Merhaba benim bundan yaklaşık 7 ay önce tanımadığım biriyle korunmasız ilişkim oldu 45.gün negatif 100.gün negatif 120.gün negatif 180.gün negatif yaptırdığım testin özelliklerini ekledim görsel olarak Benim sormak istediğim şey benim ilişkiden 1 hafta sonra her yerimde bezeler çıkmaya başladı ve ağrı yapıyor. Bunu yaşayan biri var mı? Yada daha önce yaşayıp sebebini bulabilmiş olan var mı? Aklıma hiv’den başka bir şey gelmiyor fakat testlerim de negatif o yüzden kafam karışık.Bilgisi olan bilgilendirebilir mi
>> Ekli Dosya

Cevap ( 54 )

  1. Ss00s
    1 ay önce

    Ebv Cmv Vdrl Hsv2 negatif Koltuk altı boyun kasık ve göğüs şişlikler

  2. Ss00s
    1 ay önce

    boyun kasık göğüs ultrason onaylı boyundaki 12 mm

  3. Faz3434
    1 ay önce

    Aklı başında insanlara sesleniyorum kimseye yardımcı olmayın kimseye şu böyledir şöyledir söylemeyin adamlar onca test yaptırıyor doktoru takmıyor testini takmıyor tanımadığı bir insanın lafımı takicak bosverin o güzel parmaklarınızı yormayın

  4. Ss00s
    1 ay önce

    ne alaka ben lenf şişmesi yaşayan var mı diyorum sen ne diyorsun

  5. Ss00s
    1 ay önce

    evet mira referans değerini nerden anladın ki

  6. Psikoloji0
    1 ay önce

    Mira çok akıllı biridir herşeyi anlar :)

  7. Nokta
    1 ay önce

    72.GUN HIV ELISA HIV1+2Ab (Core+Env) UNI HASTANESINDE TEST YAPTIRDIM NEGATIF 1 HAFTA SONRA BOGAZ AGRISI KULAK ARKASINDA AGRI YASADIM ARKADASLAR DONER MI YALVARIRIM CEVAP VERIN

  8. Ss00s
    1 ay önce

    @mira 6.ay referans değeri 0.18COI yani bundan mı bahsettin anlamadım

  9. Nokta
    1 ay önce

    @MIRA BENIM SORUM HAKKINDA DUSUNCEN NEDIR YALVARIRIM CEVAP VERIRMISIM ?

  10. Ss00s
    1 ay önce

    Ha evet haklısın bir de hassas deri belki o yüzden elime geliyor ama boyun ve aksiller kısmı kesinlikle şiş 6 aydır buna eminim hiv’den emin olabilir miyim peki sence lenflerden dolayı korktuğum için soruyorum.Ona göre artık başka bir şey kaptığıma emin olucam

  11. Nokta
    1 ay önce

    Dostlar yardımcı olacak kimse yok mu ?

  12. Psikoloji0
    1 ay önce

    Nokta herhangi bir hastalığın yok ise dönmez ama kontrol maksatlı istersen 90-120 arasında gidebilirsin faranjit kapmışsındır başka bir nedeni yoktur hatta 100.günde devlet hastanesine git orda enfeksiyon ücrtesiz bir şekilde bulaşan tüm hastalıklara bakıyo hiv hepatit hsv vb hepsine bakar için rahatlar hem

  13. Nokta
    1 ay önce

    @Psikoloji cok tesekkur ederim. Tum hepatitler A dan C ye hepsi negatif Vdrl Negatif bir de iste Hiv1+2Ab(Core+Env) negatif adli bir test yapildi. Insallah cikmaz bir sey cok korkuyorum. Riskli bir iliski yasadim. Almanyada hemsire oldugunu söyledi. Korkuyorum.

  14. Psikoloji0
    1 ay önce

    Koskoca ülkede Alman hemşireyi nerden buldun adaş :) hemşireler bu konuda çok bilgilidir içini rahat tut senin korkun buna şırınga vb batmış hiv kapmış olabilir diye düşünüyosundur ama herhangi bir böyle durumda devlet direk bunlara pep prep isminde ilaç kullandırıyo hiv kapmasınlar diye

  15. Ss00s
    1 ay önce

    bir de arkadaşlar eklediğim test özelliklerine göre bunlar antijen bakıyo mu yoksa yalnızca antikor mu bakıyo

  16. Psikoloji0
    1 ay önce

    hem antijen hem antikor bakıyo 2 si birden

  17. Psikoloji0
    1 ay önce

    Bencede kapayabilir ama bir travma yaşamış ve de belirtilerde geçmediği için atamiyor üstünden hiv korkusunu

  18. Psikoloji0
    1 ay önce

    Düzelicek inşallah zamanla

  19. ecem12
    1 ay önce

    hiv fobisi yetmezmis gibi bide corona olmusum arkadaslar annemin durumu kotu dua eder misiniz simdiden cok tesekkurler

  20. Faz3434
    1 ay önce

    Ecem12 annen için dua ettim senin hiv için olduğun testler neler kaçıncı günde oldun?

  21. ecem12
    1 ay önce

    benim 2 ayrı vukuatım oldu ilki için 21.gün combo 42.gün elisa 84.gün elisa negatif 2.vukuatım içinse 29.gün combo negatif daha olmadım korkuyorum travma yasiyorum oldukca

  22. Faz3434
    1 ay önce

    İlk olayın konusu kapanmış ikinci olayda ise %95negatifsin yüzde 5 kısım kemoterapi kanser hastaları için 90 teyit ettir kapat sıkıntılı bir durumun yok

  23. ecem12
    1 ay önce

    ya insallah oyledir 90.gün tekrar gideceğim 90.gün oldu bile ama korkuyorum gidemiyorum belirtileri kafama takmamam gerektiğini biliyorum fakat olmuyor evde hiçbir şeyim yokken mesela dışarda kaşınmaya başlıyorum çok garip travmaya bağlı anksiyeteden dolayı

  24. Psikoloji0
    1 ay önce

    ecem kaşınmanın nedeni vucüdün kurdeşen çıkarıyodur hiç fark ettinmi kaşıdığın yerlerde kırmızı şeyler oluyomu kaşıyınca şişiyo sinek ısırığı gibi galiba stresten bunlar banada hep oluyodu artık hiç olmuyo

  25. Psikoloji0
    1 ay önce

    Geçmiş olsun hastalık hastası olduk valla

  26. kayın12
    1 ay önce

    Devlet Hastanesi'nde öğlenden sonra verilen test ne zaman açıklanıyor bilgisi olan var mı?

  27. hivaids1234
    1 ay önce

    Arkadaşlar herkes 4.haftadan sonra antijen baktır sonra 90 da antikorla teyit ettir diyor ben 29.günde Beşiktaş anonimde kart test oldum o antijen bakıyor ama ne kadar güvenilir olduğu meçhul 110 da da 3.nesil kemuliminesans oldum negatif aldım sizce kesinliği nedir?

  28. Gerçek
    1 ay önce

    3. Nesil test dediğinin orani neydi

  29. Gerçek
    1 ay önce

    Yani 3. Nesil olduğuna emin misin

  30. hivaids1234
    1 ay önce

    Oran derken?

  31. hivaids1234
    1 ay önce

    Şöyle oldu şimdi önce hastane laboratuvarını aradım 4.nesil dediler dün laboratuvara gittim 3.nesil dediler cihaz ismi sordum bilmiyoruz dediler enfeksiyon hastalıkları uzmanına gittim nesil ne demek dedi o da bilmiyor

  32. hivaids1234
    1 ay önce

    Anti hiv kemuliminesans ve benzeri referans aralığı 0-1 değer 0.170 COI negatif

  33. hivaids1234
    1 ay önce

    Devlet hastanesi

  34. hivaids1234
    1 ay önce

    Şimdi kamu hastaneleri Birliğinin ihalelerine baktım da anti hiv1/2 testi almışlar.3.nesil test sanırım.90 gün sonra kesinliği nedir?intaniyeci 6 ay kontrolüne gel dedi enfeksiyon hastalıkları uzmanı 110.günde yaptırdın süren yeterli dedi.Ne yapacağımı şaşırdım.

  35. kayın12
    1 ay önce

    HIV konusu artık benim için kapanmıştır . Allah herkese yardımcı olsun 79. Gün verdiğim testten sonra birşey değişmeyecek. Çok yardımcı oldunuz. Herşey için teşekkürler ediyorum . Umarım bundan ders çıkarırız kendinize iyi bakın.

  36. Gerçek
    1 ay önce

    Uc basamaklilar kombi oluyor ben anti hiv yaptırdım direk 0,2 verdi araştırmalarım bu yönde

  37. hivaids1234
    1 ay önce

    Bu 3.nesil testler hakkında görüşleriniz neler? Youtubede sağlık diye bir kanal var mesela iki ayrı videosu var test süresi ile ilgili iki videoyu da profesör çekiyor birisi 90 son diğeri 180 son diyor.Mavi lab 90 uçkun lab 180 diyor.En son kaç 3.nesilde güvenilir kaynaktan bilgisi olan var mı?

  38. Ss00s
    1 ay önce

    Arkadaşlar ben 180.gün test yaptırmıştım ama lenflerden dolayı kapatamamıitım biliyosunuz o yüzden ben adamı da teste soktum hepatitler ve hiv negatif artık kapatabilir miyim bu lenfler neden şişti ya

  39. ecem12
    1 ay önce

    90.gün güvenilirdir 6 ay olayı 1.2 nesil testler için geçerli ki ülkemizde bir çoğ yerde 4.nesil testler kullanılıyor elisa testi olsa bileki elisa yöntemin adıdır 4.nesil combo test ile bakılıyor tek sonuç veriyor

  40. ecem12
    1 ay önce

    lenfler vücuttaki herhangi bir enfeksiyon diş iltihabında bile şişebilir yani benim 3 senedir şiş 2 kere genel cerraha gittim bana normal en ufak şeyde bile şişebilirler dedi çok kafana takma onu

  41. Ss00s
    1 ay önce

    ama her yerimde bezeler var ve ilişkiden sonra oldu. sende de öyle mi

  42. ecem12
    1 ay önce

    hayır benim 2018 senesinden beri şiş hatta ben bu hiv falan bilmiyordum genel cerrah crp falan baktı sadece işte normaldir dedi her şeyden şişebilir dedi 1 sene sonra mart ayında işte fobim başladı dedim ben o zaman önceden kaptım lenflerim şiş kesin aids evresindeyim falan diyordum bir sürü test oldum negatif bir akıllı bizdik zaten o kadar doktor testin sonucuna bakıyor sadece millet belirtilerim diyor tek akıllı sen misin kardeşim doktorlara güvenin doktora daha güvenmiyorsun benim diyeceğim lafa ne kadar güveneceksin

  43. ecem12
    1 ay önce

    senide anlıyorum bu arada ben kendime kızıyorum 2-3 makale okuyup doktor triplerine giriyoruz ama bizde bu virüs yok yani bunu kabullenmemiz gerek zamanımıza yazık cidden

  44. Ss00s
    1 ay önce

    benim kesin negatiftir dimi çocuk da negatif zaten

  45. Psikoloji0
    1 ay önce

    Ecem sen atamadinmi hayla hiv fobisini ben seni 5-6ay önce görüyodum sen beni hatırliyonmu bende çok kötü idim bilgilendirme ile konuşuyoduk hiv yüzünden anemi oldum ölücem.zannediyodum kendimi

  46. Psikoloji0
    1 ay önce

    Benimde hiv kadar olmasa da ufak çaplı birkac sorunum var tiroit ile hpv üzerinde yogunlasiyorum

  47. ecem12
    1 ay önce

    çocuk negatifse iş bitmiştir zaten virüs olmayan birinden nasıl kapacaksın ki

  48. ecem12
    1 ay önce

    yok atamadım sorma daha iyiyim ama arada kafamdan siliniyor şu sıralar aklıma geliyor malum karantinadayım kendimle çok tek başıma kaldığım için sürekli düşünüyorum

  49. Ss00s
    1 ay önce

    Ecem 7 aydır kendimi öyle bir inandırmışım ki bir şey kaptığıma artık çocuğun negatifini görmeme rağmen hala aklıma acaba antikor mu üretmedi falan diye düşünüyorum. Bana mutluluk haram gibi geliyor. Acilen psikiyatriye gitmem gerek.

  50. @ecem Aga ben vukuattan 1 gün sonra korona oldum 2 hafta artık beyin kafayı yedi karantinada 17 gün gittim test oldum negetif geldi dayanamadım ankara düzen labda pcr rna oldum + elfa combo uaptırdom negatif geldi 42 g9n antikor negatif geldi 47 gün uçkun da hiv duo oldum negatif geldş o kadar doktora gittim şuan 52 gündeyim ve bug9ne ladar 8 bini geçti harcadığım para o korona karantinası beni hastalık hastası yapto koltuk altlarım ağrıyor ve karaciper tarafım ağrıyor çok bakıyorum korona 1 2 ay vücudu etkiliyormuş o karantinada oyun oyna başka birşeylerle uğraş yoksa çıkamazsın içinden ben hala çıkamıyorum koronadan sonra gece terlemelerin olabilir baş ağrısı olabilir bak bunlara kesin takma ağrıların olabilir ama merak etme 8 doktara gittim yarısı 90 dan sonra kapat diyor yarısı 45 diyor kısacası karantinada sakın belirti arama

  51. ecem12
    1 ay önce

    @Ss00s sende bir sorun yok ama psikolojik destek almanda fayda var kendini o şekil inandırdığın için testler yok desede sen var diyorsun psikolojik destek bile fayda etmez aslında kendimize itiraf edemediğimiz şeyleri bir başkasına nasıl itiraf edebiliriz korkularınızın üstüne gidin arkadaşlar bu sorunu ancak biz çözebiliriz kendi kendimize kendine şunu sor hiv olsaydım en kötü ne olurdu aynanın karşısına geç 21 kere tekrarla ben de hiv yok ben temizim ne ben ne başkası sana bunu inandırabilir aynanın karşısına geç ve dediğimi yap kendi kendini inandır

  52. ecem12
    1 ay önce

    @korkudelisi kardeşim çok teşekkür ederim kafama takmıyorum pek annemde hasta şu an zaten babamda ağır bir grip geçiriyor 60 yaşına geldi daha çok onları düşünüyorum sims4 oynuyorum kısmetse olur ben bayılırım onu izlemeye falan başladım kafam dağılıyor hhaha

  53. Aga dağıt kafanı arkadaşlarını falan ara bende arkadaşlaronın kafasını mafetmişim arıya arıya az tanıdığın birini ara derdini anlat daha rahat konuşursun emin ol dert paylaştıkça azalır ????

  54. Bu Arada Allahım şifa versin bu fobik yğzğnden herşeye tövbe etrğm namaza başladım dualarıma katarım ailenide :) Çok geçmiş olsun

Cevap yazmak için yapınız.