Üroloji uzmanına sordum

(fotoğraflı) Arkadaşlar hiv i bitirip konusunu kapatıp, diğer hastalık arayan arkadaşlar için paylaşıyorum doktorlar teste bile gerek duymuyor. Sizin yorumunuz nedir?

Ekli Fotoğraf

Cevap ( 7 )

  1. Handsfield
    1 ay önce

    Bunu daha öncede sordun ve cevap yazdım diye hatırlıyorum, niye zorluyorsun hala anlamıyorum ki HİV i kapatmışsın ne güzel diğer CYBH ler içinde en geçerli belirtiler Sifilizde şankr, Gonore(Bel Soğukluğu) ve Clamydya için yanma ve özellikle akıntı, HPV içinse uçuktur. Hiçbiri öldürmez korkma, bir şikayetin olsa belli eder o zaman yolun hastaneye düşer zaten. Soru sorma artık birader.

  2. Brattttt
    1 ay önce

    Hpv uçuk değil. Uçuklar hsv virüsünde görülür. Hpv ise siğildir. Hpv ve hsv nin kuluçka süreleri kişiden kişiye değişiklilik gösterir. Ülkemizde yapılan araştırmalarda veya yabancı forumlarda handsfield gibi alanında uzman kişiler genelde hsv nin bir belirti göstermediği, hsvye sahip kişilerin %80 nin virüs taşıdığını bilmediğini söylüyor. İlişkiden 3gün sonra da belirti verebilir, 6-7 ay sonrada. Hpv için ise süre daha da uzayabilir. 1-2 yıl sonra siğil çıkartan kişilerde var. Genelde doktorlar çok önemli bi hastalık olarak görmedikleri için lezyon oluşmasını bekleyin diyorlar. Herhangi bir test önermiyorlar. Aslında ürolojinin de alanı değil, cildiye ilgileniyor. Lezyon yoksa ve akılda şüphe varsa yapılacak en mantıklı şey hsv2 igg ve igm testi yaptırmaktır. Hpv için malesef erkeklerde belirtisiz dönemde tam olarak tanı koyabilecek bir test yok.

  3. SCakırr
    1 ay önce

    Dostum burada adı çok geçen Dr.Handsfield, Amerikalı Cinsel Hastalıklar Uzmanı dayımız, şüpheli ilişkiden sonra şikayet yoksa klamidya,gonore,hsv2,sifiliz,hiv,hepatit testlerini yaptırın diyor.Çok araştırdım zamanında klamidya ve gonore çok az ihtimalle de olsa belirtisiz ilerleyebiliyor bence test ol aklında kalmasın üremesi kolay bakteriler her ikisi de idrar kültürüyle sonuca ulaşırsın.Hpv için benim 9 ay oldu siğil çıkmadı, sorduğum cildiye uzmanları çok büyük olasılıkla enfeksiyon olmadığını 6 ay'dan uzun süren nüksetme sürelerinin nadir olduğunu söylediler, ama esas büyük oran hiç siğil oluşmaması %75 küsür taşıyıcıda siğil falan oluşmadan hastalık geçip gidiyor kafaya takılacak bir virüs değil.

  4. Handsfield
    1 ay önce

    Bratt düzeltme için teşekkürler siğil yazıcağıma uçuk yazmışım

  5. Brattttt
    1 ay önce

    Quenn, kardesim bun arada test sonuclarım acıklandı. Hsv2 igg igm negatif çok şükür. Sende durumlar nasıl? Baktırabildin mi?

  6. SCakırr
    1 ay önce

    Sevindim reis senin için şüphe kalmadı artık, ben 90'ı sayarken sen 42'yi sayıyodun babun 90'ı bekliyodu lujo 45 testini olmuştu Holydreamzz namıdiğer PyramuS üstad sakinleştirmeye çalışıyodu,Kder55 dayı 90'ı 2 ye katlamasına rağmen şimdi ki gibi fobikliğine devam ediyodu, sen polis olamıyacam diye endişe ediyodun, ben ulan madem 42 bu amk rehberinde niye 90 diye zırlıyodum.... ulan ne zor günlerdi :D neyse ki sıkıntısız atlattık, iyi ders aldık daha kondomsuz ilişkiye girmem bu hpvyi hsvyi öğrendikten sonra bu meseleleri konuşmadığım kişiyle hiç ilişkiye girmem escorta falan takılırsam bidaha piçim.Ben test olamadım, İst.'da okuyodum covid muhabbetine İzmir'e döndüm 2-3 aydır falan burdayım test olmuyorum burda zaten bi hsv2 var şüphelenip test olmak istediğim ama ondan da çok endişe etmiyorum varsa da bi şekilde yaşamayı öğreniriz her yıl 2-3 tane dudakta çıkıyor zaten.İst.'a tekrar döndüğümde 1 yıl dolmuş olacak yaklaşık ozamana kadar uçuk çıkmazsa test olurum, olursa zaten yapacak bişey yok.

  7. Brattttt
    1 ay önce

    Ahahha kardeşim Ademata eski adıyla meşhur Dunaratar vardı 500 vidas ile zengin etmişti laboratuvarları. Babun'u da özledik vallahi herkese moral oluyordu. Sende öyle kardeşim çok destek olmuştun. Ne günlerdi stresten tir tir titriyorduk ulan ya. bende o günlerden kalan sadece saç dökülmesi kaldı. Yarısını kaybettim diyebilirim, stres yamulttu bizi. Hsv içinde 9 ayda lezyon oluşmadıysa çok çok düşük bi ihtimal. Kafana eserse yaptırırsın kardeşim. Zinaya da asla daha yaklaşmam, bak yapmam demiyorum yaklaşmam diyorum :D temas bile etmem yani. Çok büyük ders oldu, hayatın ne kadar değerli olduğunu anladık. Hayatımın en garip, en stresli, en korku dolu günleriydi, çok şükür atlattık :)

Cevap yazmak için yapınız.