Merhaba millet 40. Gün test sonucum bu (Devlet Hastanesinde yaptırdım) şimdi neler yapmam gerekli ve ek olarak diyeceklerinizi merak ediyorum Doktorumun bana söylediğine göre 3 ay dan aşağısı kesin sonuç değilmiş (1aydır devam eden yeşil balgamım geniz akıntım var . ve çenemin altindaki lenf bezlerinde biraz sertlik var)

Cevap ( 121 )

  1. KafayıYedim3456
    1 hafta önce

    Knk hiv i aklından çıkartabilirsin bence test 45 de olsaydı %100 derdim ama 40 olussun muhtemlen %98 falan hiv olamaz artık ama sfiliz icin 90 lazım cunki devlet hastaneleri TPHA testini herzaman yapmıyor gerekli gorurse yapıyor vrld testide 90 sonuc veriyor

  2. Birgarip
    1 hafta önce

    Melih kardeşim öncelikle geçmiş olsun bu test kesin gibidir lakin günü bakımından bir test daha yaptırman gerekli 15 20 gün sonra yaptırabilirsin hatta dsö ye uyarak 80 den sonra yaptırsan kafan rahatlar ama testin kesinlikle dönmez merak etme geçmiş olsun

  3. fırtına
    6 gün önce

    Devlettekiler 3 ve 6 ay derler 1979 yılının kitapçığında oyle yazıyormuş benim enfeksiyon hocam demişti ordan biliyorum ama sen %100000 negatifsin kesinlikle merak etme sene 2024 ve makinalar inanilmas hasas ve kaliteli bak keyfine aslanım

  4. Nothingness
    5 gün önce

    1979 yılında hiv kitapçığımı varmış hiv 1981 yılında çıktı

  5. Birgarip
    5 gün önce

    1. Ve 2. Nesil testler de bu süreler 6 aydı 3. Nesil testler 3 aya indirdi bu durumu sonrasında 3. Nesil testlere antijen de aramaya başlayınca 4 nesil testler ortaya çıktı klimlik verilerine göre 4. Nesil bir testin yüzde 99 u nun reaktif olduğu gün 43. Gün oluyor ortalama Türkiye de Proflar 45. Günden sonrasını kesin kabul eder sağlık bakanlığı ise kendini önceki seneler de güncelledi Saglık bakanlıgına göre 2. Hafta test yapılmalı negatif çıkması halinde hastada şüpheli bir ilişki varsa ve belirtileri de varsa 6. Haftadan sonra 1 test daha yapılmalı oda negatif çikarsa hastaya artık hiv olmadığı söylenmelidir lakin kesin olması için 3 ay diye de ekler Dünya Sağlık örgütü 12. Haftayı son kabul eder tabi bu sayı çok muhafazakardır testleri etkilediği ispat edilmemiş bir çok rahatsızlığı katarak 12. Hafta bulunmuştur CDC (ABD Sağlık Örgütü) ise bu sayıyı 45 olarak kabul eder Abdli bir çok uzman doktora göre 28 son gündür lakin CDC ye uyarlar tabi 4. Nesil testler için geçerli bu sayılar Hindistan ve benzer asya devletleri için bu sayı yine 12 . Haftadır ayrıca hiv duo testini 3.haftadan sonra kesin kabul edenlerde vardır şirket bunun için garanti verir hiv duo ve combo testler arasında özgünlük açısından çok küçük fark vardır duo testi yüzde 99.8 özgünken combo testler yüzde 99.2 gibi bir özgünlüğe sahiptir Türkiye Cumhuriyeti genel olarak combo testler kullandığı için 28 den sonra bu testler dönmesi imkansıza yakındır yani 4. Haftadan sonra ki testiniz sizi çok rahatlayabilir lakin yine de 6. Haftadan sonra bir teyit testi gerektirir anlaşılıt olmuştur umarim geçmiş olsun

  6. Canerd856
    5 gün önce

    @birgarip kanka hiv de de lenf bezi 1 cm geçmesi mi lazım

  7. Nothingness
    5 gün önce

    Caner hivin kendine özgü belirtisi yok boynumum sağında solunda 2.5 cm lenf bezi çıktı burda benimkiden daha büyük lenf bezi olan yok testlerim negatif çıkıyor

  8. Nothingness
    5 gün önce

    Hiç belirtin olmayıpta hivde olabilirsin çok kötü hasta olupta hiv de olabilirsin testle çıkıyor sadece

  9. Birgarip
    5 gün önce

    Caner lenf bezi hivle alakalı değil eğer dışarı doğru 1cm yi geçip misket gibi büyürse ozman kanser veya hivden şüphe edilebilir ama iyi huylu da büyümüş olabilir normal diş apsesi bile şişirebilir Lenfleri

  10. Melih0
    5 gün önce

    @Birgarip bu konuda bayağı bilgin var gördüğüm kadarıyla şimdi benim olduğum test kaçıncı nesil bilmiyorum kaç gün sonraki testim için rahatlamalıyım sence. Testim devlet hastanesinde oldu ve elisa olmadığını farkettim

  11. Nothingness
    5 gün önce

    Melih elisa olmadığını nasıl farkettin kardeşim merak ettim. Devlet hastaneleri elisa yöntemini kullanır ve çoğu 4.nesil

  12. Melih0
    5 gün önce

    @nothingness bir ay önceki testimde elisa yazıyordu bunda hiçbirşey yazmamışlar ve kafayıyedim nickli arkadas bu konunun ilk yorumuna bakarsan tpha testlerinden bahsetti ve o testi zirt pirt yapmiyorlarmis anladigim kadariyla. belirli bir gun gecince yaoacaklarını dusundum bende maaliyetli falan olabilir sonucta ฺ ฺฺ ฺ Elisa testide öyledir herhalde

  13. Melih0
    5 gün önce

    Şimdi tekrar kontrol ettimde öyle birşey yokmuş yanılmışım. (bir önceki yorumuma itibar etmeyin lütfen)

  14. Birgarip
    5 gün önce

    Melih kardeşim 4 nesil combo test olmuşsun bu testlere genel olarak elisa ismi verilir zaten 40. Gün testi dönmesi imkansızdır merak etme ama dedigim gibi 1 ay sonra bir tane daha mutlaka ver sonra kapat

  15. Canerd856
    4 gün önce

    @birgarip kanka ben en son 62.gün de oldum 4.nesil bir daha olayım mı sence

  16. citoles
    4 gün önce

    Merhaba herkese. Son 6 aydır ishal, terleme, kusma ve grip gibi şikayetlerimde artış olduğunu gözlemledim. Ayda bir hastalanıyordum. En son Elisa testinin üzerinden de 6 ay geçtiği için şüphelendim ve doktora gittim bana direkt test yaptırdı ve birkaç gün sonra labdan arandım. Pozitifmişim doğrulama testi için kan aldılar. Sonrasında doktorla tekrar görüştüm hıv rna cd4 sayılarıma bakıldı rna 41000 cd4 üm 295 ti. Bana doktorum bir aylık doğal tedavi dediği epivir ve tivicay ilaçlarını yazdı 12 gündür de düzenli kullanıyorum. Fakat 2 gündür deli gibi bir kusma bulantı ve sulu ishalim var şuan bile 30 dk önce yediğim kahvaltımı geri çıkardım. Su içerken bile bulanıyor midem. İlaçların yan etkileri mi bunlar bilmiyorum ama hiç iyi hissetmiyorum çok tükenmiş gibi hissediyorum. Bir türlü sağlıklı olamıyorum. İlaçları her içtiğimde daha da kötü oluyorum sanki doktora gidene kadar içim dışıma çıkacak. diye diğer sitede biri yazmış . acaba 6 ay boyunca test yaptırdımı yoksa negatifi vardı sonra pozitife mi döndi bilmiyorum

  17. Birgarip
    4 gün önce

    Caner lüzüm yok kankam

  18. citoles
    4 gün önce

    @Birgarip yukarda yazan duruma ne diyorsun birader

  19. Birgarip
    4 gün önce

    Cito o arkadaş muhtemelen cinsel açıdan aktif birisi sormuşlar şüpheli ilişkin varmıydı diye cevap vermemiş

  20. citoles
    4 gün önce

    muhtemelen aktif bir cinsel hayatı vardi kendisinin yada hiç test yaptırmadı 6 ay sonra yaptırdı . ucu açık kalmış ve açıklama yapmamış

  21. citoles
    4 gün önce

    benimde bugün 63.gün aft var boğaz ağrısı var 21-30 negatifim var sırf anksiyetem yüzünden gidip test vericem labta combi yaptırsam yeter heralde demi

  22. Birgarip
    4 gün önce

    Kanka söylememiş ama muhtemelen gay bir birey olabilir 6 ay da bir test yaptırıyordur yada çok erken test yaptırdı ucu çok açık yazmış cidden

  23. Delirdik
    4 gün önce

    Bitmiyor çilemiz böyle yazılar gördükçe de her hafta test yaptırası geliyor insanın yani bu tarz açıklamaları da yapanlara uyuz oluyorum madem bir açıklama yapıyorsun herseyi açık açık yaz en azından benim hasıma böyle birsey gelse öyle yaparım diye düşünüyorum benimde 3 negatifim var en son 81 şimdi bu yazıyı gördüm tribe girdim

  24. citoles
    4 gün önce

    @Delirdik katılıyorum sana ama katılmıyorum 6 ay test yaptırıp 6 ay sonra pozitif olacağını düşünmüyorum açıkcası belliki 6 ay da bir test yaptıran biri biliyor sürece . bende 63 gün teste gidecektim vazgeçtim gitmeyeceğim almışım 2 negatifi , pozitife dönen de duymadım hiç

  25. Delirdik
    4 gün önce

    Vallahi bilmiyom kardeşim işte açıklama yapıyor adamakıllı yapmıyor yarım bırakacaksan bir şeyleri niye yazıyorsun onu da anlamıyorum ben de altı aydan sonra kimsenin döndüğünü duymadım ya bazı doktorlar 6.09 ay falandır diyor onu da anlamıyorum doktorların da ağzı peltek bildiğim tek bir şey var bir daha ne olursa olsun böyle bir hata yapmayacağım 6:30 aydır anamdan emdiğim süt burnumdan geldi

  26. Delirdik
    4 gün önce

    Bu yazıyı ben diğer sitede gördüm sanırım orada bir ay önce bir üyeliğim vardı bir soru sordu abuk sabuk dalga geçtiler sonra hesabını zaten silmişler oradakiler çok ukala çok bilmiş hatta buradan bir arkadaşınız onlarla tartışmış mıydı bir şey olmuştu ben test yaptırınca negatifi görünce içim rahat etmişti ama dün Hem o yazıyı görünce hem de bir video izleyince tekrar kendimi burada buldu M

  27. Delirdik
    4 gün önce

    Benim ilişki türü korumalıydı normalde ama kondom patladı daha sonra da ben ne olduğunu anlayana kadar oral yapmaya başladım ve o an boşaldım o yüzden tedirgin oluyorum

  28. citoles
    4 gün önce

    valla kaınımca aktif ilişki yaşayan biri doktorlar zaten aktif cinsel hayatın varsa 6 ayda bir test yaptır diyor orda biri Geçmiş olsun kardeşim. Benim anlamadığım bir şey var. En son testin üzerinden sonra şüpheli temasta mı bulundun? yazmış ama cevap gelmemiş. bende de takıntı oldu 63 de gidip tekrar test mi yaptırsam diye düşünüyorum şimdi yok yere

  29. citoles
    4 gün önce

    valla kaınımca aktif ilişki yaşayan biri doktorlar zaten aktif cinsel hayatın varsa 6 ayda bir test yaptır diyor orda biri Geçmiş olsun kardeşim. Benim anlamadığım bir şey var. En son testin üzerinden sonra şüpheli temasta mı bulundun? yazmış ama cevap gelmemiş. bende de takıntı oldu 63 de gidip tekrar test mi yaptırsam diye düşünüyorum şimdi yok yere

  30. Dorisiöol
    4 gün önce

    Bir garip ürolojğye geldim ultrason istedi ve idrar tahlili istedi ilaçları sordum antibiyotik kullanıyorum dedim bise olur mu dedim yok dedi

  31. Dorisiöol
    4 gün önce

    Bir garip ürolojğye geldim ultrason istedi ve idrar tahlili istedi ilaçları sordum antibiyotik kullanıyorum dedim bise olur mu dedim yok dedi

  32. Birgarip
    4 gün önce

    Cito o kişinin muhtemelen bir çok cinsel beraberliği var kardeşim dorisöl kültür mü aldı tahlil mi idrardan

  33. Birgarip
    4 gün önce

    Delirdik oralı sen mi yaptın partnerin mi yaptı açık yazarmısın oraldan bulaş teoride var pratik de yoktur 81. Gün testin konuyu her açıdan kapatır pozitif yaşam derneğini telefonla arayıp sorabilirsin kardeşim

  34. Dorisiöol
    4 gün önce

    Valla testiste ağrı var yanma var dedim tamam dedi idrar alacaz ve ultrason çekecez dedi

  35. Birgarip
    4 gün önce

    Anladım bişe çıkamyacak bence ama bakalım

  36. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip pozitif yaşam derneğini aradım bana dediki senin bahsettiğin hastalık testini etkilemez ya çocukluktan bağışıklık hastalığı geçireceksin ki bunu bilirsin devamlı kontrollerin olur yada kanser hastasi olup kemoterapi alacaksın oral verici bendim ağzında yara Mara varmı o panikle göremedim

  37. Dorisiöol
    4 gün önce

    Birgarip geçen kol ve diz kapağı emarı çektirdim kolda ödem var dedi önemli değil dedi norolojiye gittim uyuşuklukları söyledim beyin emarı falan istedi beyinde ve omurilikte biseler olabilir dedi

  38. Delirdik
    4 gün önce

    @dorio senin şikayetler bende de vardı birisi Bahçelievlerdeki Medicana da ki zafer hocaya yönlendirdi tekirdagdan çıktım yola gidiyorum randevum 2 de prostatit şikayetiymis onlar o adam da bunda çok ünlüymüş memnun kalırsam sana söylerim sende git prostat masajı yapıp orada test yapiyromus sonuç hemen çıkıyormuş

  39. Delirdik
    4 gün önce

    Zaten giren girdi resmen hiv kredisi çektim 3 ayda 70.000₺ param gitti tam rahatlıyorum biri birsey yazıyor basa dönüyorum ve 20 Gündür su gibi terliyorum reflü yok kilo yok şeker yok hastalık yok klimanın karşısında su gibi oluyorum

  40. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip çok sağol su zafer hocaya da bi gidiyorum bakalım ne diyecek olmadı bi testte ona söylerim o ister ne yapayım daha kendimi hiç bu kadar aciz ve çaresiz hissetmedim şu olaylar bi bitsin zaten evlenip temiz bi hayat kuracağım kendime

  41. Nothingness
    4 gün önce

    Delirdik bundan sonra ne kadar test yaparsan yap negatif çıkıcak

  42. Delirdik
    4 gün önce

    Gerçekten mi ya bu 6 ay 9 ay hikaye demi ya bağışıklığını da baskılamamış bu genetik olan Hastalığım başka birsey yapmama gerek yok sanırım diğer testler de temiz cikti 80 günde hepatit ve sfiliz falan bulaştırmam demi kimseye birsey

  43. Birgarip
    4 gün önce

    Delirdik lüzüm yok cidden zafer hocaya neden gidiyorsun amlamadım idrar yolu enfeksiyonu mu geçirdin ayrıca citonun yazdığı meseleye diğer sitede Mira hanım müdahele etmiş sormuş inşşallah bu sitenin fobiklerinden birisi değildir farklı temasları da olmuştur

  44. Birgarip
    4 gün önce

    Dorisolün tek sorunu çok evham yapması başka problemi olduğunu sanmıyorum zafer hoca dalının en iyisidir 10 dakikaya rektal Tuşe ile ne olduğunu söyler

  45. citoles
    4 gün önce

    orda bir iş var kesinlikle zaten takılmamak gerek . Ayrıca negatif ne4gatiftir kardeşim bakma bende öyleyim aft çıktı acaba test mi yaptırsam diye düşünüyorum .insanın aklına bir kere kurt düşüyor heleki 18*21*30 da negatif benim şimdi 63 gün oldu

  46. Birgarip
    4 gün önce

    Delirdik anal yapmadıysan hep c bulaşı olmaz hep b ye zaten bagışıklıgın vardır 80 günde sifiliz testi yeterli olur Hiv testinde yeterli bir çok kez söyledik kankam Zafer hoca dalının en iyisidir dediğim gibi ama senden bütün testleri ister muhtemelen yaptırma bana sorarsan 13bın tl gibi bir rakam çıkarıyor Rektal tuşe ile lökosit sayımı 10 dakikaya çıkar eğer bakteri varsa antibiyogram da yaptırman lazım geçmiş olsun

  47. Birgarip
    4 gün önce

    Cito ilk test negatifse birdaha dönmez emin ol senin yerinde olsam kafam rahat olur en iyi testi en iyi zamanda yaptırdın keyfine bak okuma artık buraları

  48. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip zafer hocaya sol yumurtalık ağrısı anuste yanma ve boşalma sonrası yanma için gidiyorum devamlı boşalıyor gibi oluyorum ama birsey yok ve günde en az 12 13 kere idrara çıkıyorum

  49. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip çok teşekkür ederim evet şikayetler var diye gidiyorum 13 de istese mecbur vereceğiz 200 km yolda 8 kere idrar yaptım ve bir bardak su içtim diğer siteye de gelince orada Mira hanım gerçekten çok cana yakın o yardımcı oluyor diğer kişiler hep pozitif belki de ondan gerginler kendi dertleri var Allah isallah onlara da sayısız kapısından birini açar bu dertten kurtulurlar

  50. citoles
    4 gün önce

    terlemeyi çok dikkate alma kış gini yatarken terlersin sırılsıklam anlarım bende 1 .5 haftadır gecesi gündüzü terliyorum ama gel görki Hava İzmir de 39*40 lara dayandı suı içsen terlersin ayrıca ateşim de 37,2 ile 37,5 arası çok kafaya takmaktan oluyor bunlar yoksa birşeyimiz yok

  51. Birgarip
    4 gün önce

    Delirdik idrar debi düşüklüğü kesik kesik zor idrar yapma var mı

  52. Dorisiöol
    4 gün önce

    Delirdik senin ilişki türün neydi ve test sürülerini ve belirtilerini söyler misin ?

  53. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip var kardeşim Debi dusuklugu nasıl Oluyor bilmiyorum ama kesik kesik idrar var İlişki turum korunmalı vajinal ilişki kondom patladı sonra oral de ağza boşalma oldu verici konumda belirtiler son 20 gündür var idrarda yanma yok ama testis ağrısı boşalma sonrası sızı ve yanma mide ağrısı gece telemeleri testler oldum 15 gün 31 gün 57 gün 81 gün anti hiv p24 combo kart hepsinden oldum usg çektiler şimdi mesane böbrek falan o yüzden yazamadım usg temiz saat 2 de prostat sıvısı alacağım dedi kanları da aldılar 6 7 tüp bakalım

  54. Dorisiöol
    4 gün önce

    Birgarip benim idrar sonuçları da çıktı temiz herhangi bişe yok

  55. Birgarip
    4 gün önce

    Delirdik debi düşüklüğü taziksiz idarar demek kanka kesik kesik de var makata da vuruyorsa inşallah yanılırım ama prostatitsin gibi duruyor yani hivi flan boşuna dert ediniyorsun kendine pis bir hastalıktır prostatit bezdirtir bakalım inşşallah lökosit çıkmaz ama makata vuruyorsa ağrı artık çıkmayacagını sanmıyorum ağır bir ilaç takviyesi seni bekliyor Allah yardımcın olsun hivi cidden sal çıkmayacak çünkü geçmiş olsun

  56. Birgarip
    4 gün önce

    Dorisöl geçmiş olsun kafandan at artık bu işleri

  57. Birgarip
    4 gün önce

    2 de alacaksa 2 10 yada 2 15 de çıkar sonuç delirdik haberdar et

  58. Dorisiöol
    4 gün önce

    Birgarip olmuyor öyle işte keşke dediğin gibi olsa nörolojik gidip ağrı ve uyuşuklarımı söyledim beyninde yada omur ilikte lezyon falan olabilir dedi

  59. Birgarip
    4 gün önce

    Ya genel bilgi veriyor insanları korkutuyorlar böyle o dediğin herkes de var merak etme sende hiç bişe yok

  60. Delirdik
    4 gün önce

    10 dakika sonra alacağım dedi bir yere gitme bir hastası gelmemiş randevu boşalmış 10 dakika sonra seni alacağım bir yere gitme dedi bekliyorum bakalım idrar tahlili ile ultrason sonuçları temiz sadece hafif bir değer yüksek oda da kum muş antibiyotikten sonra veya ilaçtan sonra olurmuş önemli değilmiş hepatit b asın var diye çıkmış dedi c negatif Sifuluz negatif klamidya negatif crp 0.04 onun ref aralığı 5 acaba enfeksiyon var diye mi yükseliyor anlamadım

  61. Birgarip
    4 gün önce

    Hiv çıkmamış mı

  62. Delirdik
    4 gün önce

    Şimdi gitti lab iniyorum bekle dedi baya zorladı ama ağrı olmadı bu iyi birsey dedi makattan zorladı penisten gelen sıvıyı bir cam gibi birseye koydu indi bekle geleceğim ben bakıyorum buna zaten dedi altıma sicacagim korkudan hiv de çıkmadı 3 saat dedi zaten damar bulamadı elimin üstünden aldılar kanı bugün bi biterse

  63. Birgarip
    4 gün önce

    Hiv 2.5 saate çıkar makinalarını sor sen laba inip hadi bakalım hayırlısı olsun

  64. Dorisiöol
    4 gün önce

    Birgarip kolda ödem var dedi bacakta bise yok dedi artık konu hıvden cıktı sanırım başka şeylerden şüpheleniyorum

  65. Birgarip
    4 gün önce

    Dorisöl kanka bak yemin ederim ilk sen değilsin cinsel ilişkiyle bir çok bakteri geçiyor bir hiv yok zamanla hepsi gidiyor merak etme kolunda ödem olması hiç bir şey ifade etmez bak sen hayatına

  66. Delirdik
    4 gün önce

    @bigarip 0 çıkmış prostatit olma ihtimalin yok gözle görünür birsey de yok şikayetlerin psikolojik olabilir dedi makat yanması yediğin içtiğin şeylerden de olabilir dedi böbrek tahlillerin de temiz mesanede dedi ben stresten hergun içiyorum ve günde 2 paket sigara içiyorum rakının yanında belki çok acili şeyler falan yedim diye düşünüyorum ama bu olay by kadar basit mi inip çıkması 5 dk sürdü hiç combo p24 antijen negatif oda negatif sordum böyle böyle hocam 6 ay diyen var 9 ay diyen manyak heralde de onlar 4 test olmuşsun birinde yakalaması diğerinde yakalar dedi gülerek birseyin yok genç kardeşim numarasını verdi birsey olursa ara ama prostatit değilsin bakteri yok cinsel yolla bulaşan birsey yok test tekrarına gerek yok ki korunmuşsun oral de de geçiş hiç duymadım dedi

  67. Delirdik
    4 gün önce

    Şimdide kafam da şu var test süresine 3 saat dedi numune alma süresi ile sonuç suresi arasında 40 dk olmuş niye o zaman 3 saat diyorsun stres ettiriyorsun insanı

  68. Birgarip
    4 gün önce

    Combo testler o sürede çıkar zaten vidas 3 saate çıkıyor geçmiş olsun sana dedim hiv olma ihtimalin yok diye bakteri prostata yürümemiş bu çok iyi kesik kesik idrarı sordaydın keşke neden olur diye psikolojik olur mu diye birde kardeşim sana zahmet ilaç olarak ne yazdı onları da söylermisin

  69. Delirdik
    4 gün önce

    Söyledim sordum ilaç falan hiç birsey yazmadı sadece eğer şikayetler devam ederse tavanic 500 mg diye birsey yazdı yazayım dursun bak şikayetler geçmezse iç senin birseyin yok dedi bugün son olarak test sürem 86 oldu artık gerek yok değil mi hiv miv için

  70. Delirdik
    4 gün önce

    Geçmezse iç dedi sen şimdilik bol bol Su iç mısır püskülü al aktardan kaynat iç dedi eğer geçmezse en son ilaca başvur dedi

  71. Birgarip
    4 gün önce

    Hiv flan gerek yok güzel kardeşim kimsenin artık seni korkutmasına izin verme bende senin gibi 4 test yaptırarak konuyu kapattıp bu süreçte 50k param gitti ama gel gör ki sonradan meseleye vakıf oldum 2.hafta yaptırdığın testin bile dönmesi çok zor çünkü makinalar yakalıyor artık bilimsel olarak 45 sondur bak keyfine tavanic iyi bir ilaç hemen başla kardeşim hiç bekleme iyi gelecektir

  72. supheli bir temas sonrasi 41 gun 22 saat gectitken sonra vidas hiv duo ultra testi yaptirdim negatif geldi ama 45 degil diye kafamda kurmaya basladim sonra 90 a takmaya basladim önceden de basima boyle bir olay gelmisti 45. gun olup kafamdan atmistim. Yarin 75. gün sizce yarin yaptirayim mi yoksa 90 i mi bekliyim? (75.gun yaptirirsam baya ferahlik gelir) yine vidas yaptiricam

  73. Dorisiöol
    4 gün önce

    Delirdik o zaman ikimizde ağır bi psikolojik savaşın içindeyiz kardeşim öyle oluyor sanki

