Hiv test için

Arkadaşlar ben numuneye geldim test için isimsiz yapılıyomuş normal sıra almam gerekiyo mu yoksa direk bi bölüme mi gitmem lazım

Mu
Muraterd
10 yıl önce Genel Konular

Cevaplar

1 Cevap
#1
Em
Emre042 10 yıl önce

Enfeksiyon bölümünden sıra Alman lzm