Hiv pozitif

Arkadaslar hiv pozitif tanısını en iyi hastanelerde teshıs edılır zaten panık yapılacak bı sey ısmınız gızlenıyor ve gereklı tum tetkıkler sıze yapılıp hangı ılac sıze fayda sağlayacağını en ıyı dr lar karar verır hıv pozıtıf ıle baska hastalığı karıstırmayın derım

Cevap ( 34 )

  1. Armani
    1 hafta önce

    Hocam lenf bezlerinde şişlik, ateş gibi belirtiler yaşadın mı hiç

  2. Healty
    1 hafta önce

    Streslenince bendede kaşıntı oluyor gobek bölgesinde oluyor pullanma olmadi hic diye hatirliyorum kurdesen olabilir dedi doktor kan tahlili almadan hap yazdi hapi icince rahatlatiyor 100.gunde testleri yaptirdim negatif çıktı ama insan her belirtite kafayi yiyor

  3. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Evet lenf benzlerınde şişlik oldu ama ateşim olmadı

  4. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Lenf bezlerınde şişlik oldu ama bende de stresten kasıntı oluyordu stifiliz için olmus su an ıyıyım

  5. Healty
    1 hafta önce

    Sifilizede bakildi negatif 5-6 gündür hic bir belirti yok sence tekrar test olayim mi sonucun degisebilecegini dusunuyomusun

  6. Armani
    1 hafta önce

    Lenf bezi şişliği hiv için önemli bir belirti mi?

  7. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Bence baktır belki kuluçka dönemi olabilir zaten 3 haftada bazen de 10 gunde belırtı verıyor bence hıc cekınmeden baktır

  8. Kazazede1
    1 hafta önce

    Healty test sureleri hiv: 4.nesil 42.gun son sifiliz, hepatit b, c : 90.gun son (yeni kitler cikmadiysa). Bunlari yaptirdiysan sikayetlerin devam ediyorsa baska cybh baktir

  9. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Hiv belirtisinde lenf benzlerinde sıslık var tabıkı ama ates yukselmesı ıstahsızlık ve ağız ıcınde af olusturması da onemlı

  10. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Kazazede1 sen pozıtıf mısın yoksa sağlıkcı calısanı mısın ?

  11. Kazazede1
    1 hafta önce

    Armani dostum lenf bezini siradan bir bakteri bile sisirebilir. Burda ömercan vardi 6 ay lenfleri sis gezdi sebep olarak cmv gecirdigini ogrenmisti. Her belirtiyi hive baglamayin. Hele iliskiden hemen sonra belirti beklemeyin belirtiniz varsa baska bir hastaliktir

  12. Armani
    1 hafta önce

    Arkadaşlar size saydığım ilişki biçimlerinin saçma geldiğinin gerçekten farkındayım ancak tekrar yazmak istiyorum şüpheli bi öpüşmem oldu benim diş etim hafif kızarık olabilir tükürüğümde falan yoktu karşının ağızda ne tükürükte ne ağızında vardı. Başka riskli olarak sayacağım davranış şu oldu kadının cinsel organına elimi sürdüm ancak herhangi bi kan çiziğim vs yoktu , daha sonra belki 3-4 dk sonra kuru haldeyken elimi cinsel organıma değdirmişimdir bunlar haricinde ne oral,ne vajinal ne de anal oldu belirtiler olmasa aklıma bile gelmeyecek şey şimdi aklımdan çıkmıyor Lenf bezimde hafif şişlik var uzun süreli ateş basması var gün içinde 1-2 kere oluyo ve 1 haftadır var . Test olamıyorum malum corona siz ne düşünüyorsunuz

  13. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Kondomsuz ılıskı yasadın mı pekı armani bu hiv belirtileri hemen kendini göstermez heleki ertei gün hiç olmaz farklı bı mantar veya frengi kapmıs olabılırsın

  14. Armani
    1 hafta önce

    Yok hocam ne oral ne vajinal ne de anal , çok dikkat etmeye çalıştım sonra böyle belirtiler alınca kendimi burada buldum

  15. Kazazede1
    1 hafta önce

    Armani senin hiv olma imkanin yok bu sekilde bulasma yok. O zaman dunya herkes hiv olur du. Sen burda bosuna duruyorsun. Senin baktiracaklarin cmv, sifiliz, hepatit-b testleri onun disinda hivin bu durumda sana bulasma ihtimali yok.

  16. Armani
    1 hafta önce

    Bu arada belirti 1 hafta sonra başladı ertesi gün değil

  17. Armani
    1 hafta önce

    @Kazazade1 hocam hepatit B ye karşı aşı olmuştum bağışıklığım var . Şu olaylar bittiğinde sanırım dediklerini ve hepatit C yi de kontrol ettiriyim

  18. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Armani hiv olma ihtimalin sıfır kazazedenin dediği gibi baska mantar enfeksıyonu olabılır frengi oldu isen bu sefer kuvvetli ise aşı ile tedavi yontemi daha etkılı olabılır

  19. Armani
    1 hafta önce

    Çok teşekkür ederim arkadaşlar terzi kendi söküğünü dikemez derler ya başkasına olsa düşünme diyeceğim şeyi kendim düşünmeye başladım sanırım uzun süreli evde tıkalı kalmanında etkisi var bunda. Pozitifyasam dostum daha önce frengi geçirmedim ancak mantar olabilir ama koltuk altı mantarında koltuğun altında lenf çıkar mı bilmiyorum

  20. Healty
    1 hafta önce

    İliskinin korumali olup iliski sonunda kondomun cikarilip kadinin deymeden bol miktarda kayganlastiri dokmesi ve tukurup sonradan ellemesinde risk nedir tabi suda var el icinde kazma kurek tutmaktan su toplamis ve ilişkiden 2-3 gün once patlamis yaralar vardi iliski oncesi kadin ele dezenfektan dokunce elimin ici yandi o anda hatirladim kadinin herangi bi sivisina temas ettigimi hatirlamiyorum sizce risk nedir ???

  21. Healty
    1 hafta önce

    Bu arada dezenfektan dokmek yurt disinda yapilan standart bisey kadinin aldığı ekstra bi onlem degil

  22. Armani
    1 hafta önce

    @Healty senin 100 ü geçmiş süreli negatifin var hiv değilsin

  23. Healty
    1 hafta önce

    Armani pozitif olan arkadas ile asagi yukari ayni belirteleri yasayinca tekrar bi iskillendim o yuzden yazdim

  24. Kazazede1
    1 hafta önce

    Hepatit c olsun diyen olmadi ki. Kanyoluyla bulasan bir hastalik. Sifiliz cmv ebv vs lere baktirmasi lazim. Test olmana gerek yok ne demek. Sifiliz nasil bulasiyor biliyormusun queenn

  25. Armani
    1 hafta önce

    @Kazazade1 Hiv için teste gerek yok dedi sanırım hepsini yaptırıcam ama pinpirikli biriyim :)

  26. Bttikk
    1 hafta önce

    Pozitif yasam kardes vucudunda yanma varmı bas agrısı oldun 102 gün negatif aldım acaba poztifmyim

  27. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Yok bttkk hayır olmadı sadece lenf bezlerim şiş idi 102 gün bana yeterli derim ama şu olaylar yatıstıkdan sonra için rahat etmesi için Git bence kardesim

  28. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Yok bttkk hayır olmadı sadece lenf bezlerim şiş idi 102 gün bana yeterli derim ama şu olaylar yatıstıkdan sonra için rahat etmesi için Git bence kardesim

  29. Ahmedig
    1 hafta önce

    Bi salonda bi bayana korumalı ilişki yaşadım fakat orali kondomsuz yaptı 3 gün sonra bende kuru bi öksürükle ateş falan basladi şuan 2.haftam tam tamına Kafayı yemek üzereyim hastalığım hala geçmedi kasiklarımda ağrı var gibi penisin ustunde kil çıkan yer varya lenfler orada mi oluyor Okudukça piskolojik olarak çöküyorum zaten 21.gün test yapalım dedi Doktor Aktif oral vericiyken bulaş riski nedir Biri beni nolur aydınlatsın

  30. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Arkadas telasa kapılma böyle sende hiv olma ıhtımalı zor derım çesıtlı bı enfeksıyon kapmıs olabılırsın belkı yıne de test yaptır ayrıca bu kuruntulardan vazgec lenf bezlerin boğazda olur ayrıca bunu da bil gecmıs olsun

  31. antijen
    1 hafta önce

    @Ahmedig dostum durumlarımız benzer ama ben senden daha paranoyakım. Ben oralda korundum ama tükürük mü bulaştı acaba vs. diye tedirgindim ve penisimde de sızlama vardı (akıntı olmadı doktora göründüm). 21-28. günler arası olacağın hiv combo/hiv duo testlerin sana yol gösterici olacaktır. Oral seks ile vaka benim bildiğim 1 tane var o da baya bir kanlı yani tükürükten olmamış bulaş kandan olmuş.

  32. Ahmedig
    1 hafta önce

    Obsesyonum son derece tavan yapti insallah haftaya cumartesi 4 nisanda izmirde uckuna gidicem Ama cidden beyin ve kafa olarak yorgunum bitigim

  33. Ahmedig
    1 hafta önce

    Hiv-pozitif kardeşim herkes kendi derdine düşmüş durumda bu arada sana da cok ama cok gecmis olsun ben izmirde yaşıyorum Sana elimden ne gelirse yardım etmek isterim hem maddi hem manevi olarak Sizin gibi insanların dislanmamasi lazım herkes hata yapabiliyor ne zaman istersen bana ulaşabilirsin kardeşim hersey gelip gecer Allahın izniyle önemli olan tövbe edebilmek güzel dostluklar kurabilmek Allah yardimcin olsun insallah

  34. Pozitifyasam
    1 hafta önce

    Ahmedig Sağol teşekkür ederim ben tek başıma çıktım bu yoluma ve bu sorunlarla kendim başa çıkmaya çalışıyorum ayrıca Allah razı olsun böyle düşüncelerin için senin gibi düşünenler çok az çünkü bazen insanlar yoruyor beni bu hastalıkta mücadele insanlarla uğraşmaktan daha iyidir derim eywallahh Sağol

Cevap yazmak için yapınız.