  74. Delirdik
    4 gün önce

    Vallahi kardeşim bencede psikolojik kolesterol 332 çıkmış trigiset 190 3 aydır hergun içiyorum hayatım da hiç hu kadar yüksek kolestrol görmedim testin donme ihtimali yoksa kendimizi başka şekilde oyalamamız lazım bak hala 9 ay yazanlar falan oluyor olacak görürsem soverim

  75. Dorisiöol
    4 gün önce

    51 negatif aldım kafam rahattı kardeşim belirtiler kendi kendimize cıkardık. Şimdi şey düşünüyorum test verdiğim sıralarda bogaz için falan normal antibiyotik kullandım acaba o bişeylere engel olmusmudur diye düşünüyorum &birgarip kardeşim sen ne diyorsun normal antibiyotikti yani bogaz için falan

  76. Delirdik
    4 gün önce

    Vallahi başkan dernek dedi ki bağışıklık tedavisi görmüyorsan kanser değilsen hiç birsey testi etkilemez dedi !

  77. Nothingness
    4 gün önce

    Yeterartık vidas çok gelişmiş cihaz 40. Günde o test kesindir yapmak istiyorsan 90 da yap

  78. Birgarip
    4 gün önce

    Yeter vidas 41 yeterli artık kafandan at bak hayatına

  79. Dorisiöol
    4 gün önce

    Öyle çok ağır ilaç kullandığım yok başka herhangi bir tedavi de görmüyorum normal soğuk algınlığı için ishal falan için bi ara antibiyotik kullanmıştım başka bişe yok

  80. Delirdik
    4 gün önce

    Az önce genetik hastalığımı takip eden 2008 yılından beri olan doktoruma ulaştım yurtdışından geldiği için hocam dedim benim bu genetik rahatsızlığım Bağışıklığı baskılar mı dedi hayır dedi hiç alakası yok neden sordun dedi dedi Ona bu şehirden falan bahsetmedim Aile dostumuz olduğu için ama özellikle sordum bağışıklığı baskılayan bir hastalık mı bu hiç alakası yok dedi 81. Gün negatif 86 da negatif ben bu konuyu burada kapatıyorum yoksa deli olacağım gerçekten bana yanıt veren tüm dostlara teşekkür ederim Allah bir an önce hepinize almak istediğiniz haberleri almayı nasip etsin hastalara acil şifa diliyorum kafaya takanlara da takmayın diyeceğim ama kendimden bildiğim için sonuna kadar zorlayacaklarını biliyorum inşallah herkes için her şey güzel olur

  81. Delirdik
    4 gün önce

    Ayriyeten bugün resmen checkup tarzı bir şey yaptırdım bu boynumun altındaki çene altındaki bezeler için biz ona lenf şişliği diye korktuk KKB uzmanına gittim o beni önce dişçiye yönlendirdi sonra benim yanıma gel dedi dişçi sağ üst şimdi kronik iltihap olduğunu söyledi tedavi olması gerektiğini söyledi sonra KKB‘ye tekrar yönlendirdi KKB‘deki doktor ben zaten onları elimle dokunduğumda patolojik olmadığını biliyordum sadece bunu duyman için seni dişçiye yönlendirdim dedi ve dişini tedavi ettirmediğin sürece kaybolmaz dedi tedavi ettirdiğin sürece de kaybolmayabilir dedi bu dizeler dedi tehlike arz etmiyor dışarıdan baktığın zaman belli olan elini koyduğun zaman sert olan ve büyük olan şeyler tehlikeli gibi gözükebilir ama bunlar da dedi genelde enfeksiyondan dolayı oluyor dedi dolayısıyla artık lenf bezleri de kafama takacagim bir konu kalmadı ultrasonda da baktı birisi bir santimdi birisi 1:30 santim falandı

  82. Delirdik
    4 gün önce

    Ve 34 yaşında şu hayat tecrübesini edindim artık Türkiye’de Afganidır Suriyelisidirosudur bu sudur falanıdır filanıdır bir ton insan var ben hiçbir zaman para karşılığı Zaten yaşamadım korunmasız da hiçbir ilişki yaşamadım ama şunu öğrendim ki bu streste korunsan bile iyi olmasa bile HPVsidir odur bu sudur ulaşıyor ve şunu anladım ki en iyisi tek eşlilik hatta otuzbir çekmek bile bu stresi yaşamaktan daha keyiflidir diye düşünüyorum

  83. Delirdik
    4 gün önce

    Ve 34 yaşında şu hayat tecrübesini edindim artık Türkiye’de Afganidır Suriyelisidirosudur bu sudur falanıdır filanıdır bir ton insan var ben hiçbir zaman para karşılığı Zaten yaşamadım korunmasız da hiçbir ilişki yaşamadım ama şunu öğrendim ki bu streste korunsan bile iyi olmasa bile HPVsidir odur bu sudur ulaşıyor ve şunu anladım ki en iyisi tek eşlilik hatta otuzbir çekmek bile bu stresi yaşamaktan daha keyiflidir diye düşünüyorum

  84. Nothingness
    4 gün önce

    Delirdik katılıyorum sana hastalıklar baya çoğalmış kondom bile koruyamayabiliyor bu kadar stresi yaşamaya gerek yok tanıdığınız bildiğiniz kişiyle bile cinsel ilişki yaşamayın 2 dakikalık zevk için bu kadar stresi çekmeye değmiyor

