti hastalığı değil

  12. rekli35
    7 ay önce

    Bilmediğim prezervatif i o taktı. Belkide kullanılmış tı veya kendi takıp çıkardı sonradan anladım çift cinsiyetli ydi. Yaptığı mdan değil bu şekilde bir bulasidan korkuyorum.

  13. BİR ŞANS
    BİR ŞANS | Uzaklaştırıldı
    7 ay önce

    benim travestiydi kondomsuz 380 günde 10 tane negativ kafam bir dünyadı yoksa yaparmıydım amk neyse cok şükür allahıma töbe ettim

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol