Merhabalar 5 gün önce eskortla bir ilişki yaşadım.Vajinal olarak korunmalı bir ilişkiydi fakat oral olarak korunmadım ve rimming yani anüs oralı da yaptı.Ne kadar oral yolda risk yok kadar az denilse de psikolojik olarak kötü hissediyorum. Test için 21,28,45,90 gün beklemem gerekiyormuş ve zaman geçmiyor.Sizce boşuna mı endişeleniyorum ve test yaptırmama gerek varmı. Varsa da oral oldugu için bir test yeterli midir yoksa 45 90 hepsini yaptırmalı mıyım teşekkürler.

Cevap ( 32 )

  1. Jackey
    2 hafta önce

    Cevabın için teşekkür ederim. Anüs oralında mukoza olarak geçmediği için ihtimali yok mudur yani, 21 de bir test olup kapatmayı düşünüyorum çok tereddüt edersem 45 de bir test daha olmayı düşünüyorum.Diğer cybhlar için kaç günde test olmak gerekiyor hepsini olup kapatsam bu defteri bir daha açmamak üzere.Bu stress bana yeter bir daha asla.

  2. Jackey
    2 hafta önce

    Yaşım 23 İstanbulda yaşıyorum mavi labı duydum oraya gitmeyi düşünüyorum. 21. Günde kesin sonuç veriyormuş oradaki testler. Ama 28 daha garantiyse 28. Gün hem hiv hem de diğer cybh testlerini olayim diyorum.Bu testlerin hepsi için ne kadar ücret tutar bilginiz var mı?

  3. Jackey
    2 hafta önce

    Teşekkür ederim cevaplarınız için peki bu şartlarda son olarak hangi testi kaçıncı günde olmamı tavsiye edersiniz? Gerçekten biraz da olsa içim rahatladı kaygı ve stres dolu bir hafta geçiriyorum. Teşekkürler.

  4. Jackey
    2 hafta önce

    PYD ne oluyor tam olarak?ben bir danışma hattını aradım sanırım saglık bakanlığının çok ilgili ve bilgili değillerdi açıkçası yardımcı olmadılar.28. Gün test ol dediler sadece. İlginiz için çok teşekkür ederim gerçekten kimseye de anlatamadım kafamda en kötü senaryoyu kurup işin içinden çıkamıyordum bu platform iyi ki varmış. PYD ile ilgili bilgi verirseniz arayayım onlarla da görüşeyim. Sizce bu şartlarda test gereksiz mi ücreti de ucuz değilmiş ben yine de olacağım tabii ki.

  5. Kötüyüm335213
    2 hafta önce

    Beyler benim 1 haftadır geçmeyen aşırı ishal var. Günde en fazla 1 kere tuvalete çıkan ve genel olarak kabız olan ben 1 haftadır günde 5 6 kere tuvalete çıkıyorum ishal şekilde. Karın ağrısı halsizlik ve dalakta da ağrı oluyor sizce kaptım mı?

  6. Jackey
    2 hafta önce

    Dostum çok teşekkür ediyorum ilgin ve bilgilendirmelerin için yarın konuşacağım bu dernekle.Gerçekten bu stresi kimse yaşamasın çok zor bir durum.Küçücük bir ihtimal bile insanı yoruyor.Dediklerini yapacağım.Umarım bir şey yoktur boşuna telaşlanıyorumdur.Gelişmelerde tekrar buraya yazarim.İyi ki varsın dostum teşekkür ederim.

  7. Kötüyüm335213
    2 hafta önce

    @Destan, hiç test olmadım daha. Birlikte olduğum kadında halsizlik vs vardı internetten tanıştım pek hakkında bilgi sahibi değilim açıkçası. Daha sonradan sorunca böbreğimde taş vardı ameliyat oldum ondan halsizlik var dedi. Bir de idrar yolları enfeksiyon tedavisi gördüm şimdi geçti, bende bir şey olsa o sıra test oldum çıkardı dedi ama içim rahat etmiyor. İlk seferde kondom kullandım Daha sonra kondomsuz sürtünme ve hafiften baş kısmı girdi. Test olmaya da çekiniyorum bu sefer poz çıkar diye hissediyorum

  8. Kötüyüm335213
    2 hafta önce

    Bugün 33 olması lazım hocam 42 yi beklesem mi yoksa test olsam mı diye düşünüyorum. Tam 3. Haftada belirtiler başladı hala devam ediyor. Cevap için teşekkürler bu arada.

  9. Keskinbicak
    2 hafta önce

    Merhaba yardımcı olabilir misiniz? 4. Nesil combo test elisa oldum negatif çıktı 17. Gün güvenirliği sizce kaçtır?

  10. ecem12
    2 hafta önce

    eskortlara gitmeyin artık kardeşim öğrenemediniz hiv değil bin tane hastalıkları var onların , hsv-2 , hpv , bel soğukluğu , klamidya, cmv, neler neler diğer testlerinide bir ol bence

  11. Jackey
    2 hafta önce

    Yok bir daha gitmem asla zaten. Diğer testleri de olmayı düşünüyorum onların bekleme süresi farklı mı?

  12. Jackey
    2 hafta önce

    @achilles Dostum yazmaz doğrudur ama insan ya olursa diye endişeleniyor.28. Gün için mavilabda hiv duo olacağım sadece aynı gün diğer cybh testleri için devletten randevu alacağım.İdrarda sıkıntı yok sadece 2.günden itibaren biraz kaşıntı oldu şuan 7. gün ağzımda yara çıkacak gibi hissediyorum. Başka bir sorun yok.Labda hiv duo olup devlet hastanesi ürolojiden randevu almayı düşünüyorum 28. Gün senin fikrin ne bu konuda?

  13. Jackey
    2 hafta önce

    @achilles,Rahatlamak için olacağım zaten inşallah dediğin gibidir. Hpv hsv2 ve sifiliz 28. Günde çıkar mı devlet hastahanesi testlerinde? Umarım hiçbiri yoktur.Birdaha da kesinlikle bu tarz bi ilişki içinde olmayacağım şu süreç bir geçsin.

  14. Jackey
    2 hafta önce

    Tamamdır çok teşekkür ederim bilgiler için. Bekliyorum 28. gün gelse de rahatlasam.

  15. SCakırr
    2 hafta önce

    Oral yolda erkek tarafsan hiv kapma ihtimalin yok çünkü hiv virüsü tükrükte yaşamaz, cinsel sıvılar ve kan yoluyla taşınabilir.

  16. Jackey
    2 hafta önce

    @Achilles dostum teşekkür ederim gerçekten çok önemli bilgiler veriyorsun.Bu tarz hastalık durumlarında Anksiyete yapıyorum kendi kendime. Küçükken kırım Kongo kanamalı ateşi olacağımı düşünürdüm hep daha sonra kedi tırmalasa kuduz olacağımı düşünüp kendi kendimi hasta ederdim tüm belirtileri kendimde görürdüm. Bunda da böyle oldu bazen mantıklı düşünmek çok zor oluyor.Ama çok büyük bir ders oldu benim için bundan sonra düzenli ve sağlıklı bir cinsel hayat düşünüyorum. Tek eşli. Bir anlık sinirle yaptıgım bir eylemdi bu da aşırı derecede pişman oldum.Çoğu cybh hakkında bilgi edinmiş oldum.Umarım ne hiv ne de diğer cybhlardan kapmamışımdır.Yardımlarınız ve bilgilerinizi paylaştığınız için herkese teşekkür ederim gelişmelerde tekrar yazacağım. İyi ki varsınız.

  17. Xanbe
    2 hafta önce

    Arkadaşlar Merhaba Ben iki hafta önce biontech aşısı olmuştum. Bugün hıv testi yaptırdım. Negatif çıktı. Biontech aşısı test sonucunu etkiler mi?

  18. tesekkurler2626
    2 hafta önce

    arkadaşlar hızlıca sormak istedim 22. günde 4. nesil testimi oldum negatifimi aldım, konuyu kapamalı mıyım? konudaki herkese geçmiş olsun

  19. tesekkurler2626
    2 hafta önce

    Achilles sağol hocam hiç 22de dönene rastladınız mı? https://sexualdiseaseclinic.co.za/hiv-window-period/ burası 3. hafta konu biter diyor, selamlar

  20. Xanbe
    2 hafta önce

    Achilles, öncelikle teşekkür ederim yazdığın için. Temas üzerinden 4-5 ay geçti. Zaten 90 gün sonunda testlerin çoğu doğruymuş. Ben biontech aşısından dolayı şüphelenmiştim. Peki bu aşının negatif çıkan testi etkilemediği kesin di mi? Rahatlayabilirim yani. Şüphe oldu eve gelince. Hep aklımda. Bir daha cevaplarsan çok sevinirim.

  21. tesekkurler2626
    2 hafta önce

    Achilles, sağol hocam çok teşekkür ederim tekrardan - mutlaka yaptıracağım bugün güzel bir uyku uyumak için sordum sadece! :)

  22. Jackey
    2 hafta önce

    @achilles dostum çok teşekkürler her şey için keşke biraz daha kalsaydın.

  23. Xanbe
    2 hafta önce

    Achilles kardeşim hala burada mısın. O aşı Avustralya aşısıymış. Biraz araştırdımda. Yanlış pozitif sonuçlar veriyormuş hiv testinde. Ben konuyu kapaıyorum o zaman.

  24. Tovbekar47
    2 hafta önce

    Merhaba arkadaşlar ben korumalı ilişkiye girdim kondomda yirtilma patlama çıkarma vs olmadı 19 günde p24 antijen antikor test oldum sonuç negatif takip ediyiimmi birakiyimmi şimdiden tesekurler

  25. Tovbekar47
    2 hafta önce

    Kasik lenf bezi şişmiş gibi bakınca birşey gözukmiyo ama ekleyince sanki sis gohusumde iltihap var ilaç içiyorum acaba yan etkilerimi kafayı yicem ilişkide korundum oralda bile korundum lütfen yardım edin 19 günde p24 antijen antikor testi negatif arkadaslar

  26. Kader83
    2 hafta önce

    Tovbekar öpüstun mu peki

  27. Tovbekar47
    2 hafta önce

    Yok kral öpüşme falan olmadi

  28. Kader83
    2 hafta önce

    9 ay 19. Gun hiv testi negatif.ebv cmv falan da baktirdim ebv pozitif cikti.ebv hiv belirtileri ayni.11. Ays yakin ebv pozitif.ebv 2 ayda atlatilan bir hastalik.ben atlatamamisim.bagisikligim kotu demekki.atlatamazsam durum kotu

  29. Keskinbicak
    2 hafta önce

    Kolay gelsin arkadaşlarım ve hocalarım 4. Nesil elisa combo yaptırdım gene 17. Gün negatifti bugün 21. Gün negatif aldım. Bu bekleme sürecinde stresten neredeyse tüm belirtileri yaşıyor gibiydim. Sizce 21. Gün de kapatmalı mıyım? Korunmalı ilişkim vardı ama korunmasız oral ve öpüşme.

  30. Kader83
    2 hafta önce

    Mojo igg 2 küsür igm 5 ķüsür :(

  31. Kader83
    2 hafta önce

    Ebna yapilmadi maalesef :(

  32. Kader83
    2 hafta önce

    Umarim ebvyi atlatabilirim.11 ay boyunca atlatamadim.2 3 ayda atlatilan hastalik normalde

Cevap yazmak için yapınız.