  85. Delirdik
    4 gün önce

    Aynen öyle uyuşturucu kullanımı attı Her şeyi arttı senden öncekinde ne yaptığını bilmiyorsun yani bakıyorsun üniversite mezunu gayet başarılı bir iş insanı ama işte gidiyor uzakdoğu’ya falan orada travesti ile mi birlikte oluyor ne oluyorsa ondan kapıyor ondan sonra geliyor eşine bulaştırıyor öyle bir zincirleme gidiyor

  86. Canerd856
    4 gün önce

    Kanka bende dil beyazlığı geçmiyor ya

  87. bktmm3636
    4 gün önce

    Arkadaşlar merhaba bir şey merak ediyorum. Daha önce Ankara Maltepe Anonim test merkezinde test veren oldu mu? Bu sitede bununla alakalı hiç sonuç bulamadım olanlar da hep error veriyor sorulara bakamıyorum. Bir problem veya güvensizlik yok değil mi bu merkeze? @birgarip cidden artık bana kızıcak ama hastanede inanın test veremem şuan küçük bir şehirdeyim, doktorlar herkes ailem dolayısıyla birbirini tanıyan bi bağlantısı olan insanlar. bu hafta ailemin yanına geldim ne kadar kilo vermişsin gibi şeyler duydum bi an cidden kıllandım. Bu arada ben şüpheli temasımın 1 sene 7.5 ay sonrasında ilk kez o merkezde test vermiştim. Ama dediğim gibi bu ara eklem ağrılarım şiddetlendi aldığım bu testteki tek negatife dernekler her zaman yeterli dedi ama sizce de yeterli mi arkadaşlar ailemin yanında bi mutlu olamıyorum sürekli kafamda dönüp duruyor

  88. Nothingness
    3 gün önce

    Eklem ağrıların hiv kaynaklı değil test süren baya baya yeterli test vermek istiyorsan ver bidaha negatif çıkıcak

  89. Dorisiöol
    3 gün önce

    Birgarip cevap verir misin ?

  90. Birgarip
    3 gün önce

    Burdayım kankam

  91. Dorisiöol
    3 gün önce

    Normal bogaz için yada soğuk Algınlığı için kullanılan antibiyotik elisa testine engel değil dimi ?

  92. Birgarip
    3 gün önce

    Değil kankam merak etme testler çok hassas

  93. Dorisiöol
    3 gün önce

    Hakkını helal et kardeşim herkesi bilgi sahibi yapıyorsun herkesle ilgileniyorsun çoğu kişiyi sen topluyorsun valla kral adamsın

  94. Delirdik
    3 gün önce

    Bigarip benide huzursuz eden bisey var dün hastaneden çıktıktan sonra hastane ziyaretimin e-Nabız da gözükmediğini fark ettim bana da fiş fatura hiçbir şey vermediler kan tahlili ve diğer tahlilleri de en sonuç sisteminde göremedim aradım dedim ki niye e-Nabız da ve ev sonuç sisteminde gözükmüyor hocamız özel olarak çalışmış o yüzden sistemlerde gözükmüyor dediler ben de öyle saçma şey olur mu dedim yani sonuç olarak e-Nabız da gözükmesi gerekiyor falan diye böyle birazcık kavga ettik ondan sonra her şeyi sisteme yüklediler sadece Hiv testini yüklemediler bu hastane hakkında şikayetlere baktığım zaman bu tarz problemler yaşayan insanlara olmuş acaba bu insanlar benim testimi hiç çalışmadılar mı

  95. Nothingness
    3 gün önce

    Delirdik benim hiv testimde 2 haftayı geçti hala e nabıza düşmedi

  96. Nothingness
    3 gün önce

    Çok para veriyorsun testlere hiç gerek yok yani boşa gidiyor

  97. citoles
    3 gün önce

    Hastanelerin bir kısmı e nabız a yüklemiyor kendi sistemlerinde tutuyor .ayrıca test i çalışmamak gibi bir şey olmaz sisteme giriliyor makina otomatik işliyor takılcak yer aramak seni paranoyak hali ile PPD hastası yapar ve emin ol atlatman çok çok uzun sürer aldığın ilaçlarda cabası tabii

  98. Birgarip
    3 gün önce

    Özel hastenler e nabız da gözükmemesi için hiv testini artık enabıza yüklemiyorlar sorun yok çıktı olarak hasteneden alabilirsin prostatit den lökosit sayımı 10 dakika sürüyor zaten önemli değil para konusunu sana söylemiştim hiv ve diğerlerini yaptırmana gerek yok demiştim kanka hatırlarsan geçmiş olsun bişeyin çıkmamış 15 bin TL de cabası çıkmış

  99. bktmm3636
    3 gün önce

    @delirdik kanka tam çene altının yanındaki minik sağda solda ikili bezeleri vs diyorsan onlar normal ya triot ya da bir şey bezi yani normal doğal yapısı odur. bende çok dert etmiştim bi dönem sonra bi baktım başka insanların da öyle yine rahatlamadım doktora gittim ultrasonda bir şey çıkmadı, boşa kuruntu yapma ve dostlarım sizlere tavsiyem ben de henüz çok akıllanmadım ama gereksiz yere stres cidden hastalık yaratıyor sapasağladım. doktora gittim triotlerim mahvolmuş ve dedi ki huyunu beynindeki düşüncelerini değiştirmediğin sürece tiroit antikorların yükselmeye devam edicek biraz olumlu bak hayata diye baya kızdı. ha ben de hala aşamadım sürekli ya bir terslik varsa diye düşünüp duruyorum ama cidden tüm pozitifler ilk testinde yakalıyorda biz mi anormaliz diye hatırlatmak gerekiyor kendimize

