ne zaman test olim

beyler 133. günde negatif almıştım elisadan. fakat yapılan iğneden kuşkulandım. dilde beyazlık ve ağızda kuruma var. şu anda 155.gündeyim 180 beklim mi yoksa test olim mi şimdi
11 ay önce 18 okunma tuor Şikayet

Cevaplar

  1. asis27
    11 ay önce

    Vay amına koyim kapatmadınmı sen daha kafa milyon milyar amk

  2. tuor
    tuor | Soru sahibi
    11 ay önce

    asis kardeş kusura bakma ama 155 gün önce girdiğim ilişkiden 1 gün sonra dilde beyazlık oldu taaa bu güne kadar devam ediyor hız kesmeden. bugünde ağız kenarında kuruluk çatlama var. buda candida belirtisiymiş. candida hiv + lerde olmuyor mu?

  3. tuor
    tuor | Soru sahibi
    11 ay önce

    kardeş sence cd4 sayımı yaptırsam mı?

  4. OKBLi
    11 ay önce

    Kafayı mı yedin sağlıklısın daha ne istiyorsun ! Git ve bu foruma tekrar girme

  5. tuor
    tuor | Soru sahibi
    11 ay önce

    sanırım kafayı yedim bilmiyorum arkadaşlar

  6. asis27
    11 ay önce

    Candida her insanda olabilir alkol kullanıyorsan bozuk yemekten bile bulaşabiliyor hiv ile alakası yok kardeşim

  7. tuor
    tuor | Soru sahibi
    11 ay önce

    ayda bir iki bira anca içerim kardeşim. sigara kullanmıyorum günde 3 defa dişimi fırçalıyorum mikostatin kullanıyorum bi bok oldugu yok. anlamadım ben ne hale düştüm. açıkcası 6 tane hiv testi oldum hepsi negatif. bu saatten sonra olmak saçma evet ama belirti devam ediyor ne yapayım

  8. OKBLi
    11 ay önce

    Kardeş git bir psikiyatriye bak ben 2005 ten beri gidiyorum. İlacımı alıyorum. Kendini yiyip bitiriyorsun bu böyle olmaz intihara kadar gider. Psikiyatriye gitmek ayıp değil utanılacak bir şey değil. Lütfen en kısa zamanda doktora git ve sakın bu siteye girme SAKIN !!!

  9. asis27
    11 ay önce

    Konuyu unut önceden de dilin beyazdı ilişkiden sonra belirti aradıgın için beyazlıgından söz ediyorsun geçmiş olsun kardeşim 2 rekat şükür namazı kıl huzur içinde uyu iyi geceler

Cevap Yazmak İçin giriş yapmalısınız

Giriş Yap Üye Ol