BİR YILA UZAMA
Bugün üniversite hastanesine gittim 106.cı gün negatifim var fakat bugün gittiğim enfeksiyon doktoru 1 yıla uzayan vakalar var dedi nasıl olur dedim onlar kanser tedavisi görenlerde olmuyormu dedim Hayır dedi normal insanlarda da olabiliyor...