  100. Birgarip
    3 gün önce

    Arkadaşlar dediğim gibi ararsanız herşey bulursunuz vucudunuza bakmayın artık

  101. Dorisiöol
    2 gün önce

    Birgarip suan bogazım çok şişti o antibiyotikleri kullanmıyorum geçen dedim ya sana sol koluma emar cekildi ödem var diye şimdi her tarafımda agrıyor ne diyorsun

  102. Birgarip
    2 gün önce

    Olum antibiyotiklerini kullan neden kullanmıyorsun çok kafaya takma artık bu hivi değilsin işte antibiyotiklerini kullanmasan iyileşemezsin

  103. Birgarip
    2 gün önce

    Bu arada ilişkin vajinal korunmasızdı demi senin

  104. Dorisiöol
    2 gün önce

    Evet vajinal korumazsızdı kardeşim

  105. Birgarip
    2 gün önce

    Hivli birisi ile yatsan bile bulaş ihtimali 2500 de 1 ya adetli olması lazım yada boşalması ikiside olduğunu düşünmüyorum kafana takma artık

  106. Dorisiöol
    2 gün önce

    51 günde eliza yaptırdım negatif zaten ama başka bi hastalığım mi var düşüncesindeyim artık kardeşim ondan dolayı sıkıntıya giriyorum problem bu aslında

  107. Dorisiöol
    2 gün önce

    Birgarip cevap verir misin kardeşim birde o diğer site dediğiniz hangisi

  108. Aydınlı09
    2 gün önce

    https://hizliresim.com/6gz30be Arkadaşlar 7.ay test sonucum, bir bakabilir misiniz genel olarak bir sorun var mı? @Birgarip

  109. Birgarip
    2 gün önce

    Dorisöl kankam hiç birşeyin yok merak etme tertemizsin

  110. Birgarip
    2 gün önce

    @Aydınlı kardeşim daha hem maddi hemde meçanevi sebeplerden ötürü hiv testi verme yazık 1500. Ay da versen negatif çıkacaksın ama hepatit b aşın yok onu vurdur

  111. Dorisiöol
    2 gün önce

    Pozitif sayfasıyla konuştum testleri mi günlerimi söyledim testlerin yeterli daha uzatma dedi bana dönme ihtimali yok dedi internetten eski bilgileri okuyup yok 3 ayda döner yok 6 ayda döner öyle bişe yok dedi 45 son dedi belirtilerin çoğunlukla psikolojiktir dedi sıkıntı stres dedi HIV falan değilsin dedi

  112. Birgarip
    2 gün önce

    Doğru söylemiş kardeşim inşallah kapatırsın bu işi

  113. Dorisiöol
    2 gün önce

    İnşAllah kapatırım kardeşim yarın hayırlısıyla şu emar işimde biterse kapatacam inşAllah ????

  114. bktmm3636
    2 gün önce

    Arkadaşlar sorun nedir ben anlamıyorum. Maltepe ankara anonim test merkezi güvenilir mi diye bir soru paylaştım günlerdir admin onaylamıyor. Yine nedendir diye 1 saat önce yorum attım admin yine sanırsam cevabımı silmiş artık kıllandıkça kıllanıyorum. Bu merkezle alaklı bu sitedeki sorularda daha önce silinmiş neden böyle bir şey var lütfen bir akıl verir misiniz cidden çok korkuyorum.

  115. bktmm3636
    2 gün önce

    1 ay önce orda test yaptırdım ve sadece güvenilir mi öğrenmeye çalışıyorum kötü bir niyetim yok neden siliniyor onaylanmıyor ben anlamıyorum

  116. Birgarip
    1 gün önce

    Anonim test merkezleri belediyelere baglı oldukça güvenli kankam merak etme kart testi miydi yoksa makinada mı çalışıldı

  117. bktmm3636
    1 gün önce

    @birgarip yok kankam makina değildi kart testti sadece garip bir yerdeydi şüphelendim ordaki insanlar çok ilgiliydi ama koca sitede orda test yaptıran yok mu onu anlamadım bir de admin neden onaylamadı sildi hiç anlayamadım

  118. bktmm3636
    1 gün önce

    Ha birde maltepe belediyesine aitti

  119. Birgarip
    1 gün önce

    Kanka valla neden onaylanmadı bilmiyorum ama iki testinin de hiv olsa sende negatif çıkması imkânsız serkovizyon süren de ilk testinde yeterdi ama bununla da teyitledin işte o yüzden arkana bile bakma artık

  120. Dorisiöol
    1 gün önce

    Bir garip burda mısın bişe diyecem?

  121. bktmm3636
    1 gün önce

    @Birgarip yok kankam yeniden test olmadım o olduğum senin bildiğin ilk anonim testi orda oldum o aklıma takıldı sadece ama eyvallah sen olmasan cidden kime soru sorucaz kardeşim Allah razı olsun senden

Cevap yazmak için yapınız.