Belirtiler ve negatif duo ultra testler..

Niye böyle tedirgin ediyo bu durum beni anlamış değilim.. Ilişkiden 4 5 gün sonra rutin herkese olan faranjit bana oldu psikolojik mi bilmiyorum, yutkunurken bogazimda bi takilma hissi oluyo bazi zamanlar her zaman degil, bi kaç zamandir çene kemiği bitiminde küçük bi şişlik ve küçük bi beze var hissediyorum, az evvel farkettim baş kisminin tam arkasinda yani ensemde sağa dokununca bisey yok ensemin soluna dokununca yuvarlak bisey elimle iyice arayinca buluyorum hafif şiş gibi.. Bugün baş ağrım vardı gün boyu, karnım dönem dönem bazı günler ağrıyo.. Ve karşılığında 2 tane negatif hiv duo ultra test.. Bunlar nedir inanın kestiremiyorum ya.. Fikri olan var mı acaba..
3 ay önce 79 okunma jakobel Şikayet

Cevaplar

  1. Belirsiz pozitif
    3 ay önce

    Ayni belirtileri yasayan bircok kisi gibi benimde ayni belirtilerim oldu ancak tum testlerim negatif bize ya farkli bir hiv bulasti yada baska bir hastalik bwlkide htlv virusu

  2. Hayatguzeldevamediyor

    Ne sacmaliyorsunbelirsizpozitif htlv virusunun hakkinda hicbirsey bilmiyorsun

  3. Bugs bunny
    3 ay önce

    Karın ağrısı , yutkunma güçlüğü psikolojik. Dil beyazlaması , dilde aft psikolojik .. faranjit mevsimsel olabilir .. ayrıca daha önce vücudumuzla ne kadar oynuyorduk belki o dediklerin daha önceden de vardı ..

  4. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Kardeşlerim test olmaya gidiyorum yaklaşık 37 38 nci günüm tavsiyeler pcr yönünde ama başka tavsiyesi olan var mıdır.. Ilk 2 test duo ultra negatif..

  5. Bugs bunny
    3 ay önce

    Kafan rahat etmeyecekse hem anti hiv ol hemde pcr . Anti hiv bu aksama çıkar . Ama dediğim gibi bu sadece kafanı rahatlatmak için . 2 teste birden gerek yok

  6. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Hiv duo ultra oldum kardeşim bunu yapalım dedi zaten negatif gelecek büyük ihtimal diye söyledi.. Umarım doğru yönlendirmiştir kan alan kişi..

  7. Bugs bunny
    3 ay önce

    Pcr de ol , zaten hiv duo yaptırmıştın . 2-3 gün sonra yine kafanda soru işAretleri başlayacak

  8. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Pcr yle ilgili sordum olmak istiyorum diye 2 negatiften sonra bu testte büyük ihtimal negatif gelecek cunku duo ultra negatifinden dönüş hic olmadi boşuna yaptırmış oluruz falan dedi ama.. Bende inanmak zorunda kaldım ? Hata mi ettim acaba ?

  9. Bugs bunny
    3 ay önce

    Pcr de negatif gelecektir . Eğer bu test negatif çıkınca bu konuyu kapatabileceksen pcr ye gerek yok. Ben vidas duo ultra oldum sonra 3 gün sonra pcr oldum :)

  10. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Kardesim kac gündür derdimi cekiyosun valla hakkini helal et ya.. Bu da negatif gelir mi bilmiyorum kafamın içi kazan gibi inan şuurum pek yerinde değil.. Güvendiğimiz tek şey laboratuvar da konuşan kişiler ve sizin gibi işte araştırarak tecrübe eden kişiler, duo ultra negatif arkasi pozitif olmaz korkma diyorlar bizde inanıyoruz hata mi bilmiyorum ama inanıyoruz işte..

  11. Bugs bunny
    3 ay önce

    Sıkıntı yok , aynı yollardan geçtik. Fobikliği zirvede yaşadım . Güzel günler gelecek hepimiz için . Bol bol dua et

  12. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Bugs bunny test açıklanmış telefonla aradılar negatifmiş, hiv testlerini kapatabilirsiniz artık dediler.. Yorumun nedir kardeşim ?

  13. Bugs bunny
    3 ay önce

    90. Günde final testini ol derim ben . Ama sonuç değişmeyecektir..

  14. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Bu 42 45 gün önemli diyorlardı onu es mi geçiyim yani.. ?

  15. Bugs bunny
    3 ay önce

    Ben doktor değilim es geç yada geçme diyemem . Es geç desemde sen rahat duramayacan gidecen olacan o testi :) sana o yüzden pcr yaptır dedim . Kafandan tamamen atardın

  16. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    Yok yok bu sefer rahat durucam gerçekten duo ultra 3 tane testin arkası heralde pozitife dönmez, yani dönen var mı bilmiyorum ama, laboratuvarda hangi akla hizmet artık gelmenize gerek yok desin ki..

  17. darkboy07
    3 ay önce

    @Jakobel İçin rahat etmezse 90. günde final testini yaptır, negatifini al ve konuyu kapat.

  18. jakobel
    jakobel | Soru sahibi
    3 ay önce

    @darkboy kardeşim cevabın için teşekkürler.. Sanırım 3 testin süreleri doğru arkadaşlar öyle diyor ve bunlardan sonra pozitife dönmez ve dönen vaka da yok diyorlar.. Bize de inanmak düşüyor başka yapacak bisey yok galiba..

  19. darkboy07
    3 ay önce

    Testlerin doğru. Arkadaşlar doğru demiş bu saatten sonra dönmez.

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol