İMMİNOLOJİK DEFEKT NEDİR??? BİLEN ARKADAŞLARIMIZ KARDEŞLERİMİZ AYDINLATIRSA ÇOK MAKBULE GEÇER TEŞEKKÜRLER ŞİMDİDEN

İmmunolojik defekt gibi çok istisnai durumlarda testin 3 haftadan daha geç pozitifleşme olasılığı bulunuyor (Arkadaşlar düzen laboratuvarın verdiği cevap) İMMİNOLOJİK DEFEKT NEDİR???

Cevap ( 9 )

  1. Bağışıklık sisteminin yanıt verememesi demek, orada da söylenmiş çok istisnai bir durum bağışıklığını baskılayan bir hastalığın yok ise kemoterapi gibi baskılayıcı bir tedavi almıyor isen korkmana gerek yok

  2. Dert
    5 ay önce
    Bildir

    Çok şükür ki öylebi rahatsızlığım yok emeklifobik kardeşim (bu arada kardeşim her sorumuza yanıt veriyorsun aydınlatıyorsun Allah senden razı olsun kardeş)

  3. Adamsn emeklifobik

  4. Sizdende Allah razı olsun, sağolun

  5. Ozzzy aynı soruya cevap vermiştim kardeşim hiçbişey olmaz test falan olmana gerek yok al bebeğini kucağına kokla iyice unut bu hikayeyi, onların sana ihtiyacı var kafana böyle saçma şeyler takma

  6. Emeklifobik, bu bağışıklığı baskılayıcı hastalıklar içinde fmf(akdeniz ateşi) bulunuyor mu kardeşim bi fikrin var mı? Yoksa sadece kanser gibi ağır hastalıklar mı

  7. kardeşim Akdeniz ateşinin bu durumla bir alakası yok, esas itibariyle kanser veya hepatit c olmakta değil kanser hepatit c tedavisi görüyor olmak bağışıklığı baskılayabiliyor. Bununda antikor oluşumunu uzatacağı kesin değil ihtimal dahilinde süre biraz daha uzun veriliyor

  8. Allah razı olsun gerçekten aydınlatıcı bir insansın içim rahatladı.

  9. Ben hepatit aşısı oldum 22 temmux 22 ağustos 12 ağustosda yani 65 gün oluyor eliza testi oldum hiv 0.133 bende olma anti hav 60 pozetif. Bağışıklılık benim böyle olma ihtimalim varmıihtima

Cevap yazmak için yapınız.