WHO/CDC/PYD
Başlıkta ki bütün dernekler 4.nesil de 42 son derken..doktorunuz size kapat derken..siz burda başlık açıp kapatamayıp hala burdan ayrılamıyorsanız..tebrikler hiv değil ama nur topu gibi bir hastalığınız var artık FOBİKLİK..ve bu hastalık sizi sadece hiv ile vurmucak..sizi yalnız biri yapıp a-sosyal bi tip yapıp hayatınızı sizden çalıcak..öyle mal gibi kalıcaksın..hiçhirşeyden zevk almıcaksın..uyku,yemeği unutucaksın..ve başka psikolojik hastalıkları tetikliyecek..hastanelerden ayrılmayacaksınız..sivilce çıksa kansersiniz zannediceksiniz..girmicem siteye diyorum dayanamıyorum..ya ben anlatamıyorum ya siz.anlamıyorsunuz...bakın adım cihangir yaşım 40 oldu..bakın gençler 42 den sonra kapat..bu amk’munun 90’nına gitceksen te git..ama 42 öncesi psikoloji ile gitme..yoksa burdan sittin sene ayrılamazsınız..size bu kötülüğü düşmanınız bile yapamaz..her zaman derim..insan ne yaparsa kendine yapar..topla kendini bitir artık..