Her şeyi hive bağlamak zorunda kalıyorum.

Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar, bazılarınız benim durumumu biliyor 9aydan fazla bir süre önce bir escortla korunmalı ilişki yaşadım karşımdaki kişi korunmasız olmaz korunuyoruz dedi kendisi taktı ne olduysa 9 ay boyunca sürekli kafama taktım vucudumda sivilce çıkıyor tamam ben hiv oldum boğazımda birşey oluyor agiriyor iltihap kapıyor diş etim şisiyor tamam internetten baktım ben hivim diyorum herşeyi ona bağlıyorum aile hekimine durumu anlattım oda psikologa gitmelisin yoksa hep böyle olursun dedi sadece hiv değil dünde boğazım agiriyordu gırtlak baktım netten kanser dedi herseyi hive kansere bağlıyorum kafam çok karışık arkadaşlar yorumlarınız çok değerli olacaktır benim için

Cevap ( 27 )

  1. meray
    2 ay önce

    Gidin test yaptırın en basit yolu bu. İlişki üzerinden 3 ay geçtiyse n11den evde hiv testi alın. Eczanelerin çoğunda da var. Kombo hiv kiti olarak geçer. Evde de yapabilirsiniz. Ama psikolojik olarak zor olur.

  2. Suat33
    2 ay önce

    Hiç test yaptırmadım karşımdaki kişi Escort evet ama onda birşey olduğunu sanmıyorum hem birçok kişi tanıyıp biliyor hemde kendisi korunmak istedi oda canını sokakta bulmadı eskiden pek dikkatli değildim ama şimdi en ufak birşeyi hive kansere bağlıyorum hastalık hastasi oldum ve bu arada bende lenf bezi sismesi mantar düşmeyen ateş gecmeyen ishal gibi şeyler hiç olmadı

  3. Suat33
    2 ay önce

    Meray o nasıl test hemen mi sonuç veriyor

  4. meray
    2 ay önce

    Suat kombo test, o testi size sağlık ocakları ve Beşiktaştaki ücretsiz hiv testi merkezleri de yapıyor. Aynısı. Parmağından kan damlatıyorsun anitejn ve antikor bakıyor. YouTube'a yaz evde hiv testi videolar var. N11de de hiv testi yazınca çıkıyor. Medikal firmaları ve eczaneler satıyor.

  5. Suat33
    2 ay önce

    Sonuç + çıkacak diye korkuyorum işte ve evde tek değilim evde ailem var böyle birşeyi asla evde yapamam

  6. meray
    2 ay önce

    Merak etmeyin. Bu sitede hiç kimse hiv çıkmadı. Bizler fobiğiz. Hivlilerin çoğu hatta hepsi tesadüfen öğreniyor.

  7. Suat33
    2 ay önce

    Durumumu böyle bilgili kisilere anlattım aslında onlarda sen hivsen ben aids asmasindayim deyip dalga gectiler çünkü karşımdaki kişi kendi korunmak istiyor bu da iyi bir işaret ama kafamdakileri ömür boyu rahatlatmak içim test lazım herkes diyor ol testi kapat konuyu zaten negatif çıkacak

  8. Kazazede1
    2 ay önce

    Korunmussan hiv miv bulasmaz. Hiv bulasma kosullari 1. Korunmasiz kondomsuz iliski, 2.Kondom yirtilmasi erkek icin, kondom patlamasi kadin icin, 3. Kan yoluyla. 4 Bunun disinda bulasti diyen psikopattir.

  9. meray
    2 ay önce

    Mutlaka test olun. Ben 110. Günde test oldum konuyu kapattım. Üstelik korunma yoktu. 110 gün boyunca kendimi hivli sanıyordum. Psikolojik olarak berbat bir durum. Rahatlamak için en yakın zamanda gidip testinizi olun

  10. Suat33
    2 ay önce

    Kazazede yırtık olduğunu sanmıyorum diğer şekilde onda da yara yoktu ağzında

  11. Suat33
    2 ay önce

    Cesaretimi toplamam lazım bakalım en kisa zamanda olmaya calisacam ama korkuyorum işte yenebilirsem

  12. Suat33
    2 ay önce

    Ya kaşınma dedinde ben uyuz olmuştum cildiye bölümüne gittim doktor baktı bana uyuz dedi bunun onla alakası varmı

  13. Suat33
    2 ay önce

    Anladım yorumun için teşekkür ederim

  14. Kazazede1
    2 ay önce

    Panikatakli senin hiv pozitiflerle muhabbetin olmus sanirim bir baslikta paylassan burdakilerde en ufak seyden killanmasa. Diyorum ya benim yasadiklarimi yasasalar iki kez acillik olduk bayilma gucsuzluk, kalp krizi suphesi vs tam kan sayimi idrar tahlilleri sonuc bir seyin yok eve git. Ama inan benim hala sol tarafim agridan felc gibi. Beni bu duruma dusuren bakteriyi bulmam lazim

  15. Suat33
    2 ay önce

    Beni bu duruma getiren şey internet internete vücudumda ağzımda birşey çıksa yazıyorum ya kanser diyor ya hiv

  16. Armani
    2 ay önce

    Linç yemeden belirtilerim olduğu için ve test yapamadığım için soruyorum. Riskli birinin vajinasını elleyip başka bi yere sürttürüm kurutarak elde ki hivi kuruttuk diyelim başka yere dokununca hiv oraya geçer mi geçtiği yerden de penis mukozamıza geçer mi? Kuru hiv hareket eder mi kısaca sorum bu teşekkürler.

  17. Kazazede1
    2 ay önce

    Armani vajina sivisinin senin sperm kanalina girmesi lazim. Emilimin olmadigi bolgede hiv bulasmaz. Anliyacagin hivin bulasmasi oyle kolay bir mevzu degil

  18. Armani
    2 ay önce

    Yani hocam kuru elimden diğer elimin parmağına geçerse bende tükürerek o elime mast yaparsam bulaş olmaz mı? Kuru hiv bir deriden diğer deriye temasla geçer mi aceb?

  19. Panik ataklı erkek arkadaşım test olmuş işte benim erkek arkadaşım test olmayıp benle kavga etti engelledi eğer test olsaydı ben bu siteye bile gelemezdim konuyu kapatırdım

  20. Armani
    2 ay önce

    @kazazede

  21. Kazazede1
    2 ay önce

    Armani sen hivsen ben oluyum o derece yani. Korunmus olsam sizin gibi umrumda degil test bile yaptirmam ama risk buyuk afrika kokenli kiz kondom patlamis ben bile 73 te hivi bitirmisim. Baska bakteri ariyorum siz Elim degdi ne olur ayayim degdi ne olur bir gidin Allah askina. Korunmus olanlar burda bos yere vakit gecirmesin yazik size vaktinize yazik

  22. Armani
    2 ay önce

    Hocam ne desen haklısın ama lenf bezi de dururp dururken şişmez ki evden çıkmayınca da şeytan dürtüyo her geçen gün başka bir şey detay akla geliyo en son da dediğim aklıma takıldı acaba benim sol elimde ki meniyi kuruttuktan sonra sağ elimle temas edince o hiv sağ parmağıma geçerse ve ben tükürükle penis mukozama değdirirsem bulaş olur mu yoksa virüs yüklü miktarda mı olmalı

  23. Hymenoptera
    2 ay önce

    Korunarak, oral yolla, öpüşerek hiv bulaşmaz.

  24. melikodest
    2 ay önce

    Oral yolla bulaşmaz mı? Her yerde yazıyor ama bulacabilecegi

  25. Oral yolla bulasabilmesi için çok kanama olması gerekiyormuş yani bir wampirle opusmediysen oralla bulaşması mümkün değil diye okumuştum bir makalede.

  26. melikodest
    2 ay önce

    Panikatakli zaten çoğu sitede belirti görülmeden yıllarca yaşıyorlar diyor. Ama bilemeyiz hangi kesimde olduğunu işte. Test yaptırdın mi? İlişki ne zamandi? Nerede okudun?

  27. PyramuS
    2 ay önce

    Suat sen yinemi geldin ????

Cevap yazmak için yapınız.