testler hakkında yardım
korunmasız bir ilişkim olmadı ancak oral yolla vs geçtiyse ağızda açık yara falan varsa veya prezervatifte yırtık falan olduysa diye işi garantiye almak istiyorum. 5.günden sonra hafif ateş,baş ağrısı ve lenflerim biraz şişti aile hekimine gittim faranjit başlangıcı dedi.Soğuk içecek tüketiyorum,vantilatörü açıyorum ondan olabileceğini söyledi.Antibiyotik vs verdi.Az biraz araştırmalarımdan çıkardığım sonuçla 28.günü bekliyorum o gün gidip test yaptıracağım mavi lab öneriliyor hiv duo ultra yaptırılmalı deniyor çok fazla anlamadığım kelime vardı bu testi mi yaptırmalıyım? ücreti nedir bilen var mı? bir de anonim mi yapılıyor burada test?